מה רואים הלילה: פצצת הטראש הקולומביאנית שכבשה את נטפליקס

"הלב המסומן" (צילום: נטפליקס)
"הלב המסומן" (צילום: נטפליקס)

"הלב המסומן" דרסה השבוע את מצעדי הצפייה של נטפליקס בישראל ובאמריקה הלטינית, כי כנראה שהאלגוריתם צדק ובדיוק הגיע הזמן לדרמת מתח לטינית רומנטית בטעם טלנובלה טראשית עם משולש אהבה אידיוטי וכיפי. מקסימום תתאמנו קצת על הספרדית

אין מה לעשות, לפעמים צריך קצת טראש בחיים. אי אפשר לצרוך טלוויזיה איכותית או בינונית בלבד. מדי פעם, לטובת הגילטי פלז'ר והפרופורציות, צריך לצפות בסדרה גרועה ממש שהיא פאן טהור וחסר יומרות. ו"הלב המסומן" היא בדיוק מה שהדוקטור רשם לטובת הלילות האלה שבהם אין לכם כוח לצפות בחדשה של דיוויד סיימון או בסרטי שואה איכותיים: דרמת מתח קולומביאנית עם גרוב של טלנובלה ואיכות הפקה עדכנית ומושקעת שהשתלטה על מצעדי הצפיות של נטפליקס ומובילה אותם בימים האחרונים.

>> עוד המלצות צפייה, ביקורות וטורים על טלוויזיה באתר הספוילר (אבל בלי ספוילרים)

הסדרה עוקבת אחר סיפורו של סיימון, אלמן המבקש לנקום את הירצחה של אשתו בידי קוצרי איברים שלקחו את הלב שלה כדי שיושתל באישה אחרת, מה שמוביל אותו להסתבכות בעולמות אפלים של סחר באיברים לטובת עשירי העולם, ועל הדרך איכשהו להתאהב באישה שליבה של אשתו הנרצחת הושתל בה – קרקס תסריטאי בטעם טלנובלה, כאמור. חשוב מאוד לציין שלטובת האפקט המקסימלי כדאי לראות את הסדרה בשפת המקור עם תרגום לעברית ולא בגרסה המדובבת לאנגלית שהצפייה בה קשה מנשוא.

"הלב המסומן" מציגה לעולם את אחד ממשולשי האהבה האידיוטיים ביותר מאז ימי הזוהר של ז'אנר הטלנובלה, אך העובדה ששתיים מהצלעות בו הם מיחל בראון הארגנטינאי ואנה לוסיה דומינגז הקולומביאנית, שניהם בעמדת זינוק נאה לכוכבות בינלאומית, היא בהחלט סיבה לשקול למחול לה. 14 הפרקים שלה אמורים להסתיים בטוויסט מסמר שיער, אם להאמין לעיתונות הנרגשת באמריקה הלטינית, שם הפכה הסדרה ללהיט עצום מאז עלייתה לאוויר לפני קצת יותר משבוע. הזדמנות טובה להתאמן קצת על הספרדית שלכן.

>> הלב המסומן // The Marked Heart // עכשיו בנטפליקס