סיר הבשר: מסעדות הבשר הטובות באזור השרון

מה שבטוח - אין כמו סטייק טוב. טעמנו ולעסנו אין סוף נתחים כדי לספר לכם מי הן מסעדות הבשר הטובות באזור השרון. סקרנים?

תנו לנו בשר. עד העצם. צילום: אפיק גבא
תנו לנו בשר. עד העצם. צילום: אפיק גבא
3 באפריל 2017
אחרי סקירה נרחבת של מסעדות הבשר הטובות בתל אביב, ליקטנו גם את מסעדות הבשר הטובות באזור שרון, אלה שיגישו לכם סטייק עסיסי ומושלם: במידת העשייה הנכונה ובטמפרטורה המדויקת. הכינו את הלסת ואת סכיני המסור לקראת מסעדות הבשר הטובות באזור השרון:

אלבמה

חובבי בשר מושבעים מכירים היטב את המקום הזה. על מנת לאכול במסעדה תצטרכו להזמין מקום מראש (הרבה מראש) אבל הסבלנות תשתלם. התפריט מציע שני מסלולים: מנות אישיות (90-170 ₪) או ארוחת טעימות (140-159 ₪). בתנור הפחמים תוכלו למצוא צוואר לבן, אסאדו, סינטה, כבד אווז, כתף טלה משובחת וכמובן צלעות טלה. התוספות פשוטות ונותנות את הבמה לבשר: תפוח אדמה או סלט. ורק דבר קטן, את השתייה החריפה והיין תצטרכו להביא מהבית.

אלבמה

באקארו ברביקיו

המסעדה הנפלאה הזו מציעה ברביקיו בסגנון אמריקאי לצד כוס בירה או יין משובח. צליית הבשר מתרחשת בתנור גחלים ענק והעישון כמובן במעשנה, מה שמעניק לבשר מרקם עסיסי ונימוח במיוחד. חווית הדגל של המקום היא הגשה של עד שמונה נתחי בשר עסיסיים למרכז השולחן, בנוסף לארוחת הטעימות שהמקום מציע, ישנן מנות עיקריות מעולות כמו פרגית מעושנת (79 ₪) או פילה בקר (144 ₪ ל- 250 גרם) משובח שנצרב בגריל עם מלח אטלנטי ופלפל גרוס. זהו.

באקארו ברביקיו

באקארו ברביקיו. צילום: שחר פליישמן
באקארו ברביקיו. צילום: שחר פליישמן

בשרלה

הסניף בכפר סבא הוא הסניף הרביעי של ה- STEAK HOUSE  והוא ללא ספק חוויה קולינרית ייחודית לכל קרניבור. הסטנדרטים הגבוהים מורגשים בכל נתח, החל ממנות הפתיחה המוקפדות כמו טאטאקי פילה בקר מפולפל צרוב בחמאת טריאקי וכמהין, בצל ירוק ושום (52 ₪), פריים ריב אנטרקוט על העצם  לצד ירקות מדורה וצ'ימיצ'ורי (42 ₪ ל- 100 גרם) או  SLOPPY JOE עסיסי (59 ש"ח), רק תחליטו מה תרצו.

בשרלה

המעשנה

בית העישון בינוב מגדיר מחדש את המושגים עישון וצליית בשר. השף זיו רודר למד בישול בארה"ב ומשחזר, הביא עימו את "בשורת העישון " לארץ. תחילה הוא בנה מעשנה ביתית על מנת לפתח את התורה וכשצבר מספיק ידע, פתח את המעשנה בינוב. המסעדה מציעה שני סוגי אירוח: צהריים או ערב כשבשניהם מדובר באירוח פשוט, מקצועי ומדויק. המקום מציע בקר, טלה ובעלי כנף למיניהם ולא משנה מה תזמינו, תקבלו מנות שעשויות בדיוק רב ובאהבה.

המעשנה

המעשנה בינוב. צילום: שניר סופגי גואטה
המעשנה בינוב. צילום: שניר סופגי גואטה

מיט אנד ווין

זה לא רק העיצוב המרהיב של המקום והיין המובחר שמוגש במקום, במיט אנד ווין יודעים לעשות בשר כמו שצריך. המסעדה הכשרה מספקת חוויה קולינרית מיוחדת במינה תוך מתן דגש על יישון וצלייה. ההמלצה שלנו היא מדליוני פילה בקר נימוחים ונהדרים (150\255 ₪ ל- 200\300 גרם) או שאולי תעדיפו ללכת על אנטרקוט אנגוס (155 ₪ ל- 400 גרם), ההחלטה שלכם.

מיט אנד וויין

מיט אנד ווין. צילום: יח"צ
מיט אנד ווין. צילום: יח"צ

מיטבר

כבר שני עשורים שמסעדת מיטבר מחזיקה במקום מכובד בקולינריה הישראלית. השירות המתוקתק, איכות הבשר הגבוהה והאווירה הנעימה הופכים אותה לאחת ויחידה. הבשר מיושן בקפידה במשך שלושה שבועות ובסופם, הוא עובר לאנשי הגריל שמטפלים בו במסירות ומקצועיות. התפריט מציע מגוון מנות בשר ואנחנו אהבנו במיוחד את שתי הכוכבות האלה: סינטה סשימי (58 ₪) או ניוקי עגל (96 ₪).

מיטבר הרצליה

עד העצם

הרשת שהוקמה בשנת 1988 היא אחת החלוצות של מסעדות הבשרים האיכותיות הראשונות בארץ. המסעדה שמה דגש על נתחי בשר משובחים לצד תוספות מעניינות וטעימות במיוחד (מילה שלנו: נסו את חלת הבצל האגדית). המסעדה ידועה בעיקר בזכות ההמבורגרים המיוחדים שלה והמחירים המשתלמים: המבורגר יין עם פטריות ברוטב יין לצד פירה עדין (49 ₪) או ספריבס לבן מעושן (104 ₪ ל- 400 גרם ) ברוטב צ'ילי.

עד העצם

קזן בראסרי

המסעדה הכשרה ברעננה מגישה בשר מוקפד לצד יינות משובחים עם אווירה של חו"ל. בקזן יודעים לעבוד עם בשר וזה ניכר בצלחת. התפריט גדול ועשיר ותמצאו בו למשל טארט טאטאן כבד אווז מיוחד במינו עם תפוחים מקורמלים על קדאיף (78 ש"ח), או המבורגר רוסיני עם כבד אווז ברוטב יין אדום וציר בקר (98 ש"ח, 220 גרם), וזוהי רק ההתחלה.

קזן בראסרי

קזן בראסרי, לא רק המבורגר. צילום: בועז לביא
קזן בראסרי, לא רק המבורגר. צילום: בועז לביא

 

רובינשטיין

לא נגזים אם נאמר שמדובר בגן עדן לאוהבי הבשר. ברובינשטיין כל נתח מקבל יחס אישי וטיפול מיוחד. בתפריט תוכלו למצוא מנות קרות כמו פלטת נקניקים (45 ₪) המוגשת לצד לחם ביתי וכמובן מבחר גדול של מנות חמות כשהבשר הוא כמובן לב העניין: בשר אדום, בשר לבן, המבורגרים ועוד. אחת המנות המצוינות היא פילה העגל (29 ₪ ל- 300 גרם) שעשוי בשיטת פליאו ומגיע ללא שומן, בליווי רוטב פורטובלו מצוין.

רובינשטיין

הגריל מתחמם, רובינשטיין. צילום: יח"צ
הגריל מתחמם, רובינשטיין. צילום: יח"צ