הן עוגות. הן כשרות. הן לפסח. אתם רוצים אותן על שולחן החג שלכם

דלאל. צילום: קיס אנד טל קריאייטיב
דלאל. צילום: קיס אנד טל קריאייטיב

זוזי הצידה עוגת מצות, הכנסי לאירוע עוגת טופי קראנץ' מפוארת עם תחתית פאדג', קראמבל שוקולד ונוגט קריספי וקרם שנטילי וניל, במעטפת קרמל מלוח משובץ גבישי שוקולד מוזהבים (ועכשיו לנשום). בקיצור, בחרנו עבורכם את העוגות הכי שוות להביא איתכם לליל הסדר, ותרגישו חופשי להכניס גם לבתי החולים (לא עלינו)

בבקה בייקרי

לכבוד פסח מציעה רשת הקונדיטוריות של האחיות קורל ושיר גורן עוגות שכיף ליישר ליד כוס תה אחרי ארוחת סדר עמוסת טעמים, למשל עוגת שוקולד פאדג׳, עוגה בחושה קוקוס תפוז, טארט שוקולד וטארט לימון חמוץ עדין ללא קמח, עם קרם לימון ומרנג. המחירים סבירים כראוי לתקופת הידוק חגורה.
42-69 ש"ח לעוגה. בסניפים באתר

נותר רק ליישר. בבקה בייקרי. צילום: יח"צ
נותר רק ליישר. בבקה בייקרי. צילום: יח"צ

בוטיק סנטרל

בבוטיק סנטרל דואגים לנו לקינוח אלגנטי במיוחד, עוגת סנט אונורה לפי הספר, עם שכבות בצק מקורמל, קרם פטיסייר ונילי ומתקתק ופחזניות נפלאות מלמעלה. עוגה נהדרת שכל אחד, מפעוט ועד קשיש ישמח לאכול ממנה בחג, רק אל תשכחו להשאיר חתיכה לאליהו הנביא. חוץ מזה יש גם קאפקייקס כשל"פ לבוקר שאחרי, יש גזר מופלא, פיסטוק נימוח, שוקולד עם קרם וניל ובננה בציפוי קרם מלוח לטבעונים וללא טבעונים.
150 ש"ח לסנט אונורה, 12 ש"ח לקאפקייק. בסניפים ובאתר

אליהו הנביא, אוהב קאפקייקס? בוטיק סנטרל. צילום: טל סיון ציפורין
אליהו הנביא, אוהב קאפקייקס? בוטיק סנטרל. צילום: טל סיון ציפורין

בייקרי

אפשר לסמוך על רותי ברודו שתעזור לסיים את ליל הסדר בקלאס ומינימום מאמץ. עוגת דקואז פיסטוק תותים ממרנג עשיר כמעט עד כדי מרציפן, קרם וניל ותותים טריים מציינת את סוף עונת הפרי האהוב בנימה חגיגית ומתיקות עדינה, בשעה שעוגת ג'נדויה מטורט אגוזי לוז מצופה קרם שוקולד מחברת בין מרקם אוורירי וקטיפתיות עשירה. מוש.
108-118 ש"ח. הזמנות באתר

ביסקוטי

קונדיטוריית ביסקוטי היא מנייה בטוחה בכל הנוגע לפסח ובכלל, למשל עוגת טופי קראנץ' מפוארת עם – קחו נשימה עמוקה – תחתית פאדג' עשירה, קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי וקרם שנטילי וניל, במעטפת קרמל מלוח משובץ גבישי שוקולד מוזהבים ופריכים. מעדיפים משהו יותר סולידי? עוגת גבינה פירורים כשל"פ במתיקות עדינה מזכירה ששבועות כבר מעבר לפינה.
72-188 ש"ח.הזמנות בטלפון 03-5704015 ובאתר

מנייה בטוחה. ביסקוטי. צילום: בועז לביא, סטיילינג: ענת לבל
מנייה בטוחה. ביסקוטי. צילום: בועז לביא, סטיילינג: ענת לבל

דלאל

בקונדיטוריית דלאל חוגגים את סוף עונת התותים בקינוח שיגרום לאורחים לשלוף את האינסטה: עוגת פיסטוק תות גבוהה וסקסית משכבות פיסטוק וביניהן גנאש וניל במתיקות עדינה, קולי פטל ומלא תותים ואוכמניות (155 ש"ח, בתמונה הראשית). מעדיפים שוקולד? Hennessy's נמסיס, שילוב של תועפות קוניאק ושוקולד, ממלא את הפה בקטיפתיות מסחררת (58 ש"ח). במחלקת הביס המתוק עם הקפה שאחרי שמחנו למצוא גם השנה את עוגיות האמרטי שקדים הממכרות, פיננסייר קוקוס ונשיקות מרנג בטעמי וניל ושוקולד לבן, קקאו ושוקולד חלב, פטל (הפייבוריט שלנו) ופיסטוק. דוז פואה.
פרטים והזמנות בטלפון 054-4781435 ובאתר

קטיפתיות מסחררת. דלאל. צילום: קיס אנד טל קריאייטיב
קטיפתיות מסחררת. דלאל. צילום: קיס אנד טל קריאייטיב

מגזינו

עוגה שתגנוב את ההצגה לשאר הקינוחים על השולחן, סורי דודה גילה על זה שהשקעת בעוגת מצות. מדובר בבסיס של עוגת פרג בחושה במרקם מדויק, מעליה שכבה של שוקולד מריר ואגסים מבושלים ביין, גנאש שוקולד מריר ומעליו גנאש שוקולד לבן ופרג מוקצף. מקושטת כהלכתה עם עיטורי שוקולד לבן מטומפרר עם פרג, אגסים טריים של אביב וקולי אגסים. עוגה מופלאה וחגיגית שמביאה את ניחוחו של האביב במלוא הדרו.
190 ש"ח. הקונדיטוריה של מגזינו, מנחם בגין 21. פרטים באתר

כהלכתה. מגזינו. צילום: קרמל קוך
כהלכתה. מגזינו. צילום: קרמל קוך

מימי

בקונדיטוריה של מימי אנחנו גאים במיוחד משום שהם מתחשבים בציבור נטולי הגלוטן לאורך כל השנה, ובחג הפסח ביתר שאת עם קולקציית עוגות חגיגית. זו שאהבה נפשנו במיוחד היא עוגת מוס הקפוצי'נו, המורכבת מביסקוויט שוקולד ופקאן, גנאש קפה מוקצף במרירות-מתיקות רצויה, קרמל קפה, קרם קפוצ'ינו קטיפתי וציפוי שוקולד. ליקקנו את האצבעות, ליטרלי.
134 ש"ח. מימי, רב אשי 16, רמת אביב. פרטים באתר

מרירה-מתוקה כמו החיים. מימי. צילום: יח"צ
מרירה-מתוקה כמו החיים. מימי. צילום: יח"צ

רולדין

כולנו היינו שואפים לבלות את הפסח הקרוב בחבל הבאסקים אבל נגיע גג לקרית אתא. מזל שאפשר להתנחם בעוגת גבינה באסקית מופלאה ועשירה בכל טוב, המורכבת מבסיס סבלה ברטון, גבינת שמנת ומסקרפונה אפויה. מלמעלה מונחים פירות יער טריים ואדמדמים שמאזנים את המתיקות לכדי ביס מנצח.
169 ש"ח. פרטים באתר