המצעד השנתי: אילן פלד ומאיה לנדסמן מעיפים לפסטיבל פרימוורה

מאיה לנדסמן, אילן פלד וקוואמי נחים לפני מצעד "הקצה" (צילום: תומר פוקס)
מאיה לנדסמן, אילן פלד וקוואמי נחים לפני מצעד "הקצה" (צילום: תומר פוקס)

הם קוראים לזה "המצעד האלטרנטיבי", אבל מבחינתנו אין מצעד אחר: המצעד השנתי של רדיו הקצה ישודר ב-25.12, ההצבעות פתוחות עד ה-19.12, ואם תעקבו אחר ההוראות תוכלו לזכות בכרטיס לפסטיבל המוזיקה הנחשק ביותר באירופה (או לאינדינגב, גם טוב)

שפשפנו נדהמות את עיניינו אבל זה לא היה חלום: אילן פלד, מאיה לנדסמן וקוואמי מרחפים כמו פיות על הגבעות המוריקות של פארק המדרון היפואי, ויכולה להיות רק סיבה אחת שבגללה מגיע לנו כל הטוב הזה: המצעד האלטרנטיבי השנתי של רדיו הקצה לשנת 2022 יוצא לדרך. ואתן יודעות מה זה אומר: צונאמי של מוזיקה משובחת שיצאה השנה, מרתון שידורים שאסור לפספס, ובן (או בת) אנוש מאושר (או מאושרת) אחד (או אחת) שיזכה בכרטיסים לפסטיבל פרימוורה הנחשק אשר בספרד.

המצעד האלטרנטיבי השנתי של הקצה 2022 יוצא לדרך!

הצביעו והשפיעו על המצעד האלטרנטיבי השנתי! אבל לפני שתעשו זאת – מי רוצה לזכות בכרטיס VIP לפסטיבל Primavera Sound 2023 בברצלונה כולל טיסות ומלון, מתנת Warner Music Israel?????? או באחד משני כרטיסים לפסטיבל InDnegev 2023??? או באחד משני שוברים של 500 ש"ח לרכישת תקליטים בחנויות The Third Ear – האוזן השלישית???*מה צריך לעשות?*שתפו את הוידאו הזה בעמוד הפייסבוק שלכםן, וכתבו לנו פה בתגובות מיהו או מיהי איש/אשת השנה שלכםן ומדוע? שימו לב, התשובה יכולה להיות מוזיקאי/ת, אבל היא גם יכולה להיות חבר/ה, בן/בת זוג, מישהו/מישהי שנתנו לכםן השראה בין אם אתם מכירים אישית ובין אם לא. מוזמנים גם לתייג אותם. התגובות שנמצא כהכי מרגשות או מקוריות או מצחיקות או מעניינות יזכו באחד הפרסים שלנו, עליהם נודיע במהלך שידור המצעד.*והכי חשוב: אל תשכחו לבחור את האלבומים והשירים שהכי אהבתם השנה – פה: https://www.kzradio.net/2022-2*שואלים את עצמכם "אבל מי זוכר בכלל מה יצא השנה?"? אל חשש – הכנו לכםן פלייליסט מיוחד ב-Spotify עם תזכורת לכמה מהשירים הבולטים של השנה! (והיו לא מעט…) -> https://tinyurl.com/ynudc3jwאתם ממש לא חייבים לבחור רק ממה שיש בפלייליסט התזכורת, אבל בחרו *רק* שירים ואלבומים שיצאו מינואר 22' ועד עכשיו, ורק את המוזיקה שאתם הכי אוהבים ואוהבות מהשנה הזאת, כי מה שמשנה לנו זה הטעם שלכםן ולא שומדבר אחר <3המצעד האלטרנטיבי השנתי של 2022 ישודר ברדיו הקצה בראשון, 25.12, מהשעה 10:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה.אפשר להצביע *רק* עד יום שני 19.12 ב-23:59. קדימה <3 <3 <3***וידאו!***צילום: תומר פוקסעריכה: תמי ליברמןהפקת פוסט: ווי ליפט הפקות We Lift Productionsאונליין: נדב רותםמשתתפות: אילן פלד, מיה לנדסמן, קוואמיאמן הבובה: אורי זמירעיצוב כרטיס פרימוורה: ליאור שוורץפיתוח אתר המצעד: אלי כהןעיצוב גרפי למצעד: אפרת טובי – סיפולוקס סטודיו לעיצוב קונספטהיוש מירי פסקל Miri Paskalע"י השתתפות בפעילות אתם מאשרים שקראתם את התקנון: https://tinyurl.com/58z2dk55

Posted by ‎KZRadio הקצה‎ on Friday, November 25, 2022

המצעד האלטרנטיבי של הקצה מתקיים מאז שנת 71 לפנה"ס בקירוב, והפך למסורת אהובה בקרב שוחרי האינדי בישראל, והוא מתבסס על אלפי דירוגי מאזינים שנשלחים מבעוד מועד. זאת גם ההזדמנות שלכן להצביע ולהשפיע בטופס הבחירה המקוון עד ה-19.12, ואם אתם בעניין של זכייה בכרטיסים לפרימוורה או באחד הפרסים השווים האחרים של הקצה  כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעקוב בקפידה אחר ההוראות בפוסט הזה ולהחזיק לעצמכם אצבעות. לא זוכרים איזה שירים אהבתם? יש גם פלייליסט ספוטיפיי שיעזור לכם להתגבר על האמנזיה.

אילן פלד ואנשי הקצה. יאללה לצעוד, לצעוד, אין לנו את כל היום פה (צילום באדיבות KZRadio)
אילן פלד ואנשי הקצה. יאללה לצעוד, לצעוד, אין לנו את כל היום פה (צילום באדיבות KZRadio)

השת"פ בין אילן פלד ורדיו הקצה נמשך זו השנה השנייה ברציפות, ולאחרונה משמש קוואמי, הבוס הגדול של הרדיו, גם כמנהלו האמנותי של פלד לקראת צאת אלבום משיריו שמתוכו שוחרר השבוע הסינגל השני, "דנה", שאולי יצעד במצעד הקצה השנתי ב-2023, לכו תדעו, העולם הוא מקום שדברים משונים בהרבה מתרחשים בו. המצעד האלטרנטיבי השנתי של רדיו הקצה ישודר ביום ראשון 25.12 ,החל מ-10:00 בבוקר ועד 22:00 ברדיו הקצה – ואתם בטח כבר מאזינות לו 24/7 ממש פה ובשלל אפליקציות הרדיו.

>> ככה זה נראה ב-2021: אילן פלד מרים לרדיו הקצה
>> מצעד הניצחון: ספוטיפיי ויוטיוב מסכמות שנה של פופ ישראלי עוצמתי