יוטיוב חשפה מהו הסרטון הכי נצפה בעולם ב-2017

הסיכום השנתי מגלה כי את שני המקומות הראשונים בישראל תפסו סטטיק ובן אל תבורי, אך הרשימה לא קיפחה את מקומן של פארודיות מוזיקליות כמו אגס קימל וערוץ הכיבוד. אבל ההפתעה האמיתית מגיעה ברשימה העולמית

הסרטון הכי נצפה בעולם השנה. מתוך "THE MASK SINGER"
הסרטון הכי נצפה בעולם השנה. מתוך "THE MASK SINGER"

סטטיק ובן אל הכי נצפים בישראל – ותאילנד כובשת את העולם: יוטיוב פרסמה את סיכום הצפיות שלה לשנת 2017, שמגלה כי שני הדברים שהכי אהבנו הם פרסומת לבזק ואת סטטיק ובן אל תבורי. הרשימה מפרידה בין קליפים רשמיים לסרטונים, הכוללים גם שירים שעולים  בגרסתם הלא רשמית.

[tmwdfpad]לראש רשימת הסרטונים הנצפים בישראל ב-2017 הגיעו נועה קירל ואגם בוחבוט, עם הפרסומת לבזק שחידשה את שירו של דני סנדרסון, "אצל הדודה והדוד". מיד אחריהן "טודו בום" של סטטיק ובן אל תבורי, שהגיע בגרסתו הרשמית למקום הראשון ברשימת הקליפים הנצפים בישראל. אחריהם – לידוי, אסטמה ושקד פררה מארחים את אנחל, עם "טניה" (ביט של מנטוס); הסרטון הוויראלי "גשם גשם מטפטף"; ושוב סטטיק ובן אל עם "זהב" (בגרסה הלא רשמית).

אל המקום השמיני והשביעי הגיעה אגס קימל – פארודיה על כוכבות הפופ הצעירות, שמגלמת הקומיקאית תום יער ב"ארץ נהדרת" – עם "לא חוקית" ו"חפש אותי בראשון", בהתאמה.

עוד כתבות מעניינות:
השירים הכי גרועים שכבשו השנה את הרדיו
ככה הופכים להיט שהתיישן לפצצת פופ חדשה
הנוסחה להרכבת כוכבת הפופ המצליחה בישראל

את רשימת עשרת הקליפים הכי נצפים בישראל פותחים סטטיק ובן אל עם שני המקומות הראשונים ("טודו בום" ו"זהב"), אחריהם לואיס פונסי ("דספסיטו") – שגם כבש את המקום הראשון ברשימה הבינלאומית, אד שירן ("Shape of You") – מקום שני ברשימה הבינלאומית, ומשה פרץ ("קרמלה"). עדן בן זקן הגיעה למקומות 8 ו-9 ("לזאת שניצחה" ו"רציתי").

הסרטון הכי נצפה בעולם מגיע אלינו מתאילנד, מעונתו השנייה של שעשועון בשם "THE MASK SINGER". בתוכנית משתתפים זמרים מפורסמים המבצעים שירים כשהם עוטים על פניהם מסיכות. מנתוני יוטיוב עולה כי זו השנה הרביעית שסרטון שמקורו מחוץ לארצות הברית מגיע לראש הרשימה. לעשרת הסרטונים הנצפים בעולם יש יותר מ-663 מיליון צפיות במשותף.

ליוטיוב יש כמיליארד וחצי משתמשים רשומים מדי חודש בעולם, הצופים במיליארד שעות תוכן מדי יום – ויותר מ-400 שעות תוכן עולות בכל דקה בפלטפורמה. 60% מהצפיות מגיעות ממכשירים ניידים, וזמן הצפייה היומי דרכם הוא מעל לשעה בממוצע. מדי יום צופים בעולם ביותר מ-800 מיליארד שעות תוכן הקשורות ללמידה.