הלם הלם הלם: לפעמים גם גברים לא רוצים לעשות סקס

תשמעי, אני מה זה מצטער, בדיוק חשבתי על השואה (בתמונה: גבר שלא רוצה / צילום: שאטרסטוק)
תשמעי, אני מה זה מצטער, בדיוק חשבתי על השואה (בתמונה: גבר שלא רוצה / צילום: שאטרסטוק)

נשים רבות שואלות איך לעזאזל אפשר להבין גברים, שלא לדבר על לרקום איתם מערכת יחסים. יש לנו כמה תשובות שלא בטוח שתאהבו וכמה עצות שאולי יסייעו לכן. נתחיל מהטיפ הראשון: תפסיקו לצאת לדייטים. כן כן, מה ששמעתן

7 באוגוסט 2022

כנראה בגלל שבורכתי בראש על הכתפיים וכריזמה סוחפת, ואולי גם בגלל שלמרות שעברתי עשור בתוך מערכת יחסים מתעללת מבוססת ניצול והצלחתי בכל זאת למצוא זוגיות ואף טעם לחיים, המון נשים פונות אלי להתייעצות בכל הקשור להבנת בעלי הפין ושלל מערכות היחסים הכלל מגדריות. אז עזבו איך מוצאות. מאיפה מתחילות בכלל לחפש זוגיות? זה אמנם לא סיפור פשוט או קצר אבל הוא יכול להיות סיפור הצלחה. ויש לי כמה הצעות:

1. די עם הדייטים

דבר ראשון, עד כמה שזה נשמע מוזר, תפסיקו לצאת לדייטים. פשוט די. דייט הוא מונח סאחי ומיושן שמזכיר מאוד באופיו ראיון עבודה כושל. אין בכך צורך בעידן הנוכחי. ולא, אני לא אומרת שצריך להחליף את הדייטים בהתכתבויות יבשושיות באפליקציות. נהפוך הוא.

מיתרונות דייטינג בזום: לא צריך לשים דאודורנט (צילום מסך מ״סקס והעיר הגדולה״)
מיתרונות דייטינג בזום: לא צריך לשים דאודורנט (צילום מסך מ״סקס והעיר הגדולה״)

2. טיפ של זקנה: מצאו תחביב

כן, אני זקנה. עעכשיו תמצאו תחביבים,הנאות, מנהגים או כל דבר שיגרום לכן לצאת מהבית ולהכיר אנשים. ולא סתם אנשים, אלא אנשים שאוהבים ונהנים מאותם הדברים שמדברים אליכן. יהיה הרבה יותר קל לפתח שיחה ואולי אפילו לגלות שאתם באותו ראש. אם כל העסק הזה של חיים מחוץ למסך עוד מרגיש מאיים מדי, אז לפחות צאו מהאפליקציות של ההכרויות, פנו לפייסבוק עתיק היומין והצטרפו לקבוצות שמעלות ודנות בתכנים שמדברים אליכם. כך, גם אם שולחים לך דיקפיק אקראי, לפחות זה יהיה מבחור שבאמת הבין את העמדה שלך בעניין אילוף חתולים באמצעות קריסטלים או מה שזה לא יהיה.

3. פרטנרים לא מיניים זו לא מילה גסה

ובכן, פרטנרים לא מיניים ופרטנרים לא זוגיים זו לא מילה גסה. ככל שתכירו יותר אנשים ותהיו חלק מאיזושהי "סצינה", כך יהיו לכן יותר סיכויים גם למפגשים כאלה, טבעיים ונינוחים במקום מאולצים ומטרגרים. אבל כמובן שהכי חשוב זה הקלישאה הכי ותיקה בעולם היחסים, הלוא היא עוד–

4. עצה מסבתא: תאהבו את עצמכן

איף, נכון? גועל נפש, אני יודעת, אבל בתכלס אף אחד לא מלאך ומודעות עצמית זו תכונה מעולה. אבל כוונת הסבתא המשוררת פה היא לא אהבה עצמית עיוורת. ממש לא. כי גם זה יהיה לשקר לעצמנו. הכוונה פה היא לשמוח ולהשתמש בחוזקות שלנו. לקבל את החלש שלנו עם ניסיון להתפאר במה שניתן. והכי חשוב: ללמוד לבלות עם עצמך בכיף. ברגע שיש לנו עולם פנימי עשיר ואנחנו מזינטת אותו עוד ועוד באמצעות תרבות של למידה והנאה, ומנתחות את הסביבה שלנו בהתאם, אנחנו אוטומטית נעשות הרבה יותר אטרקטיביות, והרבה פחות בציפיה או המתנה שמישהו יגש אלינו. כי אנחנו עסוקות.

 

5. ועוד טיפ מסבתא: למה הוא מתכוון

הכי פשוט: גבר שלא מעוניין בך בשום צורה בכלל, לא יפנה אליך מלכתחילה. גם אם הוא העביר לך איזו מחמאה אקראית דרך חברה, או שלח אימוג'י בודד, זה עדיין אומר שיש סיכוי של 90 אחוז שהוא רוצה אותך או משהו ממך. אם כבר הייתה התכתבות פעילה ונלהבת במשך זמן, אפילו רק לערב אחד בודד, והיה דיבור על פגיה עתידית, והעתיד הזה הגיע והבחור לא (באמתלה מטופשת ומשונה ככל שתהיה), אין זה אומר שהוא לא רוצה. 90 אחוז שזה אומר שהייתה לו תקלה טכנית אמיתית, פדיחה אסתטית ו/או כשל מיני תפקודי או חשש ממנו. זה שהוא דחה את הפגישה עוד לא אומר שהוא דחה אותך. זה כמעט תמיד מהפחד של להידחות בעצמו. גם הם בני אדם, נשבעת, ולפעמים סתם לא בא להם סקס. תהיו סבלניות איתם כמו שמגיע לנו שיהיו סבלנים איתנו.