איפה מפגינים הבוקר בתל אביב: צעדות, הפגנות ואירועי מחאה

בוקר טוב דמוקרטיה. הפגנת ילדי מרכז העיר בשבוע שעבר, שדרות בן ציון (צילום באדיבות דוברות מטה המאבק)
בוקר טוב דמוקרטיה. הפגנת ילדי מרכז העיר בשבוע שעבר, שדרות בן ציון (צילום באדיבות דוברות מטה המאבק)

לא יכולות לעלות מחר להפגנת הענק מול הכנסת? קבלו את מדריך ההפגנות, הצעדות ואירועי המחאה שיתרחשו הבוקר (שני, 20.2) ברחבי תל אביב, ובמרכזם צעדות אזוריות רבות של הורים וילדים מעשרות בתי ספר בעיר תחת הכותרת "בלי דמוקרטיה אין חינוך". כל הפרטים בפנים

19 בפברואר 2023

תנועת ההתנגדות להפיכה המשטרית ממשיכה להתעצם ולצבור תאוצה, ונכנסת לשבוע השמיני שלה. אחרי שלושה שבועות רצופים עם כ-150 אלף איש בקפלן, ואחרי שבשני שעבר הגיעו כ-300 אלף איש למחאת הענק בכנסת סביב ההשבתה הכללית של המשק, מתכננים מובילי המחאות היום (שני, 20.2) הפגנת כוח נוספת בסדרה של אירועי מחאה ושיבושי סדר. וזה הלו"ז:

08:00: מחאות מקומיות, צעדות וחסימות כבישים, תחת הכותרת "אין חינוך בלי דמוקרטיה". הורים וילדים בעשרות מוקדים ברחבי העיר והארץ יוצאים להפגין ולצעוד קרוב לבית. ייתכנו חסימות כבישים מזדמנות וזמניות. פירוט ההפגנות בתל אביב בהמשך הידיעה.
10:00: אזעקת אמת כנגד חוק יסוד הדיקטטורה: כולנו יוצאים – עם דגלי ישראל ושלטים – לרחובות, לצמתים, לכיכרות, למרפסות ולכבישים, ומְשַׁתְּקִים לשעה תמימה את המדינה, את המוסדות האקדמיים, את תעשיית ההייטק, את בתי החולים ואת הכבישים. כולה שעה, תתארגנו.
14:00: הפגנת הענק בכנסת מתחילה, עם ניסיון העברת חוקי הדיקטטורה בקריאה ראשונה, רשימת הנואמים תפורסם בהמשך.
17:00: צעדות מחאה יצאו מהכנסת אל רחובות עיר הבירה.

בואו, ילדים, הולכים להציל את המדינה. מחאת הדמוקרטיה (צילום באדיבות דוברות מטה המאבק)
בואו, ילדים, הולכים להציל את המדינה. מחאת הדמוקרטיה (צילום באדיבות דוברות מטה המאבק)

ברחבי העיר נמשכות גם בשעות אלה התארגנויות הורים וילדים כחלק ממחאת "אין חינוך בלי דמוקרטיה", במסגרתה צפויות מחר מספר צעדות בוקר ואירועי מחאה שכונתיים. בשעה 10:00 בבוקר, במקביל, צפויה מחאת ההייטקיסטים להתאחד עם מחאת האדריכלים בשרונה להפגנת זעם נוספת אליה מוזמן גם הציבור הרחב כמובן, במסגרתה צפוי להיחסם רחוב קפלן על פי תקדימי ההפגנות הקודמות במקום. המידע בעמוד זה יעודכן גם מחר ב-06:30 בבוקר עם התפתחויות נוספות במקרה הצורך. ואלה האירועים המתוכננים בתל אביב מחר, נכון לשעה זו:

✔️ 8:30 בי"ס רמת החיל | ב"יס ישגב | בי"ס צהלה | בי"ס משה שרת -> 8:30 גינת ולנברג מול "עד 120"
✔️ 8:00 בי"ס ארזים -> 8:10 בי"ס ניצנים -> 8:30 -> בי"ס אלונים -> 8:40 אליאנס (רידינג) -> 9:00 צומת רוקח נמיר
✔️ 8:00 כיכר נעמי שמר -> 8:15 בי"ס דוד ילין -> 8:25 בי"ס מגן -> 8:30 צומת שיטרית בני אפרים -> 9:00 צומת רוקח נמיר
✔️ 8:00 נמיר פינת יהודה מכבי | כיכר בזל | כיכר מילאנו | כיכר רבין -> 8:30 כיכר מילאנו -> 9:00 צומת רוקח נמיר
✔️ 8:00 גן מאיר -> 9:00 כיכר הבימה
✔️ 8:00 גשר קיבוץ גלויות: הפגנת ילדי דרום-מזרח העיר
✔️ 10:00 כיכר השעון: הפגנת ילדי יפו

>> פיטורי עינב גלילי ואורי ישראלי מסריחים מפוליטיזציה // טור דעה
>> תיראו מופתעים: ערוצי הטלוויזיה הם שותפים להפיכה המשטרית

בניגוד לשבוע שעבר, מטה המאבק של ארגוני המחאה לא יצא בקריאה לשביתה כללית במשק, אך רבים ברחבי הארץ ישבתו בפועל ויקדישו את היום לאירועי ההתנגדות. בין השעה 10:00 ל-11:00, כאמור, צפויים רבים לשבות שביתת אזהרה והזדהות. שיבושים קשים צפויים במערכת החינוך בתל אביב, לאחר שעשרות בתי ספר בעיר הודיעו כי יאפשרו למורים ותלמידים להצטרף להפגנות השונות כרצונם. פירוט ארצי של אירועי המחאה מחר תוכלו למצוא כאן. אנחנו ב"טיים אאוט" נלווה את המפגינים בעיר לאורך הבוקר, בואו להתעדכן.