מלונות בצפון: מלונות הבוטיק הכי טובים מחיפה עד נהריה

ספא מהודר, תפריט עשיר או חדרי בוטיק יוקרתיים: אזור הצפון משופע במלונות מהודרים שיהפכו את הטיול שלכם למפנק במיוחד

מלון גליליון. צילום: רותם גולן
מלון גליליון. צילום: רותם גולן
23 בספטמבר 2019

לצד הנופים המרהיבים, האתרים והמסלולים הרבים – מלונות בצפון הפכו לאטרקציה בפני עצמה. קבלו שמונה מלונות יפים, ייחודיים ומומלצים, מחיפה ועד נהריה, המציעים נופש מפנק ומהנה לכל הרכב – משפחתי או זוגי, רומנטי או פעיל – וגם הצעה לטיול בסביבה.

עוד מדריכי מלונות:
12 המלונות הכי טובים, מפנקים ומומלצים בישראל
10 המלונות הטובים ביותר בתל אביב
איפה לישון בעיר הקודש? מלונות בוטיק מומלצים בירושלים

אחוזת יערות הכרמל, הכרמל

אם אתם בעניין של להרגיע ולהוריד הילוך, אחוזת הספא היוקרתית היא המקום האידיאלי עבורכם. כאן לא תשמעו אג־דו־דו, ולא ילדודס צוהלים, אלא אם מלאו להם 16. שטח המלון משתרע על פני 75 דונמים של גנים, חורש ירוק ונופים פסטורליים המוקפים בשמורת טבע. והיי, מה שטוב לחתונה של בר רפאלי – טוב גם לנופש שלכם.גולת הכותרת כאן היא הספא האקסקלוסיבי – מהגדולים והטובים בארץ, בו תוכלו לשחרר את הגוף בחמאם, בסאונות ובג'קוזי, ולחדש אנרגיות באחד מעשרות הטיפולים המוצעים במקום לצד טיפולי קוסמטיקה ויופי מענגים. למלון שתי בריכות – האחת מקורה והשנייה ממוקמת בגן יפהפה, אולם מופעים והרצאות, אולם לשיעורי ספורט, בר אנגלי ומסעדת שף שמגישה אוכל מצוין.
ואם אתם כבר בסביבה: המלון עורך טיולי בוקר מודרכים בתוך היער ואם אתם בעניין של סוסים ורכבי שטח, סורו לחוות הסוסים הסמוכה.
להזמנת חדר ביערות הכרמל

מלון יערות הכרמל. צילום: אורי אקרמן
מלון יערות הכרמל. צילום: אורי אקרמן

בית בגליל, פארק יער בירייה, חצור הגלילית

למלון הבוטיק יש את הלוקיישן הכי ייחודי – בלבו של יער. המלון, המשתרע על 30 דונם, נבנה מאבנים מקומיות, נטמע בטבע ומשתלב בטבעיות עם העצים, הסלעים ועם הנוף ההררי והמרהיב שמסביב. זהו מלון נופש קלאסי לזוגות, שמשאיר את המולת הילדים מחוץ לתחום ונותן ליופי, לשקט ולשלווה לעטוף את אורחיו. המלון הוותיק, שנמנה עם מלונות היוקרה של רשת אורכידאה, עבר לאחרונה סבב שיפוצים וחידושים ששדרגו את 32 הסוויטות המרווחות, את חדרי הרחצה הגדולים הפונים לנוף, את הלובי, את מתחם הבריכה (מהיפות בארץ) ואת הספא החדש, המשתרע על 200 מ"ר. המלון מתהדר גם בווילה נשיאותית מבודדת ומפוארת, שעוצבה ורוהטה בסגנון קלאסי־אלגנטי. בווילה שני חדרי שינה גדולים, סלון, פינת אוכל עם שולחן אבירים ושני חדרי רחצה, שבאחד מקלחת ענקית ואמבט בסגנון ימי הביניים. הווילה מוקפת בגינה יפהפייה וצמודה לג'קוזי ובריכה פרטית ממוקמת מול הנוף.
ואם אתם כבר בסביבה: בקרו בצפת, בסמטאות האבן הציוריות, בין גלריות, בתי כנסת עתיקים ומרגשים, מרכזים רוחניים, קברות צדיקים וגם שתי מחלבות שמייצרות גבינות מעולות. בראש פינה, באזור הראשונים, מרכז היסטורי בין בתי אבן יפים, מושבת אמנים ומצפור זכרון עם נוף מרשים.
להזמנת חדר במלון בית בגליל

