חדשות האוכל: סופגניית ראש השנה מקועקעת ומטורללת במיוחד

גם בימים אלה חידושים קולינריים משמחים ממשיכים לפקוד את עירנו: ההמבורגר הטבעוני החדש, המרענן הרשמי של חגי תשרי והשיגעון שבכותרת

שרה קורי מקעקעת סופגניות לראש השנה בשואו רום (צילום: רוי גיא)
שרה קורי מקעקעת סופגניות לראש השנה בשואו רום (צילום: רוי גיא)
7 בספטמבר 2020

התירוש שיעלה לכם לראש | סוליקה

אבי ביטון ורשת המעדניות שלו פוצחים בשיתוף פעולה מקורי במיוחד עם אחד מסממני החג הנצחיים ביותר, הלוא הוא יין התירוש האהוב בקולקצייה של שלושה קינוחים מבטיחים. עוגת תפוזים בחושה עם גלייז תירוש ורוד מתקתק (35 ש"ח), רפאלו תירוש שהם כדורי קוקוס ושוקולד לבן עם תירוש ואגוז לוז במרכז ( 39 ש"ח) ולסיום סיומת – חלבס, קינוח מסורתי של כדורי סולת וקינמון מצופים גם הם בתירוש קרמל. (33 ש"ח). לחיים! ניתן לרכוש את קינוחי תירוש רוזה בשלושת סניפי מעדניית סוליקה: איינשטיין 7, תל אביב; אבא אחימאיר 19, תל אביב; וחבצלת השרון 35, הרצליה פיתוח.

סופגניות לראש השנה | דה שואו רום בייק האוס

לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה (בבקשה תהיי טובה) רקחו בשואו רום בייק האוס שיתוף פעולה מסקרן עם המקעקעת שרה קורי, ויצרו קולקציית דונאטס ברוח החג. כל דונאט מעוטר בדסקית שוקולד לבן שעליה מצוירות סקיצות פרי ידיה של שרה קורי, והכל ארוז בקופסה מהודרת שאיירה בכישרון. טעמי הדונאטס הם גלייז דבש מצטיין, קרואנט במילוי קרמל ותפוח, ברלינר במילוי שוקולד לבן, מוס לימון ודבש וברלינר במילוי קרם רימון ופיסטוק שהיה החביב עלינו.
64 ש"ח למארז

סופגניות לראש השנה בשואו רום (צילום: רוי גיא)
סופגניות לראש השנה בשואו רום (צילום: רוי גיא)

Sensational Burger | ריינבו

בדיינר הפופולרי הטבעוני ריינבו השיקו בורגר חדש שהצטרף לתחרות על קיבתנו (לצד ביונד ואימפוסיבול, שעדיין לא הגיע לישראל). סנסשיונל בורגר מורכב מחלבון סויה וחיטה ומספק חוויה חדשה של תחליף בשר שערב לחיך בהחלט. הוא גם מצטיין במרקם נגיס ועסיסי ומראה מפתה שקשה לעמוד בפניו. לא זאת בלבד, ערכו התזונתי גבוה והוא מכיל חלבונים רבים, ברזל וסיבים תזונתיים, ללא שומן טראנס. זה הזמן לזלול ללא רגשות אשם.

Sensational Burger (צילום: גלעד אילוז)
Sensational Burger (צילום: גלעד אילוז)

גלידות טבעוניות חדשות | אוטלו

באוטלו השיקו סדרה חדשה של טעמים טבעוניים שונים מכל מה שטעמתם בעבר, בהתחייבות. הפעם לא מדובר בסורבה או בגרסה מימית ודלוחה של שוקולד מריר, אלא בגלידה מצוינת שבאמת לא תוכלו לחשוד שהיא טבעונית. הגלידה מיוצרת מחלב אורז וסיבים מין הצומח, ונדרשו שלוש שנים של עבודה כדי להגיע לתוצר המדויק, שהוא לא פחות מחלומי. תמצאו כאן אוריאו מלוח מושלם, יוגורט ודובדבני אמרנה, לוטוס, קפה שקדים ושוקולד ועוד. קדימה, להתחיל ללקק.
17 ש"ח לכדור

טעם סורבה חדש | יינות רמת הגולן והסיציליאנית

שיתוף הפעולה בין יקב רמת הגולן לגלידריה הסיציליאנית הוליד טעם סורבה חדש ומצוין, טבעוני ללא סוכר: יין הר חרמון מוסקטו מתקתק עם נגיעת אננס ראויה. שילוב הטעמים נע בין חמצמצות הענב למתיקות האננס, והוא ללא ספק המרענן הרשמי של חגי תשרי.
52 ש"ח לחצי ק"ג

סורבה יין לבן ואננס בסיציליאנית (צילום: יח"צ)
סורבה יין לבן ואננס בסיציליאנית (צילום: יח"צ)