מה רואים הלילה: העולם צריך סדרה על סקס עם קארה דלווין. אז הנה

קארה דלווין וידידה ב"כוכב הסקס עם קארה דלווין" (צילום: יחסי ציבור/BBC)
קארה דלווין וידידה ב"כוכב הסקס עם קארה דלווין" (צילום: יחסי ציבור/BBC)

"כוכב הסקס עם קארה דלווין" היא סדרת דוקו מושקעת של הבי.בי.סי, ששולחת את אחת הנשים הסקסיות בממלכה המאוחדת לחקור את כל גווני המיניות האנושית ולגלות לא מעט גם על עצמה,והתוצאה מפתיעה בפתיחותה ובכנותה המינית. קבלו את אחת מסדרות הדוקו-סקס הטובות ביותר של העת הזאת

30 בנובמבר 2022

קארה דלווין, למי שלא נתקל בתופעה, היא דוגמנית-שחקנית-מעצבת בריטית, איט גירל וכוכבת-על במדורי הרכילות של הממלכה המאוחדת כבר יותר מעשור ופרסונה מרתקת שהיא שילוב של בת אצולה (דלווין היא אכן צאצאית למשפחת ברונים מצד אמא) ושל טראש בוהמייני לונדוני נוצץ (ג'ואן קולינס היא הסנדקית שלה), ואם היא נראית לכם מעט מוכרת זה כי נתקלתם בה ובגבות שלה ב"רק רציחות בבניין" המצוינת, שם גילמה את בת זוגה של סלינה גומז. ואם אומרים לנו שהיא מגישה סדרת דוקו על סקס זה כל מה שאנחנו צריכות לדעת. וזה לא מפתיע.

זאת לא סתם סדרה על סקס. "כוכב הסקס עם קארה דלווין" היא הפקה מושקעת של הבי.בי.סי ופרימנטל, סדרת דוקו בת שישה פרקים שצוללת אל תוך השאלות הגדולות של המיניות האנושית, מסע סביב סוגיות של יחסים, משיכה, מגדר, ארוטיקה ופורנוגרפיה שמצליח לרתק לא מעט בזכות הקשת הרחבה והצבעונית של המרואיינים, אנשים רגילים מן היישוב ברובם שלא חוששים להיפתח מול המצלמות ולדבר על הסקס שלהם. גם זה לא מפתיע. אבל מה שהופך את הסדרה למעניינת במיוחד הוא המסע שעוברת בו דלווין עצמה.

>> מה רואים בדצמבר: הסדרות והסרטים שיחממו לכם את החודש

דלווין היא סמל סקס בריטי, המראה המעט אנדרוגיני שלה והעובדה שהיא פאן-סקסואלית מוצהרת הפכו אותה גם ליקירת קהילת הלהט"ב הבריטית, אבל ב"Planet Sex with Cara Delevingne" יוצאת מתוכה אישה צעירה בת 30 שמגלה שהיא בעצם ביישנית וחסודה בכל הקשור למיניות, ומסע הגילוי העצמי הזה שלה הוא בדיוק מה שהופך את הסדרה מעוד דוקו-סקס פלאפי ליצירה תיעודית עם אינטגריטי שמעודדת פתיחות, תקשורת וכנות מינית ומנרמלת את החריג והאחר. וזאת כבר הפתעה גדולה.

>> "Planet Sex With Cara Delevingne", שישה פרקים, עכשיו גם ב-Hulu

>> את זה אתם חייבים לראות: 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה עכשיו
>> העתיד כבר בחוץ: 15 סדרות המדע בדיוני הטובות של זמננו
>> מצחיק מאוד באמת: 20 הסדרות הקומיות הכי טובות כרגע