מה רואים הלילה: בואו לאכול עם טרללת ישראל בפעם השביעית

מתוך "בואו לאכול איתי", באדיבות כאן 11
מתוך "בואו לאכול איתי", באדיבות כאן 11

הריאליטי האהוב של כאן 11 חוזר בעונתו השביעית, ואתם כבר יודעים בדיוק למה לצפות - מפגש בין מנעד ישראלי של טיפוסים צבעוניים, מנות מאתגרות את חושי הטעם, פאסיב-אגרסיב ממעלה ראשונה ושנינויות קטנות של שי אביבי. איך התגעגענו

בואו, אתם כבר יודעים איך זה הולך. היום עולה העונה השביעית של להיט הריאליטי הכי כיף על המסך (וגם עם הכי פחות מניפולציות, יחסית) – בואו לאכול איתי. מה שהחל כממתק נסתר שהושק בקול ענות בערוץ הראשון הגוסס הפך לאורך עונותיו ללהיט קאלט שסיפק כמה רגעים מלאי ממים לתרבות הישראלית, וגם אם איבד קצת מהקסם של לא-תאמינו-איזה-תוכנית-מצאתי, זה עדיין תחרות הריאליטי הכי גוד וייבז בארץ. שוב, יחסית.

למי שאיכשהו טרם ראה, או הדחיק, בואו לאכול איתי מפגישה בין חמישה בשלנים חובבים שאוהבים לארח בסדרת ארוחות ביתיות. בכל ערב אחד מהם מבשל ומארח ארוחה שלמה, כולל כמה פעילויות מפוקפקות, ומנסה לנצח במשחק הכי ישראלי – מי מארח יותר טוב. או כמו ששי אביבי אומר, "אבל הקינוח האמיתי מגיע בסיום הארוחה – כל אחד מהאורחים מעניק ציון סודי למארח". וכאן, רבותי, קורה כל הקסם.

התכנית משודרת חמישה ימים בשבוע, כאשר כל פרק מציג יום אירוח אחד, וסדרה של טיפוסים צבעוניים. הנה, סתם, למשל, אחת המארחות השנה תהיה לא אחרת ממיה דגן. הקומיקאית, לא זו מהטיקטוק. אם נשפוט על פי רף ההתקדמות של העונות הקודמות, גם הפעם ימתחו את גבולות ההיגיון עם סדרת מארחים על הספקטרום התמהוני-סרקסטי, ובכך ינפיקו כוכבי ריאליטי עתידיים שטכנית, רק טכנית, יהיו גם זכאים להיכנס לריאליטי אחר בתור VIP. ככה זה עובד בעולם הריאליטי, מספיק שיש לך קאצ'פייז ואתה כוכב. כאן, בכל אופן, מתחבאים הכוכבים הבאים. חוץ ממיה דגן. הקומיקאית, לא זו מהטיקטוק.

בואו לאכול איתי עונה 7, פרק ראשון בכאן 11, 21:30