לא עוצר: סניף חדש וענק של סוסו אנד סאנס ופיצה סבא בתל אביב

עומר מילר שועט קדימה ופותח סניף נוסף וגדול במיוחד, אלא שהפעם מדובר בשיקוץ מושלם שמשלב את שני מאכלי הרחוב הנפיצים ביותר: סוסו אנד סאנס ופיצה סבא. והלוקיישן? לוהט

סוסו אנד סאנס. צילום: יולי גורודיסנקי
סוסו אנד סאנס. צילום: יולי גורודיסנקי
7 בפברואר 2018

נובמבר 2016. השף עומר מילר נוטש בצעד דרמטי את עולם המסעדנות (מסעדות שולחן וחדר האוכל) לטובת דוכן המבורגרים מתוך שיתוף פעולה עם איש חיי הלילה דוד טור. 2018 נפתחת כשמילר מתפעל ארבעה סניפי סוסו אנד סאנס בתל אביב יפו; בדיזנגוף, גינדי, וביפת, ומתרשת אל הפריפריות של גבעתיים ורמת השרון, ומזללת פיצות תחת השם סבא. עכשיו מסתבר שגם בתל אביב הצמד טור-מילר לוחץ על דוושת התאוצה בכל הכוח, עם סניף ענק של סוסו וסבא יחד ברחוב אלנבי פינת נחלת בנימין. אין ספק שמדובר בלוקיישן לוהט ואסטרגטי וכן, לנוסטלגיים שביננו, מדובר בחלל שאכלס את בורגר ראנץ' ולאורך השנים אף רשתות המבורגר נוספות.

סוסו אנד סאנס. צילום: אנטולי מיכאלו
סוסו אנד סאנס. צילום: אנטולי מיכאלו

שרלטן או גאון: מה הסיפור של עומר מילר? 

התפריט של סוסו אמנם משתנה מעט מסניף לסניף, בעיקר בכל מה שנוגע לצביעת האווירה כמו מילק שייקים מוגזמים, או מנות טבעוניות מיוחדות, אבל בשורה התחתונה הצ'יזבורגר הקלאסי באותה לחמנייה פוטוגנית משותף לכל הסניפים (34 ש"ח), וכדורי תפוחי האדמה והצ'דר (16 ש"ח) שלשמם אנחנו מגיעים לסוסו לשמן את האצבעות, נמצאו עד היום בכל הסניפים.

מתי באמת אתם ישנים? עומר מילר ודוד טור. צילום: איליה מלניקוב
מתי באמת אתם ישנים? עומר מילר ודוד טור. צילום: איליה מלניקוב

נותר רק לתהות איך יפתיע מילר בסניף שנפתח ממש מול הסניף הראשון של אגאדיר, שהמציאו את חווית הקלאברים מתבליינים על קציצות. מדוד טור נמסר: "אנחנו עובדים שם במרץ", כך שנותר רק לחכות, ולאמן את שרירי הסבלנות.

סוסו וסבא, נחלת בנימין 1, תל אביב