נכנעים לשחיתות: המשלוחים החדשים הכי מתוקים בתל אביב

בריגדיירוס מתוקים כמו בברזיל (צילום: לוסיאנה ברסלר)
בריגדיירוס מתוקים כמו בברזיל (צילום: לוסיאנה ברסלר)

פחזניות מושלמות (באמת), עוגיות שוקולד צ'יפס אלוהיות (אבל ממש), קינוחי שף מושקעים בכוסות (כן כן) והממתק הלאומי של ברזיל: הקינוחים החמים של החודש בזירת הטייק אווי המשתכללת

26 בנובמבר 2020

עולם המסעדות והבילויים בתל אביב שרוי עדיין בתרדמת משברית עמוקה, אך במקביל הולכות ומשתכללות האופציות להזמין הכל אליכם הביתה. בין אם זה סופ"ש חורפי, בידוד קורונה או סתם דיכאון בעידן המגפה (ואחרי שחרשתם את המשלוחים המלוחים הכי נכונים לעכשיו), הכי מתבקש להתנחם במתוקים ולעבור לקינוח. דקה לפני בוא הסופגניות, קבלו את המתוקים הכי חמים של החודש שמגיעים במשלוח עד הבית.

בריגדיירו מברזיל

קצת מזל שקורונה אחרת איך היינו מתוודעים לבריגדיירו, הממתק הלאומי של ברזיל. הקונדיטורית מיירי נוסבכר ילידת ארץ הסמבה הביאה איתה את המסורת לקונדיטוריה ברעננה, שם היא מייצרת בריגדיירוס כהלכתם מחלב מרוכז ושוקולד. לצד טעמי שוקולד (בלגי, לבן ומריר), ריבת חלב, קפה וקוקוס קלאסיים תמצאו בתפריט גרסאות יצירתיות יותר כגון לוטוס, טראפל, קרמל מלוח וחטיפי אוראו, קיט-קט וקינדר בואנו. כעת הבריגדיירוס מגיעים במשלוח לתל אביב, בקופסה ורודה שמרמזת על המתיקות שבפנים. כל כדור מקושט בתשומת לב והמקבץ כולו הוא מתנה ראויה למישהו שאוהבים. 7 ש"ח ליחידה.
הזמנות באתר ובטלפון 09-8658080

קצת מתוק, קצת חמוץ. בריגדיירו לימון (צילום: לוסיאנה ברסלר)
קצת מתוק, קצת חמוץ. בריגדיירו לימון (צילום: לוסיאנה ברסלר)

פחזניות מוש

ביקום שכולו מתוקים פחזניות הן היהלום שבכתר. השילוב של בצק שנותן טיפת פייט לשיניים וקרם אוורירי מייצר ביס מושלם או ליתר דיוק ביס וחצי, כי בפחזניות גם הגודל קובע. הפחזניות של Pahzanit (תודו שבאנגלית זה נכתב מצחיק) עונות על כל הקריטריונים בנדיבות: מאפים קטנים ואלגנטיים במילויים וציפויים שלוקחים את כל העסק צעד קדימה – קרמל מלוח, קרם פיסטוק ושבבי פיסטוק מקורמל, קונפי פטל וקרם דיפלומט ושוקולד בשלושה מרקמים, לצד מילויי קרם קלאסי וקרם דיפלומט (המנצח שלנו). הפחזניות מיוצרות בעבודת יד מוקפדת ונאפות לפני יציאת המשלוח כדי לקיים את ההבטחה ולהגיע – ובכן – מושלמות. 70/130 ש"ח (6/12 יחידות), במשלוח או טייק אוויי.
הזמנות בפייסבוק, באינסטגרם ובווטזאפ 053-6362223 

ערכות לאפיית עוגיות

הקורונה שגרמה לאנשים רבים כל כך לחשב מסלול מחדש לא פסחה על ניצן ואסף, היא קונדיטורית במסעדת יפו־תל אביב של חיים כהן והוא סטודנט לרפואה. האהבה לאוכל, ובמיוחד לקינוחים, הובילה אותם להקים מותג אפייה שמציע בראוניז, עוגיות, פחזניות ועוד מתוקים לצד מאפים סקסיים כמו חלת גבינה כחולה, קשיו ודבש. לאחרונה הם הוסיפו לתפריט מארזים להכנת עוגיות בבית: שוקולד צ'יפס ואגוזים, דאבל שוקולד צ'יפס עם קקאו שחור ושוקולד צ'יפס עם שוקולד לבן וסוכריות צבעוניות. כל הרכיבים כבר בפנים, ואתם מתבקשים להוסיף רק חמאה וביצים. ניתן להכין את בצק העוגיות מראש ולשמור במקפיא לרגעים של נפילת סוכר. 165-185ש"ח.
Puffs

 

מפלצת העוגיות

שגעת המונסטר קוקיז תפסה בחסות הסגרים והמצב תאוצה משוגעת. יש מי שלא מתעצל ומכין לבד, אבל אנחנו מעדיפים לשמור בהישג יד יצרנים מקצועיים כמו עוגיות השוקולד צ'יפס של קופרמן. חן קופרמן, האיש שמאחורי המותג, ערך מחקרים ובדיקות עד לקבלת העוגייה המושלמת, שכעת גם מגיעה במשלוח הביתה. בתפריט יש 14 טעמים, חלקם סולידיים אך בהחלט לא בנאליים (שוקולד מריר ומלח מלדון, אגוזי לוז ופרלינה), וחלקם מהסוג שמפרנס חלומות מאנצ'יז – קראק פאי עם גרנולה ופלאן שוקולד לבן; מרציפן ביתי, דובדבני אמרנה וליקר אמרטו; וקרם מלבי ושוקולד לבן עם קדאיף ופיסטוקים, עוגייה שהעיפה לנו את הפוני. המשלוח במיטבו כשהוא חם וטרי וממילא אין סיכוי שיישאר משהו לאחר כך. מ־65 ש"ח לעשר עוגיות.
הזמנות בטלפון/ווטזאפ 050-6363234 ובאינסטגרם, אפשרות לטייק אוויי מרמת גן

נזללות בלי לשים לב. העוגיות של קופרמן (צילום: בת-אל פוליבה)
נזללות בלי לשים לב. העוגיות של קופרמן (צילום: בת-אל פוליבה)

קינוחי שף

לשף קונדיטור שיר אזבי יש רקורד מרשים שהתחיל במסעדות התרנגול הכחול בסרפינה ונחת נכון לעכשיו בקיטו קאטו, היפנית ההיפסטרית בדיזינגוף. לתקופה הנוכחית הוא יצר תפריט קינוחי כוסות שעוברים היטב במשלוח או בטייק אוויי, ומשקפים מיומנות בקונדיטוריה מודרנית וחוש אסתטי מפותח. למרות המצב, הקינוחים מושקעים מבחינת שילובי טעמים ומרקמים לא פחות ממה שפעם קיבלנו במסעדות. לדוגמה: קינוח טבעוני שמורכב משכבות מוס שוקולד מריר, גנאש שוקולד קרמי, קראמבל קקאו מלח גס וקציפת שוקולד מריר, ומעוטר במקרון שוקולד. 25 ש"ח או חינם בהזמנת ארוחה באתר המסעדה.

וכל היופי הזה לגמרי טבעוני (צילום: דימיטרי קנטר)
וכל היופי הזה לגמרי טבעוני (צילום: דימיטרי קנטר)