הצפון מתעורר: סניפים חדשים לדליקטסן ו-NONO/MIMI

הקורונה לא עצרה את פתיחתם של שני סניפים נחשקים במיוחד בצפון תל אביב - האחד מעדנייה ענקית ואהובה והשני הוא דריסת רגל ראשונה של הרשת האיטלקית מהשרון

דליקטסן (צילום: עידית בן עוליאל)
דליקטסן (צילום: עידית בן עוליאל)

קורונה או לא, אזור צפון תל אביב צובר תאוצה קולינרית. אחרי שבמשך שנים אפשר היה לספור על שתי ידיים בקושי את בתי האוכל השווים בשכונות הצפוניות, בתקופה האחרונה ניכרת התעוררות. לשחקניות שנפתחו בחודשים שלפני הסגר – M25, הבייקריה של דוד ויוסף, סוליקה של אבי ביטון וסרפינה האיטלקייה מארצות הברית – הצטרפו שכנות חדשות. דליקטסן של קבוצת R2M התחדשה בסניף חדש, וכמוה גם NONO/MIMI – רשת מסעדות איטלקיות וקונדיטוריות מהשרון.

דליקטסן כוכב הצפון הוא הסניף השני שנפתח בצפון העיר. קדם לו דליקטסן נווה אביבים שנפתח בתחילת פברואר 2019, גרסה שכונתית מבחינת מטראז' לעומת המעדנייה החדשה, הנחשבת לאחת הגדולות בקבוצה. בחלל מרווח, מעוצב באלגנטיות האופיינית למעדניות הקבוצה, פזורים עמדת אוכל מוכן, קפה, מאפים ועוגות, פרחים ומחלקת home גדולה לכלי בית ומתנות. לראשונה בדליקטסנים הוצב ברוח התקופה מקפיא של אוכל מוכן להכנה בבית, למשל עוגת השמרים המפורסמת של הבייקרי – להתפיח, להכניס לתנור ולמלא את המטבח בריח אפייה משכר.

רותי ברודו בדליקטסן כוכב הצפון (צילום: עידית בן עוליאל)
רותי ברודו בדליקטסן כוכב הצפון (צילום: עידית בן עוליאל)

"חייבים להמשיך", אומרת הבעלים רותי ברודו. "החיים ממשיכים, כולנו ממשיכים. דליקטסן כוכב הצפון היה צריך להיפתח לפני חודשיים ובגלל הקורונה לא פתחנו. עכשיו ממשיכים ונקווה שזה המהלך הנכון".

במרחק הליכה מדליקטסן נווה אביבים נפתח NONO/MIMI – סניף ראשון בתל אביב לרשת המסעדות האיטלקית NONO ולקונדיטוריות MIMI. דובב לוינסון, בעלי הקבוצה, אינו חושש מהקירבה ומקניבליזם אפשרי. "הגענו לצפון תל אביב כי אנו מאמינים שהמוצר שלנו מתאים ויכול לשרת היטב את תושבי האזור. אנחנו נרגשים ושמחים להיות השכנים החדשים בה", הוא אומר. "אנחנו עובדים על הפרויקט הזה יותר משנתיים, ולאחר השקעה כספית גבוהה מאוד הבנו שאין לדעת מתי המשבר יסתיים ופשוט צריך לפתוח". כמו אחיותיה מהשרון, נקודת המכירה מאובזרת בתנורי עצים גדולים ובתפריט של פיצות, פסטה ומאפים לצד כריכים, סלטים, עוגות, קינוחים, מארזי עוגיות ועוד.

NONO/MIMI בצפון תל אביב (צילום: טל גרינהוט)
NONO/MIMI בצפון תל אביב (צילום: טל גרינהוט)

הדליקטסן ו-NONO/MIMI מציעים משלוחים וטייק אוויי, וגם למי שלא גר בצפון העיר כדאי לקפוץ להציץ. אנחנו ממילא מחפשים לאן לצאת מהבית, ומעדנייה חדשה היא בהחלט סיבה טובה לחצות את הירקון.

← דליקטסן, מאיר יערי 19 כוכב הצפון תל אביב, 03-9681010
← NONO/MIMI, הרב אשי 16 נווה אביבים, תל אביב, 09-8353600 להזמנות