זה הרגע האחרון להציל את אחד המקומות האהובים בעוטף עזה

הגרין פאב בקיבוץ ניר עם בזמנים טובים יותר (צילום: אינסטגרם/@greenpub)
הגרין פאב בקיבוץ ניר עם בזמנים טובים יותר (צילום: אינסטגרם/@greenpub)

הגרין פאב בקיבוץ ניר עם, מוקד תרבותי וקהילתי בעוטף עזה, סגור כבר כמעט חמישה חודשים ונאבק על חייו בקמפיין גיוס המונים בהדסטארט. שעות ספורות לפני סיום הקמפיין חסרים כ-20 אלף שקלים בלבד. עזבו את הכתבה שלפניכם ורוצו להזמין לכם בירה לאחרי המלחמה

מהר מהר מהר. הגרין פאב של קיבוץ ניר עם, שפעל תקופה קצרה במלון הרודס בתל אביב אחרי מחדל השבעה באוקטובר, עומד על סף השלמת גיוס מימון ההמונים שיאפשרו את המשך קיומו ואת שיקומו עם השיבה לעוטף. נותרו עוד שעות ספורות לקמפיין הגיוס בהדסטארט, חסרים כ-20 אלף שקלים, כך שאם אתם קוראים את השורות האלה בזמן – רוצו להזמין לכם בירה והמבורגר לאחרי המלחמה עכשיו ותחזרו לקרוא את הכתבה אחר כך.

>> חוזרים הביתה: מסתבר שזאת הבירה האופטימית ביותר בעולם

הגרין פאב בקיבוץ ניר עם נפתח בשנת 2002 בידי צמד החברים איתי מבורך ושחר שוורץ, והפך מאז להרבה יותר מסתם בר רגיל, מוקד תרבותי וקהילתי אזורי שצעירים וצעירים בנפשם מכל רחבי העוטף עולים אליו לרגל ומרגישים בבית. כמו כל פאב קיבוצי טוב, יש גם הופעות, לפעמים אפילו של שמות גדולים, ובזמן שהותו במלון הרודס הגיע אליו גם ברי סחרוף כדי לספק תמיכה נפשית מוזיקלית.

"בימים אלה אנחנו מרגישים את הכאב של האובדן", כך נכתב בעמוד הקמפיין, "המלחמה השאירה אותנו פצועים, אך יש בנו כוח להתמודד ולזכור. אנו כואבים על החברים שלא יחזרו עוד לישוב, לפאב, אלינו. הגרין פאב היה גם הבית שלהם, המקום שבו פגשנו אותם. כל פינה של הפאב נשארה עם זיכרונות עשירים. האבן הזו של אובדן מתמלאת כל יום בסיפורים של חיים, ואנו מחליטים להמשיך לזכור, לחבק ולהנציח את האהבה שהייתה כאן. בימים אלו שאנחנו מפונים רחוק מהבית שלנו, הפאב הפיזי נשאר מאחור והפסיק לעבוד, אבל הגרין פאב לא נכנע בפני אתגרים. יחד, החלטנו לקום לקראת האתגר, לגייס כספים לצורך שיקום הפאב ואובדן ההכנסה ולשים ידיים לעבודה. לא פשוט המצב, אבל יחד אנחנו יכולים לעשות הכל".

בין הרכישות הנאות שתוכלו לבצע במסגרת הקמפיין יש בירה וצ'ייסק ערק (50 ש"ח), דייט זוגי בפאב (300 ש"ח), תרומת בירה וצ'ייסר לעשרה חיילים (500 ש"ח) ושלל אפשרויות נוספות ואף משתלמות, ואם בא לכם לסגור ערב חברה ל-60 איש (9,000 ש"ח) הרי שזה מומלץ מאוד. סכום הגיוס הכולל (150 אלף ש"ח) נועד לשיקום ציוד הבר שנהרס בחלקו, תשלומים לספקים, משכורות לעובדים וסגירת חוב מבניית ממ"ד במקום רגע לפני המלחמה. בואו לעזור להם לחזור הביתה.
>> הדסטארט: מצטרפים לקמפיין מימון ההמונים של הגרין פאב כאן ועכשיו בקליק