"בית הנייר", התגעגענו: הסדרות השוות שעלו לנטפליקס ביולי 2019

מה חדש בנטפליקס ישראל: "דברים מוזרים", "אימהות עובדות" וג'רי סיינפלד שותה קפה במכוניות. כל מה ששווה בנטפליקס

מתוך העונה השלישית של "בית הנייר"
מתוך העונה השלישית של "בית הנייר"
6 בנובמבר 2019

בית הנייר עונה 3

אנחנו מקווים שלא ירדה לכם התלהבות בחודשים שעברו מאז סיום העונה השנייה, כי הפרופסור והחברים חוזרים והפעם יש להם משימה חדשה: לשחרר את ריו. גם הפעם מעורב בזה בנק, גם הפעם זה יהיה מסוכן, גם הפעם ראקל לא תצליח לחשוב בלי עיפרון תקוע בשיער. (19.7). לביקורת המלאה

דברים מוזרים עונה 3

הפצצה השנייה שמנחיתה נטפליקס החודש היא "דברים מוזרים", שמתרחשת כמה חודשים אחרי סיום אירועי העונה הקודמת. שון לוי, במאי ומפיק הסדרה, אמר כי העונה החדשה "תלך למקומות אפלים יותר, שהקהל הולך לאהוב", והטיזרים תומכים בו: קניון שהופך לסיוט, נערה חדשה בשם רובין ואולי אפילו הצצה לאפסייד דאון – המקום שמעבר למציאות הפרברית שממנו מגיעים הסיוטים של אילבן, וויל, לוקאס ומייק. (4.7). לביקורת המלאה

אימהות עובדות

אחרי עונה ראשונה מוצלחת (שבה החיסרון הכמעט יחיד היה השפתיים מסיחות הדעת של השחקנית הראשית), "אימהות עובדות" חוזרת עם קייט, פרנקי ואן. הסדרה הצליחה לאוורר טאבו עצום עם הצפת קשיים שאחרי לידה – דיכאון וניתוק רגשי, למשל, אבל היא גם מצחיקה לאללה ובהחלט אחד הממתקים של החודש. (25.7)

"אימהות עובדות"
"אימהות עובדות"

אתר הצלילה בים האדום (The Red Sea Diving Resort)

לפני כמעט ארבעים שנה הפעיל המוסד כפר נופש פיקטיבי ומצליח בסודאן. המטרה: להבריח פליטים אתיופים לישראל ולהציל את חייהם. לסיפור המטורף הזה קראו "מבצע אחים" והוא נמשך יותר משלוש שנים. לסרט הביוגרפי הזה אחראי התסריטאי גדעון רף ("הומלנד") ומככבים בו כריס אוונס, היילי בנט, בן קינגסלי ועוד. (31.7)

"אתר הצלילה בים האדום" (צילום: נטפליקס/מרכוס קרוז)
"אתר הצלילה בים האדום" (צילום: נטפליקס/מרכוס קרוז)

פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג' אנליטיקה (The Great Hack)

הפרשה שהסעירה את העולם ואת משתמשי פייסבוק (טוב, את החלק הפחות אדיש בהם) הגיעה למחלקת הדוקו של נטפליקס. הסרט מתעד את סיפורה של חברת המחקר והייעוץ הפוליטי קיימברידג' אנליטיקה, שהשתמשה בפרטים של יוזרים בפייסבוק בדרכים פסולות – בין היתר לטובת הקמפיין של טראמפ לנשיאות ארה"ב. הכינו את הפופקורן. (24.7)

"פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג' אנליטיקה" (צילום: דיוויד קארול)
"פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג' אנליטיקה" (צילום: דיוויד קארול)

קומיקאים במכוניות שותים קפה

פרקים חדשים של הסיינפלד מאחורי ההגה, עם אורחים חדשים ובהם סת' רוגן, ריקי ג'רוויס ("טוני נולד מחדש"), אדי מרפי, ג'יימי פוקס ועוד. (19.7)

על מדף הסרטים ההוליוודיים (1.7): "הפסנתרן", "מבוקש", "הפיתוי", "מונטי פייטון: טעם החיים", "משחק מכור", "מסיבת רווקות", "סטפ אפ", "המופע של טרומן" ועוד.

מה חדש בנטפליקס ישראל?