תל אביב מתגייסת: הסינמטק מציע VOD חינמי לתושבי הדרום

קטלוג ה-VOD העשיר של סינמטק תל אביב מוצע במלואו לתושבי עוטף עזה המופגזים זה היום ה-11 ברציפות, ביניהם מגוון סרטים ישראלים מעולים וסרטי איכות מכל הזמנים

דרומים, בואו ל-VOD. סינמטק תל אביב (צילום: בוריס-בי\שאטרסטוק)
דרומים, בואו ל-VOD. סינמטק תל אביב (צילום: בוריס-בי\שאטרסטוק)

ההפגזות של ישובי הדרום ועוטף עזה נמשכות זה היום ה-11 ברציפות, וסינמטק תל אביב, בשותפות עם המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית, מחבק את תושבי האזור ומציע חוויה קולנועית בחינם עם מגוון רחב של סרטים לכל המשפחה, עלילתיים ודוקומנטריים, ישראלים ובינלאומיים באתר סינמטק VOD.

את פני הבאים לאתר מקדם טקסט המפנה אותם לצפות ישירות מהמרחב המוגן דרך מחשב, סמארטפון או טלוויזיה חכמה. עם קוד מיוחד לצפייה ללא תשלום שיועבר אליהם דרך רכזי הפעילות האזוריים ובו יוכלו להשתמש להזמנת הסרטים. לרשותם יעמוד קטלוג ה-VOD המרשים של הסינמטק במלואו.

בין האוצרות שכולל ה-VOD הסינמטקי אפשר למצוא מגוון רחב במיוחד של סרטים ישראליים, סרטים שטרם הוקרנו בארץ בטרום בכורה וכמה להיטים לכל המשפחה. "אנחנו שמחים לחבק את תושבי עוטף עזה ולאפשר להם להנות מחוויות קולנועית איכותיות, שיאפשרו בריחה קלה מהמציאות הקיומית דרך צפייה בסרטי איכות מהבית ומאחלים חזרה מהירה לשגרה", אמרה דינה פלד מנכ"לית סינמטק תל אביב.