מימונה וטכנו: 12 דברים שכדאי לכם לעשות בסופ"ש

ואוו, אנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל - אחרי שנה שוממת המסיבות וההופעות חוזרות ובגדול: טכנו באומן 17 ובבלוק, מסיבה חתולית בסאב, עשור למפשעות, מסיבות מימונה בכל מקום, איפה אנחנו? מי אנחנו? מה זה פומו?

האומן 17. צילום: מיכל פטל
האומן 17. צילום: מיכל פטל

לאורך השבוע: תדר של סולידריות

הפעילות הנפלאות של "תרבות של סולידריות" חברו לתדר לשבוע מיוחד של שידורים. במהלכו יעלו ויבואו מיטב הדי-ג'ייאים והמוזיקאים ובמקביל תופעל גם חנות וירטואלית עם תשורות שכל הכנסותיה – תרומה להמשך הפעילות. כאן תוכלו לקרוא עוד על השבוע ועל פעילות ההתארגנות, וכאן להתחבר לשידורים.

רביעי ב-19:00: באטרינג טריו פלוס אחד באזור

הופעה! אמיתית! בחיינו! ההרכב האהוב באטרינג טריו פלוס אחד חוזר להופיע במקום שפעם היה הברזילי והיום הוא האזור (הרכב 13), ונראה שחברי ההרכב נמלאו בנוסטלגיה לקראתו. "והנה אנחנו משוגרין לזמן אחר, אז כשלמילה מסיכה הייתה משמעות אחרת, קוק בשסק, חגיגת בסקס בוטיק, דראם נ בייס בברזילי…". אבל עזבו את זה לרגע. הופעה! הופעה! לפרטים נוספים וכרטיסים.

רביעי ב-20:00: קוויר גוסט בפיי

את חודש הנראות הטראנסית נסכם, איך לא, במסיבה לוהטת בחצר הלוהטת לא פחות של הפיי באחד העם 54. ינגנו שם נוקי וסער רוז וגם די-ג'יי קאט-פיש ועוד ועוד. אנחנו אוהבים הכרה ושוויון ואם עושים את זה במקביל לנענוע הישבן – אז בכלל. לפרטים נוספים.

חמישי ב-19:00: מופע העשור של המפשעות

המפשעות האהובות מציינות בסופ"ש הנוכחי עשור לקיומן, וזו הזדמנות מעולה להרים להן. הלהקה תשוב להופיע במקום הראשון שבו הופיעו – במועדון הברקפסט. בנוסף, מי שירכוש כרטיס בעלות צנועה של 39 שקל יזכה לצפות בסרט שהוציאו לציון המאורע, כשהקרנת הבכורה ב-19:00 גם בחמישי. לפרטים נוספים ורכישה.

חמישי ב-23:00: ספייס אקו באומן 17

אחרי שנה של דממה, המסיבות חוזרות ועמן גם ליינים חדשים ומבטיחים. איזה כיף זה לכתוב את זה שוב. המארגנים של הספייס אקו מבטיחים לילה של טכנו עם מיטב אמני התחום ובהם: ריי הראל, דוד אלימלך, יותם אבני ועוד. כל זה באכסנייה הענקית והמזמינה של האומן (אברבנל 88). כיף! לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים (120 שקל).

שישי ב-21:00: קלאוד 9 במונדו 2000

החבורה של קלאוד 9 מגיעה לסיבוב נוסף על הגג היפה שמשקיף על אזור לוינסקי והסביבה (סמטת השוק). בקיצור: תרגישו בעננים. ינגנו לכם ELADO וליאת נוימן. 30 שקל. לפרטים נוספים.

השיבו על השאלון: איך שרדה תל אביב את הקורונה?

שישי ב-21:00: קלאב מרתון פסח בבלוק

בשתי מלים: הבלוק חוזר. בעוד כמה: המועדון האהוב חוזר לפעול אחרי שנה של הפסקה עם מרתון מרהיב שיתחיל בשישי ויסתיים בשבת בצהריים. ינגנו שלל שמות מוכרים ואהובים ובהם: ריי הראל, יוג ופרעה ועוד רבים. כרטיס: 120 שקל. לפרטים נוספים.

הליינאפ של הבלוק לפסח
הליינאפ של הבלוק לפסח

שישי ב-22:00: מימונה בגגרין

כמעט שכחנו מעודף התרגשות של חג ויציאה לחיים מהקורונה, אבל יש גם מימונה השבוע!  מועדון הגגרין (קיבוץ גלויות 13) ירימו במסיבת ספתח לחגיגות השנתיות בסטייל ערבי ועם המון מוזיקה טובה. המלצת הצוות: ללבוש כל מה שנוצץ, מוזהב, וגלביות ממש יתקבלו בברכה. כמעט מיותר לציין שיהיו גם מופלטות. לפרטים נוספים.

שישי ב-23:00: לאופרד מניה בסאב

צוות הלאב-בזאר חוזר עם מסיבה חתולית במיוחדת בסאב (קרליבך 29). קוד הלבוש: חתולי, נמרי, שורטטטט). בתפריט: טכנו והאוס עם המון גלאם. ינגנו: Charly, Ori cohen ועוד. עלות: 100 שקלים חדשים. לפרטים: נוספים.

הכרזה למסיבה החתולית. מיאו. צילום: זהר שטרית
הכרזה למסיבה החתולית. מיאו. צילום: זהר שטרית

שבת ב-15:00: ביט בוטיק אופן אייר

לאלה מאיתנו שמעדיפים לחגוג ביום ונקלעו לרמת גן, נמליץ ללכת למסיבת הביט בוטיק במתחם המכולות באזור הבורסה ליהלומים (אבא הלל 3). האמת היא שגם שווה להגיע לשם במיוחד. ינגנו שם, בין השאר: יהודה נרקיס ודי-ג'יי זומבי, שלומי ביטון ועוד. לפרטים נוספים וכרטיסים.

שבת ב-20:30: מימונה באטלס שפירא

לאחר שנה של הפסקה בגלל הקורונה הרעה, הצוות החביב של בית הקפה האהוב בשפירא חוזר לחגוג מימונה כהלכתה. תהיה מוזיקה טובה, כמובן שיהיו מופלטות ושאר מתוקים מרוקאים רק מומלץ להגיע מוקדם לפני שיסתיים. בברכת תרבחו ותסעדו! לפרטים נוספים.

שבת ב-20:30: לוסיל קרו במימונה שואו

גם הצוות של לוסיל חוזר לחגוג מימונה כהלכתה בהופעה מתוקה במיוחד בבארבי. ההרכב מבטיח להרעיד את הקירות עם שילובי ההיפ-הופ, פאנק, סול וכל מה שכיף – ואתם חוזרים לרקוד. נשמע כמו דיל בכלל לא רע. כרטיסים יעלו לכם 75 שקל במכירה מוקדמת, ו-90 שקל בכניסה. לפרטים נוספים.