מלון בית בגליל. צילום: אסף פינצ'וק
מלון בית בגליל. צילום: אסף פינצ'וק

מלון גליליון, גליל עליון

גליליון הוא קומפלקס תיירותי הממוקם בלבו של עמק החולה ומתכתב עם סביבתו הן בעיצובו והן בתכניו. המלון נושא אופי משפחתי ומציע שלל מתקני נופש ובהם בריכת שחייה גדולה, בריכה ומועדון לילדים, אולם קולנוע, מסך חיצוני ענק שעליו מוקרנים סרטי צפרות וטבע, שני ברים, בוטיק יין, אולם אירועים ומופעים, חדר כושר וספא יפה עם חמאם טורקי, סאונות ומגוון טיפולים. עוד בקומפלקס: כדור פורח, שמתרומם לגובה 150 מטר ושוק אוכל מקורה עם דוכנים, מבשלת בירה, מסעדות וברים. גליליון מתפרש על 90 דונם ו־120 חדריו ממוקמים במבנים דו קומתיים שמתמזגים עם נוף השדות ומורדות הרי הגליל והגולן. החדרים גדולים ומרווחים -חלקם צמודי גינה וחלקם צמודי מרפסת, חלקם פונים לבריכה והאחרים לנוף. בחדר האוכל מוגשות ארוחות גליליות שנרקחות מהתוצרת המקומית ובחדר היין מתקיימות סדנאות וטעימת יינות מיקבי האזור.
ואם אתם כבר בסביבה: לקראת שקיעה עלו על עגלת המסתור וצאו למסע מרתק בעקבות הציפורים וחיות הלילה באגמון החולה.
להזמנת חדר במלון גלילון

מלון גליליון. צילום: רותם גולן
מלון גליליון. צילום: רותם גולן

מלון דן כרמל, חיפה

לפני ארבע שנים ציין המלון יובל שנים להקמתו. לקראת חגיגת הזהב עבר שיפוץ יסודי בעלות של 70 מיליון שקל שכללו את הלובי, חדר האוכל ואת 228 החדרים ששודרגו לרמת Super Deluxe. החדרים זכו לעיצוב אלגנטי חמים ואובזרו במיטות קינג סייז וחדר רחצה גדול עם מסך טלוויזיה בילט־אין בתוך המראה. לכל חדר מרפסת המשקיפה אל נוף המפרץ המרהיב, שמרחיק עד לראש הנקרה. נוסף על כך, יש גם 16 סוויטות, שעל כולן עולה הסוויטה הנשיאותית, המרשימה ביופייה.לטובת אורחי VIP יש טרקלין עסקים שמגיש כיבוד לאורך היום, והבונוס מרפסת וטלסקופ שחולשים על הפנורמה הצפונית, ולטובת הילדים – בריכה גדולה המוקפת גן מקסים ומועדון ילדים משודרג.
ואם אתם כבר בסביבה: טיילו לאורך טיילת לואי ורדו בין הטרסות של הגנים הבאהים עד למושבה הגרמנית – אטרקציה תיירותית ביום ומתחם בילויים שוקק בלילה. לטובת הילדים יש גן חיות, מוזיאון מדעטק מרתק ומתקני שעשועים בגן האם.
להזמנת חדר במלון דן כרמל

מלון דן כרמל החדש. צילום: אורי אקרמן
מלון דן כרמל החדש. צילום: אורי אקרמן

הגושרים מלון בטבע, קיבוץ הגושרים

הגושרים, כשמו כן הוא, מלון הממוקם בתוך טבע מרהיב – בין פלגי מים, העוברים בין השבילים וחדרי האירוח, ומפלונים שוצפים, ועם שמורה נסתרת ובתוכה "נהר נעלם". המלון הוותיק הוקם על שרידי ארמון החורף של האמיר פע'ור, שכבר אז ידע מה טוב לנופשים. במלון 184 חדרים שחלקם עברו שיפוץ והפכו לסוויטות פרימיום מעוצבות ומרווחות ובהן חדר שינה, סלון ושני חדרי רחצה. הסוויטות ממוקמות במבנים דו קומתיים וחדרי הגן מושלמים לחופשה משפחתית. גם אגף הבוטיק התחדש והוא מציע סוויטות יפות שעוצבו בהרבה שיק ויוקרה אלגנטית. המלון מציע מגוון מתקני נופש בהם בריכה עונתית ובריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ענק, מרכז ספורט עם חדר כושר ומגרשים מקורים, פינת חי, וכן, טיולי אמנות וטבע מודרכים. ספא חדש, פיורינה, משקיף לשמורת טבע נחל הקורן ובו אפשר ליהנות מחמאם טורקי, סאונה, בריכת ג'קוזי ותפריט טיפולים עשיר. גם האוכל שודרג למנות בריאותיות מיבול האזור.
ואם אתם כבר בסביבה: לכו על שיט קייקים חווייתי במסלול המרהיב של נחל הדן. המסלול מתחיל במתחם היפה והמטופח של קייקי הגושרים, המאפשר לשלב גם ברביקיו וקמפינג בין המדשאות, פלגי המים ובצל העצים.

