נטע ברזילי תופיע הערב בכיכר רבין

נטע ברזילי, הישראלית הכי לוהטת כרגע בעולם, תופיע חינם מול אלפי מקרקרים. מלבד ברזילי יופיעו גם אושיות אירוויזיון מהעבר, בהם גלי עטרי, יזהר כהן, דץ ודצה ועוד

נטע ברזילי (צילום: באדיבות הסטייליסט איתי בצלאלי)
נטע ברזילי (צילום: באדיבות הסטייליסט איתי בצלאלי)
14 במאי 2018

זוכת האירוויזיון בהופעת ענק בתל אביב: נטע ברזילי, שזכתה באירוויזיון 2018 בליסבון, תגיע הערב (שני) עם המשלחת הישראלית להופעה בכיכר רבין מול אלפי מעריציה המאושרים, שעות אחרי שנחתה בנתב"ג. ההופעה תתקיים ב-19:30, ותפתח אותה דלית רצ'סטר. נוסף לברזילי יופיעו גם זוכי האירוויזיון בשנים 1978 ו-1979 גלי עטרי ויזהר כהן, דץ ודצה שהגיעו למקום השלישי ב-1991 ועוד. במוקד ההופעה, כמובן, יהיה השיר "TOY", שזכה ב-529 נקודות בגמר בשבת.

בכך יזכו מעריצי האירוויזיון בתירוץ נוסף לקפוץ לכיכר רבין, אחרי שזינקו למי הבריכה בכיכר עם היוודע זכייתה של התרנגולת באירוויזיון. החגיגות בכיכר רבין נמשכו עד שעות הבוקר, כשאלפים שמעו שוב, ושוב, ושוב, את השיר הזוכה. "לא נראה לי שאני צריכה להגיד הרבה אחרי הלילה, אחרי שהרוב בחרו בי. זה הדבר הכי גדול שקורה כשאנשים בוחרים במשהו שונה, מתפתח. אני גאה וזה כבוד עבורי להביא את האירוע הזה לישראל", אמרה נטע במסיבת העיתונאים.

נטע ברזילי בחזרה הראשונה בליסבון (צילום: אנדרס פוטינג)
נטע ברזילי בחזרה הראשונה בליסבון (צילום: אנדרס פוטינג)

עוד כתבות מעניינות:
הסיבות שהופכות את הניצחון לגדול מהחיים
נטע ברזילי ניצחה באירווזיון 2018
נטע ברזילי מסבירה למה דווקא תרנגולות

בישראל כבר מתחילים להיערך לאירוויזיון 2019, שנראה שייערך בירושלים. התאריך הסופי לא נחתם, אבל סביר שיהיה סוף מאי, ובאשר ללוקיישן – גם הוא עדיין לא ברור: או שתהיה זו הארנה בירושלים (שהיא קטנה יחסית, בוודאי בהעמדה למופע, ובוודאי לעומת האולמות שבהם נערכה התחרות בשנים האחרונות), או שיהיה זה איצטדיון טדי – אם תצליח העירייה לבנות לו קירוי. ואולי בטעות נזכה לערוך אותו בבלומפילד המחודש?

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד

[interaction id="5af83fad69f1ea25966f6dc9"]