מה רואים הלילה: הסדרה הכי טובה בדיסני פלוס חוזרת לזירת הרצח

פוטו רצח. "רק רוצחים בבניין". צילום מסך: הטריילר
פוטו רצח. "רק רוצחים בבניין". צילום מסך: הטריילר

גם אנחנו בהלם שאחת הסדרות הכי טובות בשנים האחרונות היא תעלומת רצח בכיכובם של סטיב מרטין, מרטין שורט וסלינה גומז, אבל אין לנו שום רצון להתווכח עם כזו הצלחה. עכשיו העונה השניה הגיעה, וטוב שכך כי אנחנו כבר מתים לדעת מי עשה את זה

לפני כמה חודשים סיפרנו לכם על הז'אנר המתפתח “מילניאל Whodunnit" – הטייק החדש על תעלומת הרצח הבלשית הישנה. באותו פירוק לגורמים של הסוגה החדשה-ישנה הזו, ציינו מספר סדרות, בינהן "משלחת חיפוש", "האפטר פארטי", "משועמם" וגם את "רק רוצחים בבניין", שהיתה ללא ספק ההפתעה הכי גדולה של השנה שעברה – מי היה מאמין שאחת הסדרות הטובות של השנה תהיה בכיכובם של מרטין שורט, סטיב מרטין וסלינה גומז. מה זה? מתי בדיוק האסיד נפתח?

עונתה הראשונה של "רק רוצחים בבניין" הצליחה לענות על (כמעט) כל השאלות שהעלתה, ויחד עם זאת גם הספיקה להרים את ההנחתה לעונה הבאה בקליף-האנגר מצוין (שלא נרחיב עליו, כי אם לא עוד לא הספקתם לראות את העונה ההיא, זו סדרה שספוילרים באמת קצת הורסים). וסוף סוף, אחרי המתנה תכלס לא ארוכה של פחות משנה, אתמול (ג') נחתו בדיסני פלוס שני הפרקים הראשונים לעונה השניה. וזה בדיוק הזמן לראות מה הולך עם החבורה.

>> אתמול ראינו סדרה שכל מי שאוהב אוכל חייב לראות

"רק רוצחים בבניין" זכתה להערכת המבקרים והקהל כאחד בזכות היותה סדרה מותחת, חכמה, מעניינת ובעיקר מהנה כל כך. בדומה לשעטנז שלה בין אגדות הוליוודיות (מרטין שורט, סטיב מרטין, נייתן ליין, סטינג!) וכוכבים צעירים (סלינה גומז, ובעונה החדשה, גם קארה דלווין) – כך גם הסדרה עצמה מצליחה להיות תענוג רענן עם טעם נוסטלגי. עם זאת, היא לא התרפקות על הוליווד הישנה, אלא מחווה עדכנית שיכולה לתקשר בו זמנית עם ז'אנר הפודקאסט פשע אמיתי ועם יצירותיו של וודי אלן (ולא האדם, איכס). אנחנו כבר לא יכולים לחכות ולגלות איך הם יקשרו את כל החוטים הפתוחים שהשאירו.

"רק רוצחים בבניין". שני הפרקים הראשונים זמינים עכשיו בדיסני פלוס