מלון הגושרים בטבע,סוויטת פרימיום. צילום: עדי פרץ
מלון הגושרים בטבע,סוויטת פרימיום. צילום: עדי פרץ

סטאי כנרת, חוף צאלון

סטאי הוא המלון הכי חדש, מפואר ויוקרתי על שפת הכנרת שמזכיר את הריזורטים היוקרתיים של חופי תאילנד. במלון 110 וילות וחדרי דה־לקס מרווחים, מעוצבים ומאובזרים לעילא. הסוויטות ממוקמות בווילות דו קומתיות – לקומה הראשונה צמודה בריכה פרטית המשקיפה לכנרת, ולקומה השנייה מרפסת עם האט טאב ונוף למורדות הגולן. למלון לובי גדול עם מזרקה ושנדליר ענק, לאונג' עם קמין, מסעדות, ברים, בריכת אינפינטי ובריכת פעוטות שמתמזגות עם נוף הכנרת, מועדון לילדים ונוער – וגולת הכותרת – ספא גדול ומפואר עם חדר כושר, 12 חדרי טיפולים, סאונות, חמאם טורקי ובריכה פנימית ובתוכה מיטות זרמים. בין שיזוף, לפינוקי ספא וארוחות טובות תוכלו לתרגל יוגה, טאי צ'י ופילאטיס במים, לשאול אופניים לטיול באזור ולהתענג על קוקטיילים בבר.
ואם אתם כבר בסביבה: שמורת המג'רסה ממוקמת בסמוך וגם כפר נחום עם הכנסיות היפות – כנסיית הלחם והדגים והדומוס גליליי. אם אתם בעניין של יקב, עלו לקצרין.
להזמנת חדר במלון סטאי כנרת

מלון הסטאי בטבריה. צילום: אסף פינצ'וק
מלון הסטאי בטבריה. צילום: אסף פינצ'וק

רימונים גלי כנרת, טבריה

המלון הוותיק, הנושק לשפת האגם הלאומי, הוקם ב־1946 והיה חביבם של מלכים, שחקנים ושועי עולם, בהם גם ראש הממשלה דוד בן גוריון, שחדרו הקבוע הפך לסוויטה מפוארת הנושאת את שמו. במלון 125 סוויטות וחדרים צמודי מרפסות שמשקיפות לאגם ולרכס הרי הגולן. לרשות האורחים בריכה מוקפת מדשאות, נדנדות ושמשיות קש, חוף רחצה פרטי, מעגן סירות, ספורט ימי, בריכה ומועדון לילדים, חדר כושר וספא מפואר ואיכותי עם בריכת ג'קוזי, סאונות, חמאם וטיפולים ייחודיים עם מוצרי חברת כריסטינה. לאחרונה עבר המלון, כמו גם כל מלונות הרשת, מיתוג קונספטואלי והוא מציע חופשת Wellnes ובה דגש על מזון בריא, פעילות ספורטיבית, סדנאות, הרצאות, סיורים וחיבור לטבע המקומי.
ואם אתם כבר בסביבה: סורו לנמל עין גב, עלו על ספינת הטיולים וצאו להפלגה עם קפטן לב, שיוביל אתכם לשיט מרתק בעקבות דייגי הרשת בלב האגם, כולל צפייה בעבודתם.
להזמנת חדר במלון רימונים גלי כנרת

רימונים גלי כנרת. צילום: רוני בלחסן
רימונים גלי כנרת. צילום: רוני בלחסן

שטרקמן ארנה, נהריה

יש מקומות שברגע שנכנסים אליהם, משהו קורה בגוף – תחושת נעימות ושלווה מתפשטת ואפשר ממש להרגיש אנרגיה טובה באוויר. זה תמצית הסיפור של מלון שטרקמן ארנה (Shtarkman Erna) בנהריה – מלון משפחתי שנוסד בשנת 1959 ועבר לאחרונה שיפוץ וריהוט מחדש. אז אל תתנו למבנה הבניין הפשוט שברחוב ז'בוטניסקי להטעות אתכם. פשוט היכנסו פנימה לגלות את פנינת החמד הזו ואת הסיפור המעניין שמאחוריה. המלון, שעבר שיפוץ לאחרונה, כולל 30 חדרים וסוויטות המעוצבים ברוח קלאסית ונוסטלגית ומאובזרים בכל הנדרש לאירוח מפנק – כולל גינה מטופחת ויפה. מלבד ארוחת בוקר עשירה, מדי שישי ובחגים, בשעה 17:00 אחר הצהריים, נהנים האורחים מ"קפה מיט קוכן" – המסורת הייקית של המלון הכוללת קפה, שתיה חמה וקלה, יין, עוגיות, ואיך לא – את השטרודל המפורסם. ואי אפשר בלי מילה על השירות האדיב והנעים שבמקום, שהקנה להם גם מקום ברשימת 25 בתי המלון המובילים בשירות איכותי, מקצועי ונעים בישראל לשנת 2018 של TripAdvisor.
ואם אתם כבר בסביבה: אל תוותרו על סיור מהנה בראש הנקרה, רדו אל הנקרות המרהיבות, ערכו תצפית על קו החוף הצפוני, נוחו באחד החופים היפים של נהריה וקחו סיור בכרכרות המפורסמות של העיר.
להזמנת חדר במלון שטרקמן ארנה

מלון שטרקמן ארנה – הסוויטה. צילום: אורי אקרמן
מלון שטרקמן ארנה – הסוויטה. צילום: אורי אקרמן