סדרה חדשה על חייו של בנימין נתניהו נמצאת בשלבי פיתוח

הסדרה, המבוססת על הביוגרפיה שכתב בן כספית, תופק על ידי פרימנטל הבריטית באמצעות חברה ישראלית. היא מתוכננת להיכנס לשלבי הפקה בשנה הבאה

עדיין לוהטים. בנימין ושרה נתניהו. צילום: GettyImages
עדיין לוהטים. בנימין ושרה נתניהו. צילום: GettyImages
31 באוקטובר 2019

יחסית לעובדה שראש הממשלה אינו נוהג להתראיין בתקשורת, נראה שאי אפשר לחמוק ממשפחת נתניהו: עמוד הפייסבוק של בנימין זרוע סרטונים שבהם הוא מככב, בנו האחד מרעיל את אוזני האומה והשני מנסה לאזן את הטרלול, ועל האם עדיף שלא נכתוב. אפילו הכלבה קאיה חזרה לחיים בתמלילי החקירות שהתפרסמו לאחרונה. לא נשקר, אנחנו מתים על הג'וס הצהוב וטורד המנוחה הזה. אם יש מקום שבו יכולים להתאחד המחנות הפוליטיים בעם ישראל, זאת בדיוק הנקודה. הכי קרוב לקרדשיאנס שנקבל.

ומכיוון שאין טעם להילחם בזה, החדשות על סדרה חדשה שתעסוק בחייו של נתניהו האב כנראה יתקבלו בחפץ לב כמוש. את הסדרה, שעוד אין לה שם, תפיק חברת פרימנטל הבריטית באמצעות חברת ההפקות הישראלית אבוט המאירי, שרכשה את זכויות העיבוד של "נתניהו: ביוגרפיה" שכתב העיתונאי בן כספית. הספר מאיר אספקטים פחות מוכרים בחייו של נתניהו, ומתמקד באופן שבו אישיותו עיצבה את החיים הפוליטיים בישראל. על אף שנעשו סרטים דוקומנטריים על נתניהו, זו תהיה הסדרה הראשונה על חייו.

גיא המאירי, מייסד שותף באבוט המאירי, תיאר את הסדרה עבור מגזין וראייטי כ"סיפור פוליטי אפי עם גוון פילוסופי ופסיכולוגי". יחד עם זאת, היא תהיה "מלודרמה משפחתית סופר־עסיסית החוקרת כיצד האישי הופך לפוליטי, וההיפך".

בשיחה עם Time Out אמר המאירי כי כרגע עוד מוקדם לדבר על הסדרה, ולא חשף פרטים מעבר למה שפורסם בווראייטי. לא ברור אם הסדרה תעסוק בפרשיות השחיתות שבהן חשוד נתניהו, אבל ככל הנראה היא לא תהיה ביקורתית במיוחד. המאירי צוטט בדברו על הטקטיקות הפופוליסטיות של נתניהו, אותן מחקה טראמפ, אבל הדגיש כי הסדרה "תעסוק ברעיונות האלה אך לא תשפוט את הדמות".

על פי הפרסומים, בן כספית ישמש כיועץ לסדרה, אך טרם נבחר הכותב שלה. לדבריו של המאירי, התכנית היא לסיים את שלב הפיתוח עד סוף השנה, ובשנה הבאה לכתוב ולהפיק אותה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"