בלי מנוחה: 3 מקומות חדשים (ומחודשים) שכדאי לבדוק בנחלה

נחלת בנימין, בדיוק בשעה הנכונה (צילום: טיים אאוט)
נחלת בנימין, בדיוק בשעה הנכונה (צילום: טיים אאוט)

בשעות הערב, בין גרוזנברג למונטיפיורי, הופך רחוב נחלת בנימין למדרחוב וממשיך את המדרחוב המקורי שמתחבר אליו מצפון. במקום נפתחו באחרונה מקומות מעניינים שהצטרפו לספוטים הקיימים (הנהדרים לא פחות). ממליצים לכם בחום לעשות שם סיור לפני שקיעה

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מאשר לצלצל בפעמונים כשהסצינה באזור מסוים בעיר מבעבעת, מקומות חדשים נפתחים ואנשים מתחילים לגדוש אותו. שימו לב, כי נהיה מאוד ספציפיים הפעם: אנחנו מדברים על המקטע של נחלת בנימין (רחוב מאוד ארוך) בין גרוזנברג בצפון למונטיפיורי בדרום.

באחרונה הפך המקטע הזה למדרחוב בפורמט היברידי, וכשהוא הופך למדרחוב (לרוב בשעות הערב) נמשך הרצף הנעים מהמדרחוב המקורי שמסתיים בגרוזנברג. כמה מקומות מעניינים נפתחו בו בתקופה האחרונה, והם מתווספים לברים הקטנים, המסעדות המעולות ועוד לא מעט הפתעות. אנחנו ממליצים במיוחד לבקר שם בשעות שקיעה. תודו לנו אחר כך.

1. בושוויק המתחדש

אמנם לא מדובר במקום חדש, אבל בהחלט מחודש: לאחר שנת הקורונה נפתח מחדש בר הקוקטיילים/מסעדה עם רכש לוהט במיוחד: עינב אזגורי (נורידניו) קיבל את המפתחות למטבח, והביקורת מאז רק מהללות. אזגורי מביא אתו מנות מושחתות עם טאץ' אמריקאי כגון ברוסקטות עם ריבת בייקון קפה (44 שקל) וקוביות פורק בלי בזיגוג ג'ק דניאלס עם תפוצ'יפס (66 שקל). האוכל מתלבש כמובן יופי על קוקטיילים מושקעים שחורגים מהסטנדרט (תוצרת קבוצת אימפריאל, כמובן).

בושוויק, נחלת בנימין 28, תל-אביב, 03-5678000, ראשון-שבת 18:00-01:00 

צלעות כבש? לאאא, צלעות תירס (צילום: בן יוסטר)
צלעות כבש? לאאא, צלעות תירס (צילום: בן יוסטר)

2. מפגש אסי

בתחילת החודש נפתח בנחלה מקום שלא זכור לנו שהיה כדוגמתו בעיר. הוא נועד לחגוג את מפעל חייו של אחת הדמויות הכי צבעוניות, מרתקות ומבריקות שידענו – אסי דיין. מדובר בבית קפה בסגנון של פעם (ומה טוב שכך), שקירותיו מלאים בפרטי ממרוביליה מרתקים מעזבונו של דיין. על המטבח הצנוע יפקחו אנשי "לורנץ ומינץ" מנוה צדק, ויציעו בו דגים מלוחים, עוגות ביתיות וכל מה שפשוט וטעים. בהמשך צפוי להיפתח גם בר סמוך ברוח דומה. מתאים מאוד למי שמתגעגע לתל אביב הישנה, אבל לא רק.
"מפגש אסי", נחלת בנימין 51

מפגש אסי (צילום מסך: מתוך עמוד הפייסבוק של האוצרת רויטל בן-אשר פרץ)
מפגש אסי (צילום מסך: מתוך עמוד הפייסבוק של האוצרת רויטל בן-אשר פרץ)

3. יין בכרם (אבל בעצם בנחלה)

חנות היין הקטנה והסימפטית עברה באחרונה מרחוב רמב"ם ליד שוק הכרמל לנחלת בנימין פינת גרוזנברג, קרוב מאוד למדרחוב המקורי. היא מציעה מגוון רחב ומעניין של יינות מהארץ ומהעולם, אך חשוב יותר: היא השתדרגה עם כמה שולחנות וכיסאות מחוץ למקום באזור שעובר עכשיו רנסנס אמיתי, בקיצור: רק בואו לראות. לצד היין (מבחר באמת מעולה) תוכלו ליהנות מנשנושים שונים, דוגמת מאפים של מאפיית 'עמיתה' הפופולרית. כל מה שצריך לבילוי ספונטני בשעת אחר צהריים יפה.
יין בכרם, נחלת בנימין 29, 10:00-23:00

יין בכרם. צילום: מערכת טיים אאוט
יין בכרם. צילום: מערכת טיים אאוט