מה רואים הלילה: "ארץ נהדרת" חוזרת. אתם יודעים שתהיו שם

חיקוי בארץ נהדרת זה לא מספיק. שני כהן בתור נונו (מתוך "ארץ נהדרת")
חיקוי בארץ נהדרת זה לא מספיק. שני כהן בתור נונו (מתוך "ארץ נהדרת")

יגידו שהם כבר לא מה שהיו פעם, יגידו שזה כבר לא נוקב, או לא סאטירי, ושהם שמאלנים מדי, ובסוף תוך שבועיים המדינה שוב תידבק לכל הקאצ'פרייזים התורנים שהם משגרים. עברנו את זה איתם כבר 19 פעמים ונשמח לעבור את זה גם בפעם ה-20

21 בספטמבר 2022

רוב הסיכויים הם שאתם לא באמת צריכים אותנו בשביל לדעת את זה, אבל מה שרואים הלילה זה את פרק הפתיחה של העונה ה-20 של "ארץ נהדרת". קודם כל, כי איזו תוכנית בישראל בכלל מגיעה לציון דרך כזה, עונה 20? אמרנו את זה בעבר אז נגיד את זה שוב: גם העונה הזאת תתחיל עם מערכון ענק מושקע, עוד פעם המצקצקים יתחילו לצקצק ולהגיד שהם כבר איבדו את זה, שזה כבר לא פוגע, שזה כבר לא סאטירי, שזה כבר לא חד. ואז תוך שבועיים-שלושה כל המדינה שוב תידבק לקאצ'פרייז העונתי התורן וזה שוב ירגיש כאילו הוא מאז ומעולם היה חלק מהלקסיקון (אנחנו רק מזכירים, "הייטקס" התחילה שם, לפני פחות משנה. זה "ארץ" בשבילכם). בכל מקרה, תזמון העונה (חודש וחצי לפני מערכת בחירות) מבטיח שבטוח לא יחסרו להם חומרים.

בינתיים כבר מבטיחים לנו הצצה לביבי מאחורי זכוכית משוריינת, את גדי אייזנקוט (כי צריך), וכמובן, כמובן שאת שני כהן בתור הדר מוכתר (בואו נקווה שלא נצטרך לראות את החיקוי הזה עוד הרבה זמן, ולא בגלל שני כהן). כמו כן, שני כהן, ליאת הר לב וגיה באר גורביץ' יופיעו במערכון מוזיקלי משותף בתור שלוש הנציגות הבולטות ביותר של הפופ הישראלי המודרני – נונו, אנה זק ונועה קירל, בהתאמה. זוכרים שכוכבות פופ ישראליות היו עדיין תופעה שאפשר לאחד לדמות אחת (אגס קימל של תום יער) כי אף אחד מהמבוגרים עוד לא ממש הבדיל ביניהן? היו ימים.

"ארץ נהדרת", פרק פתיחת העונה ה-20, קשת 12 רביעי (21.9) 21:15