מה שיותר עמוק יותר עמוק: 10 מסיבות מומלצות לסופ"ש

ארט קלאב. כזה, אבל עם מרחב רגשי.
ארט קלאב. כזה, אבל עם מרחב רגשי.

ברור שיש לנו כאן מסיבת 13 שעות חופרת במיוחד בארט קלאב // אבל גם למי שטכנו זה לא הג'אם שלו, יש מסיבת היפ הופ/גרוב מטורפת עם דיג'יי פורמט האגדי // גם זה לא טוב לכם? אז יש לנו גם מסיבת קיי-פופ בשבילכם

3 בנובמבר 2022

1. ארט קלאב – Deep Inside

הדיפ אינסייד הוא ליין שהתחיל באוגוסט האחרון ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש עם מוזיקה איכותית וקהל שמגיע פעם אחר פעם לעוד חוויה קוסמית. המועדון, שהוקם בשנה האחרונה, הפך במהירות לשם דבר בסצינת הטכנו המקומית ומעניק לא רק סאונד מעולה אלא גם חווית משתמש מלאה למי שמגיע לרקוד, עם עיצוב חלל משתנה, תאורה שמותאמת לארט המעולה ועוד הרבה הפתעות. בקיצור, לא סתם קראו למקום ארט קלאב. הליין דיפ אינסייד מתאפיין במסיבות ארוכות של 13 שעות: החל מחצות ועד ל-13:00 בצהריים, כשבאמצע צוללים בזהירות ממסיבה הארדקור אל האפטר המיוחל. "הארט קלאב לא רודף אחרי שמות גדולים. התוכן הוא המלך", אומר אלירון בן חמו מהארט קלאב, "הדגש הוא על חווית המשתמש שלנו ועל צלילה לנבכי הסצינה על מנת לחדש ולהעשיר את הקהל שלנו עם סאונד עמוק וגרוב מעקצץ".

בהתאם, הליינאפ השבוע יהיה יהיה מורכב משחקנים מקומיים חזקים: Saraga ו-Pharaoh – נמרוד קציר, לשעבר אחד הרזידנטים האהובים של הבלוק (הוא עדיין אהוב, פשוט כבר אין בלוק). עומר בר, דיג'יי שמנגן טכנו הזייתי, יסגור את הלילה ויקח אותנו כל הדרך לאפטר.
קיבוץ גלויות 45, יום חמישי (03.11) 23:59, 89 ש"ח. כרטיסים כאן

2. פאבליק סרוויס (עם בן בלאנס) // אוזן

פאבליק סרוויס מציגים את הטייקאובר השני שלהם על האוזן קלאב. אנשי השירות הציבורי הללו הם קולקטיב של מפיקים ודיג'ייז שהשירות הציבורי שלהם הוא מוזיקה אלקטרונית על הרחבה. אוקיי, אנחנו בעד. בשישי הזה הם מארחים את חברם הטוב והדיג'יי המעולה מברלין, בן באלאנס (איזה שם עמדה מעולה).

המלך ג'ורג' 48, שישי (04.11) 23:45, 60-80 ש"ח, כרטיסים ממש כאן

מסיבת שקיעה אחרונה // NYX

מלון NYX פותח את שעריו בפעם האחרונה למסיבת שקיעה לקיץ של 2022, ובואו נקווה שזאת באמת מסיבת הקיץ האחרונה שנפרסם כאן השנה. די, הזענו מספיק (ממזג האוויר, לפחות). הליינאפ כולל את המפיק והיוצר DJ Zombi, שיתן בראש עם טכנו-האוס קצבי על רקע שקיעה נוגה.
הרכבת 29,  שבת (05.11) 16:00, 80 ש"ח, אין מכירה מקודמת

שישי בפאי גארדן // פאי

מה אפשר להגיד על הפאי גארדן בשלב הזה? כמדי שישי, הרחבה תהיה מפוצצת באנשים ובמיטב הטכנו האיכותי. על העמדות: DJ SHSEירקידו אתכם שם מהלילה עד הצהריים בין היתר גם DJ SH SE ו-Agyena, שמבטיח גם נגיעות פופ בכל הטכנו וההאוס שלו.
אחד העם 54, יום שישי (04.11) 22:00, חינם עד חצות ולאחר מכן 50 ש"ח, אין מכירה מוקדמת

Catharsis // האומן 17

ליין קתרזיס מגיע אלינו עם מסיבת האלווין מושקעת (תראו, אנחנו חוגגים את האלווין בישראל כי זה כיף לנו. אנחנו ממש לא מחויבים לתאריך האמיתי). המסיבה המובטחת נראית טוב ונשמעת טוב יותר, הליינאפ כולל את Argy, כוכב הטכנו היווני, שמגיע לישראל אחרי שהגיע לטופ המצעדים האלקטרוניים וחרש במות ענק בפסטיבלים.
אברבנאל 88, יום שישי (04.11) 22:00, 149-249 ש"ח, הרכישה ממש כאן

