קווין הארט ינחה את אוסקר 2019: "הזדמנות של פעם בחיים"

אחד הקומיקאים הכי מצליחים בארה"ב פצח ב"קמפיין" לתפקיד כבר לפני שלוש שנים, וההתמדה השתלמה לו. הטקס ה-91 יתקיים בפברואר ויהיה האחרון במתכונתו הנוכחית

קווין הארט בנובמבר האחרון בקליפורניה (צילום: Getty Images)
קווין הארט בנובמבר האחרון בקליפורניה (צילום: Getty Images)

קווין הארט ינחה את טקס האוסקר ה-91 – כך אישר אמש (שלישי) הקומיקאי והשחקן בחשבון האינסטגרם שלו. "שנים אמרתי שזאת תהיה הזדמנות של פעם בחיים… אני כל כך שמח לספר שסוף סוף אנחה את האוסקר", כתב הארט. טקס האוסקר יתקיים ב-25 בפברואר 2019 בלוס אנג'לס, והוא יהיה האחרון במתכונת הנוכחית.

זה לא סוד שהארט, שנחשב לאחד הקומיקאים המצליחים בארה"ב, משתוקק להנחות את הטקס הנוצץ כבר זמן רב. ב-2015, כשהתארח בתכנית "Live with Kelly and Michael", אמר כי הוא פוצח בקמפיין כדי להשיג את התפקיד. "זה יהיה הישג אדיר", אמר אז. "עם מה שעשיתי וההתקדמות שהשגתי בקריירה שלי, זה בהחלט הצעד המשמעותי הבא, לתחושתי, עבור קומיקאי".

עוד כתבות מעניינות:
הליהוק המטורף לסרט החדש של ווס אנדרסון
חמישה סרטים שכולם ידברו עליהם בחורף הקרוב
האקדמיה לקולנוע מנסה להציל את הרייטינג של האוסקר

את שני הטקסים האחרונים הנחה ג'ימי קימל, וב-2016 הנחה אותו כריס רוק. ב-2014 הייתה זאת אלן דג'נרס – זאת לא הייתה הפעם הראשונה עבור השניים האחרונים – וב-1999 קיבלה את הבמה וופי גולדברג.

https://www.instagram.com/p/Bq_Ig_EFiOx

האקדמיה האמריקאית הפיקה לקחים מטקס האוסקר האחרון, וחמישה חודשים בלבד אחריו הכריזה על כמה שינויים משמעותיים הנובעים מירידה עקבית במספר הצופים בטקס המשודר. השינוי הראשון נוגע לאורך השידור החי. הטקס כולל 24 קטגוריות, רבות מהן לא מעניינות את הציבור – ולכן הוחלט על קיצורו לשלוש שעות. טרם הוחלט אילו קטגוריות יישארו מחוץ לשידור.

השינוי השני והמעניין יותר נוגע לתחרות עצמה. בניסיון להעלות את הרייטינג, מארגני הטקס יצרו קטגוריה חדשה – הסרט הפופולרי. טרם נמסרו התנאים והמדדים שיילקחו בחשבון בבחירת הסרט המנצח. בניסיון נוסף לשפר את הרייטינג, האקדמיה האמריקאית הקדימה את טקס האוסקר ה-92 והוא יתקיים ב-9 בפברואר 2020 במקום ב-23 באותו החודש. זאת מכיוון שמדי שנה הוא מגיע בסוף עונת הפרסים, ששוחקת את העניין בו.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד