נמל תל אביב הופך לחדר בריחה עצום בהנחיית טל מוסרי

טל מוסרי, תוציא אותנו מכאן. נמל תל אביב (צילום: Shutterstock)
טל מוסרי, תוציא אותנו מכאן. נמל תל אביב (צילום: Shutterstock)

כן כן, מה שקראתם בכותרת: במהלך חול המועד עד ה-8.10 יהפוך נמל תל אביב כולו למסלול בריחה חווייתי ועתיר תחנות, חידות ומשימות לפיצוח בדרך לפרס המשפחתי. את המשחק ינחה טל מוסרי דרך הווטסאפ שלכם (לא באמת חשבתם שהוא בא ללוות אתכם אישית, כן?)

28 בספטמבר 2023

היו שנים שבהן באמת ברחנו מנמל תל אביב, בעיקר בסופי השבוע, אבל זה היה מזמן והרנסנס של שוק הנמל החזיר לו את הצבע התל אביבי ללחיים, גינות המשחק הנדיבות והמושקעות הביאו את ילדי האזור עם הוריהם והנמל סופח מחדש לעיר. ובכל זאת, החל ממחר ולאורך חג הסוכות הקרוב ינסו אלפי אנשים לברוח מנמל תל אביב ומי שאמור לסייע להם בכך הוא טל מוסרי. כן, לא כתבנו את זה סתם בכותרת.

הרעיון החמוד מאוד הוא שהנמל הופך כולו לחדר בריחה אדיר מימדים תחת כיפת השמיים, ומשפחות עם ילדיהן מוזמנות להשתתף ללא כל עלות כספית, כלומר ממש בחינם. מי שיקחו על עצמם את האתגר יוזמנו לעבור מסלול של כ-10 תחנות בכל רחבי הנמל ואתריו המרכזיים, ובהן יצטרכו לעבור שלל שלבי חידות, זיהוי שירים, ביצוע משימות וכדומה כדי להתקדם מרמז לרמז ולעבור הלאה במסלול.

את הרמזים והחידות ינחה טל מוסרי, נו הבטחנו לכם בכותרת, והוא יכיר למשתתפים גם את בלש הנמל המפורסם איציק מזח, לו יסייעו באיתור פריט חשוב ויקר שנעלם בשטח הנמל ומי שיצליחו בכך יזכו בפרס משפחתי. איך זה יעבוד? בקלות: המשתתפים יקבלו את הלינק הזה, יסרקו עם הטלפון קוד QR עם הגיעם לנמל, ויקבלו את כתבי החידה, המשימות והרמזים ישירות לווטסאפ האישי, כך שכל קבוצה תוכל להתקדם בקצב שלה ולהשתתף בעיתוי הנוח לה. כן, טל מוסרי יהיה בסרטונים בווטסאפ שלכם, מה חשבתם, שהוא הולך ללוות כל משפחה אישית? לא הגזמתם בכלל.

במהלך חול המועד יעמדו בדוכני המידע סמוך לגינת המשחקים בשדרת הילדים נציגי חברת ההפקה שיוכלו לסייע למתקשים, אבל האטרקציה תהיה נגישה כבר מיום שישי, 29.9 בשעות הבוקר. חוץ מרעיון חמוד ביותר, זו כמובן עוד הזדמנות מצוינת לבקר בשוק האיכרים, שהוא תמיד הסיבה הכי טובה להגיע לנמל בימי שישי, ואפילו לא חייבים ילדים בשביל זה.
>> נמל תל אביב הופך לחדר בריחה, 8.10-29.9, עוד פרטים כאן