גבעתיים, תתחדשי, עכשיו גם לך יש בר יין (ועוד מקומות חדשים)

גם לגבעתיים מגיע בר יין. ויני (צילום רוני ידיד)
גם לגבעתיים מגיע בר יין. ויני (צילום רוני ידיד)

הטרנד התל אביבי הכי חסר מעצורים ב-2022 חוצה את איילון ומגיע לשכנים - אבל עם מחירים של גבעתיים. וגם: בית קפה חדש נפתח על רחוב כצנלסון ועגלת קפה חדשה ומגניבה שגם לתל אביב יש מה לקנא בה

6 בדצמבר 2022

1. קפה מלבן

רחוב כצנלסון רצוף פיצריות וברים (וגם מכוני יופי וקעקועים, אבל זה לכתבה אחרת) ובכל זאת, מסיבה לא ברורה, אין בו כל כך בתי קפה. קפה מלבן החדש בא לשנות את התמונה הזאת: מיקום מול פיצה פאצה, מוסד גבעתיימי אהוב השייך לאותם בעלים, ווייב שכונתי בגובה העיניים ורחבה חיצונית במרכז העניינים משמשים רקע לתפריט בוקר קליל: כריכי חביתת ירק, סביח, ארטישוק (טבעוני), פפרוני אמנטל ועוד (22-24 ש"ח), בורקס לוינסקי עם גבינה בולגרית וחרדל (11 ש"ח), עוגיות, קרואסונים ורוגלעך (ואת הרוגלעך פיסטוק אתם צריכים לטעום) ומשקאות קרים וחמים. בדיוק המקום שהיה חסר באמצע העיר לקפה ומשהו קטן ליד בכל יום בשבוע, וגם בשבת.
המלבן 1 (פינת כצנלסון) גבעתיים, ראשון-חמישי 07:30-19:00, שישי 07:30-16:00, שבת 08:30-14:00

>> ראש בראש: אז לאן תעזבו את תל אביב, לרמת גן או לגבעתיים?
>> אם נשפוט לפי ההמבורגר הזה, ברור שלגבעתיים

2. VINNY

גם לגבעתיים מגיע בר יין משלה, והנה מגיע אליה ויני, שעושה את העבודה בחן שאינו נופל ממקביליו התל אביביים. הבעלים כוכב ידיד ובתו רוני  מחזיקים בפיצה גראז' בקניון גבעתיים, ויחד עם חיבה ליין ומציאת הלוקיישן הנכון הדרך לפתיחת ויני נסללה. מגוון יינות מכובד בבקבוקים וכוסות, בעיקר מאיטליה וצרפת, מלווה בפירוט מקסימלי, למשל טלאמונטי מאברוצו, יין לבן עם "ניחוחות אינטנסיביים של תפוח עץ בשל ומשמש", ולה דופין מעמק הרון עם "אופי צעיר ומהנה, קל לשתייה". רמת המחירים נמוכה מאשר בעיר השכנה, החל מ-29 ש"ח לכוס ו-98 ש"ח לבקבוק, ובתפריט האוכל הענייני והלא מתחכם תמצאו ברוסקטת עגבניות ושאר נשנושי פתיחה (14-34 ש"ח), פוקאצ'ות ופיצות שנאפות במקום, סלטים ופלטות גבינות (32-79 ש"ח). בהפי האואר (ראשון-חמישי, 18:00-20:00) תקבלו 30 אחוז הנחה על כל התפריט – וזה כבר דיל שעבורו שווה גם לחצות את איילון.
כצנלסון 40, גבעתיים

3. Gana Square

וכאן כבר מדובר במשהו שגורם לנו לקנא ממש: עגלת קפה בכיכר מתוקה, שאם מנתקים אותה מסביבתה הקרובה אפשר לדמיין שהגעתם לפיאצה בכפר קטן באיטליה. GANA הוא מותג עגלות קפה שכבר נמצא בכמה וכמה מקומות בעיר ומראה איך עושים זאת נכון, וגנה סקוור ממוקם במעגל תנועה ברחוב בורוכוב, מול רחבה מוצלת משובצת ספסלים – ספוט מושלם לעבודה בחוץ, מיתרונות הבודדים של תקופת הקורונה. בתפריט תמצאו למשל כריך סלמון וגבינת שמנת, בראוניז, מקרונים, עוגות בחושות, כדורי תמרים ועוגיות ללא סוכר. ופנייה נרגשת לבעלים: אם תחליטו לפתוח בתל אביב, יש לנו כבר כמה לוקיישנים פוטנציאליים עבורכם.
בורוכוב 28 (פינת קק"ל), גבעתיים, ראשון-חמישי 07:30-20:00, שישי 07:30-שעה לפני כניסת השבת

גנה סקוור (צילום: טיים אאוט)
גנה סקוור (צילום: טיים אאוט)