מה רואים הלילה: הילדות המוזרות של אמזון והולו מחרבות את היקום

תיכוניסטיות משוגעות במולטיוורס. "הלוקר של דייבי וג'ונסי" (צילום: יחסי ציבור/Hulu/אמזון פריים)
תיכוניסטיות משוגעות במולטיוורס. "הלוקר של דייבי וג'ונסי" (צילום: יחסי ציבור/Hulu/אמזון פריים)

צמד נערות מוזרות יוצאות למסע מוזר במולטיוורס בהפקה משותפת נדירה של הולו ואמזון, מגלות שהוא מלא בגרסאות גרועות יותר של התיכון הגרוע שלהן, ומחליטות להריץ צחוקים על כל היקומים ולעזאזל עם התוצאות הרות האסון. העולם זקוק ליותר קומדיות נוער מטופשות כמו "הלוקר של דייבי וג'ונסי"

העולם זקוק לקומדיות נוער מטופשות. פעם היו עושים המון כאלה בקולנוע. חלק מהן היו נפלאות ושרדו את מבחני הזמן האכזריים, רובן לא היו עוברות שום מבחן עכשווי של מוסר ופוליטיקלי קורקט, אבל זאת לא בעיה כי כבר לא עושים כאלה. וזאת בעיה הרבה יותר גדולה. בעיה ש"הלוקר של דייבי וג'ונסי" הולכת לנסות לפתור. בעיה כה גדולה שצריך היה גם את Hulu של דיסני וגם את אמזון פריים וידאו של ג'ף בזוס כדי להפיק אותה.

>> עושים היסטוריה: 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה שלכם כרגע
>> כל כך רצינו לאהוב את הסדרה הזאת של נטפליקס. אבל אי אפשר

"הלוקר של דייבי וג'ונסי" הוא סדרה מוזרה, מאוד מוזרה, שבאופן מוזר התגלגלה כך ששתי ענקיות הסטרימינג חולקות בהפקתה ובזכויות השידור שלה, הולו-דיסני בארה"ב ואמזון בקנדה, בריטניה ואוסטרליה. יוצרת הסדרה, הקומיקאית והשחקנית איבני רוזן, רצתה לכתוב סיפור על כמה שזה מוזר להיות בת 16 מוזרה עם חברה מוזרה שגם היא בת 16 ושתיכן חולקות בדיוק את אותו חוש הומור מוזר שגורם לכולם להסתכל עליכן, ובכן, מוזר.

עלילת הסדרה מתמקדת בצמד החברות דייבי וג'ונסי, שסובלות מהחיים כנערות דחויות בתיכון ומסתפקות זו בחברתה של זו, ומגלות להפתעתן פורטל למימדים אחרים בתוך הלוקר שלהן. הן יוצאות למסע במולטיוורס רק כדי לגלות שכולו מלא בגרסאות גרועות יותר של התיכון שלהן, ובמקום לציית לכללי המסע הבין-מימדי הן מחליטות לעשות צחוקים ולעזאזל עם כל היקומים. התוצאה היא סדרה עם אנרגיה של ניקלודיאון אבל עם הומור ואסתטיקה שנעים בין "ההרפתקה המצוינת של ביל וטד" לרגעים היותר משונים ב"קומיוניטי" כמקורות השראה. בינג' סופר-כיפי אם נשארתם בני 16 איפשהו שם בפנים.
>> "הלוקר של דייבי וג'ונסי", עונה ראשונה, 10 פרקים, עכשיו ב-Hulu