און דה רקורד: סופ״ש של הופעות וספיישלים באוזן השלישית

האוזן השלישית. צילום: יניב גריידי
האוזן השלישית. צילום: יניב גריידי

לכבוד יום חנויות התקליטים הבינלאומי שחל בסופ״ש הזה, יערכו היום ומחר שלל אירועים מיוחדים והופעות באוזן השלישית, ביניהם הופעות של אפרת גוש ורונה קינן, הג׳ירפות חותמות על אלבומים, ואלבום מחווה כפול למודי בר און ז״ל. בואו להסתובב כמו תקליט

בסוף השבוע הבא יחול יום חנויות התקליטים הבינלאומי, ובחנות התקליטים הכי אייקונית של תל אביב מתכננים חגיגה של יומיים שלמים עם הופעות מסמרות שיער, חנות פופ אפ של מרצ' ועוד הפתעות שידווחו בהמשך, אבל לפני הכל בשורה מרגשת באמת: במסגרת החגיגות חברו אנשי האוזן השלישית לערוץ הספורט כדי ליצור יחדיו אלבום זיכרון למודי בר און ז"ל, או כמו שהם מגדירים את זה, "אלבום שהוא מונומנט, שהוא זיקוק מוזיקלי ייחודי לכל מה שבר און ייצג, או הביא איתו למסך: מהפכנות, אנרגיה, חשיבה אחרת, הומור, תשוקה, ערך מוסף". ולא היינו מצפים לפחות.

>> הסדרה שפספסתם ב-2023: היצירה האחרונה של מודי בר און
>> האיש שהיה המורה שלנו: מודי בר און ז"ל, 2022-1962

בר און, כזכור, אירח באולפן ליגת האלופות עשרות רבות של אמנים והרכבים שבמרוצת הזמן הפכו לגולת הכותרת של שידורי ליגת האלופות והפכו לאחד המקומות האחרונים בטלוויזיה שבהם נחשפים מוזיקאים בהופעה חיה לקהל צופים גדול, מה שהפך את אולפן הצ'מפיונז ליקיר המוזיקאים. מטעם האוזן השלישית נמסר כי מדובר ב"אלבום מחווה שהוא הוקרה ואהבה גדולה למודי, שפקד תדיר את חנות האוזן השלישית עוד בימיה בשינקין, כחובב מושבע של קולנוע ומוזיקה. ושל בני אדם".

התקליט, ביוזמת האוזן השלישית ובהפקה משותפת עם ערוץ הספורט, מחזיר לו אהבה עם 20 שירים בביצועים חיים כפי שהוקלטו באולפן ליגת האלופות בין 2003 ל-2012, בכיכובם של אריק איינשטיין, רמי פורטיס, כרמלה גרוס וגנר, מוניקה סקס, נינט טייב, שלומי שבן, היהודים, אפרת גוש, עמיר בניון, ג'ירפות, יצחק קלפטר, יוני בלוך ועוד. ברצף האלבום משולבים גם דברי קישור של מודי, פתיחים נוקבים, קריאות קרב ודברי שנינה, שליוו בחינניות אופיינית את ההופעות החיות באולפן.

תקליט הוויניל הכפול (ארבעה צדדים ועטיפה נפתחת מפוארת), יושק חגיגית בשבת (20.4 ב-13:30) בחנות האוזן השלישית, עם הופעה של אפרת גוש בנוכחות שדרני ערוץ הספורט ומשפחת בר און ויימכר בשתי ורסיות: ויניל במהדורת לימיטד אדישן צבעונית או ויניל בצבע שחור קלאסי. 

פרט לכך, במסגרת יום חנויות התקליטים הבינלאומי יגיעו לאוזן השלישית גם הג'ירפות (שישי, 19.4, 12:00) כדי לחתום על אלבומים שיוצאים במהדורה מחודשת על גבי תקליט, ב-15:00 יקבל הציבור גיג סודי, למחרת ב-12:00 השקה מפתיעה, ובשבת ב-17:00 הופעה לייב של רונה קינן לרגל צאת אלבום הבכורה "לנשום בספירה לאחור" שיצא עכשיו על גבי ויניל. הכניסה חופשית.
>> יום חנויות התקליטים הבינלאומי, שישי 19.4-שבת 20.4, האוזן השלישית, קינג ג'ורג' 48