 

רפי נייט // תדר

הרפי נייט הוא ליין שמשלב באנגרים חזקים עם מוזיקה הזייתית ומבטיח "הרפתקה תודעתית על הרחבה", אם כי מנסיוננו בהרפתקאות תודעתיות, שום דבר אף פעם לא מובטח באגף הזה. בכל מקרה, הליינאפ מורכב משני תקליטנים ומפיקים: הראשון הוא גאלו, מהתקליטנים והחפרנים הבכירים שיש לתל אביב להציע שיכניס אותנו לחווית טכנו-גואה מלאה, ודן אורבך הדיג'יי-מפיק הורסטילי שיקפיץ אותנו עם האוס חייזרי.
בית רומנו, דרך יפו 9, יום שישי (04.11) 23:30, כניסה חופשית

מסיבת קיי פופ // דופלקס

לאלו מאיתנו שלא עוטים על עצמם פרצוף טכנו קשוח מדי לילה, לתל אביב עדיין יש דברים להציע לכם. ליין הקיי-פופ הגדול בישראל במועדון הדופלקס מזמין אתכם לעוד מסיבה אדירה, עם שלוש רחבות ענק שיוקדשו לכל מה שחם ומתקתק ומגיע מקוריאה (הדרומית). הבר יכולל סוג'ו במגוון טעמים (סוג של שיכר קוריאני מעניין) והתאורה תהיה מחשמלת, כמקובל בז'אנר. על העמדה ינגן DJ Ben Vertz.
הש"ך 10, שישי (04.11) 23:00, 65-75 ש"ח (זה כמעט 30,000 וון קוריאני!), לינק לכרטיסים ממש פה

פונגימאניה // קולבו

הפטריה שלך חזרה, בקטע טוב. להיפים החמודים מביננו שרק רוצים ללכת להתפרע עם אחיהם הפטריות, המיקופוביה, ליין מסיבות ואירועים לחובבי הזיות הוא המקום בשבילכם – ועכשיו הם מגיעים לחגוג את חג הפטריה הרשמי שנחגג מידי גשם ראשון. הבקשה היא להגיע צבעוניים, שטותניקים ומוכנים בגיפטינג. בראש הליינאפ תכהן Frida Darko, אמנית גרמנייה שמגיעה בפעם הראשונה לישראל ומנגנת דאון טמפו ייחודי, אפלולי (הבנו את זה מהשם, פרידה) וגרובי לאללה.
דרך בן צבי 47, יום חמישי (03.11) 20:00, 90-110 ש"ח, תלחצו כאן ויהיו לכם כרטיסים

Thursday Night // אטלנטה

מידי שבוע בימי חמישי ליין האטלנטה (כבר חמש שנים!) פותח את שעריו להיפ הופ חדש וישן, מארח אמנים מכל קצוות הז'אנר וגם מנגן את הלהיטים הגדולים בלי להתבייש. על הרחבה ‏DJ Kabookiz ו-Moshik. ואתם.
שד' שאול המלך 2, חמישי (03.11) 23:00, 40 ש"ח, קונים ממש כאן

איתמר שלמה וטואלט // לבונטין 7

ערב מוזיקלי יוצא דופן, וליוצא דופן אנחנו מתכוונים במוזיקת נשמה מטורפת שיכולה למלא אפילו את החור בלב שלנו: מארח שני אמנים ירושלמים. האחד, איתמר שלמה כהן – מפיק/זמר/ראפר ירושלמי במקור שמקפיד לתת ערבול חריג וחריף בין ביטים מבריטניה לסולמות מהמזרח התיכון ובין המאוול לוורס, יחד איתו יופיע גם TUALET שמביא איתו אלקטרוניקת לו-פיי מהורהרת שמחברת בין החיידר הירושלמי (באמת!) לעולם הגדול.
לבונטין 7, שבת (05.11) 22:00, כניסה חופשית, פרטים כאן

Get Down // תדר

התדר ו-Color Red גאים להציג מסיבת גרוב, סול והיפ הופ ברחבת בית רומנו. בפנים: הרכב הרית'ם אנד בלוז/פאנק הבריטי האגדי The New Mastersounds, שהוציאו לא מזמן את האלבום ה-18 (!) שלהם. את ההרכב יחממו ההודנא אורקסטרה, אנסמבל הגרוב מזרח תיכוני-פסידכלי ותיק שיעיף לנו את המדבר גבוה לירח. אבל הטירוף האמיתי הוא שמי שעל העמדה הוא דיג'יי פורמט, מפיק/דיג'יי אנגלי מיתולוגי שעבד עם שמות מדהימים כמו ג'וראסיק פייב ו-Chali 2na. הוא הולך להביא איתו ארגז מטורף של גרוב וברייקים.
בית רומנו, דרך יפו 9, שבת (05.11) 16:00, כניסה חופשית