יוקר הקטנייה: ארז קומרובסקי מציע מסבחה ב-59 שקל

מסבחה של ארז קומרובסקי. מתוך וולט
מסבחה של ארז קומרובסקי. מתוך וולט

השף שבאחרונה ניצב בעין הסערה בעקבות תחקיר לפיו הטריד עובדים חוזר להפעיל את "באלאדי שיק" וגם פופ-אפ מסבחה משוק האוכל בשרונה

שף ארז קומרובסקי, שהיה באחרונה בעין הסערה לאחר שפורסם תחקיר בידיעות אחרונות לפיו הטריד עובדים, חוזר להפעיל את עסקי הבאלאדי שיק משוק האוכל בשרונה. בימי הקורונה פעל העסק דרך מיזם קיוב קיטשן שהציע משלוחים שונים של שפים מוכרים שפעלו ממטבחי רפאים. המיזם הפסיק לפעול בינתיים.

ארז קומרובסקי (צילום: יחסי ציבור)
ארז קומרובסקי (צילום: יחסי ציבור)

בתפריט תמצאו מנות כגון "קדאפי ובניו" – קוסקוס עם תבשיל עגל ומנגולד, סנדוויץ' "פועלי קיסריה התאחדו" עם קציצות בקר, אריסה ולימונים כבושים ומנת טבית עם עוף ואורז שבושלה במשך שש שעות.

אבל אותנו עניין במיוחד פופ-אפ חדש בתוך באלאדי שיק הפועל רק בשעות הצהריים ועונה לשם "מסבחה שיק". מאותו המטבח יוצאות מנות מסבחה שונות שלא בהכרח עשויות מחומוס, אלא גם מקטניות אחרות ובשילובים מפתיעים.

מה שאף יותר מפתיע מהשילובים השונים הוא המחיר, שבעדינות נאמר – חורג בהרבה מזה של מנות מסבחה בעיר. מנת "מסבחה שיק נוסטלגית" שבה יש חומוס, שמן, אריסה וראגו פטריות עולה 59 שקל, ובמחיר דומה תמצאו מסבחה בשם "יעקב מכר בשכל" שבה יש עדשים שחורות וחצילים, עמבה ולימון כבוש. "מסבחה ערוגות" עם שעועית לימה, מנגולד קצוץ, שמן פקיילה ותטבילה מעט יותר זולה: 52 שקל בלבד.
באלאדי שיק ומסבחה שיק, שוק האוכל בשרונה (ובוולט)