כולנו עוגיפלצת: מצאנו 6 עוגיות שמשמחות אותנו

תנו לנו רגע להתייחד עם זה. העוגייה של מגזינו. צילום: נועם פריסמן
תנו לנו רגע להתייחד עם זה. העוגייה של מגזינו. צילום: נועם פריסמן

לשם יום עוגיות השוקו-צ'יפ הבינלאומי, למען אסקפיזם, סתם כי בא לנו משהו מתוק - אספנו עבורכם את העוגיות הכי טובות שיש לעיר להציע.

16 במאי 2021

זמנים נואשים מחייבים ובכן, פתרונות נואשים, והפעם נציע לכם עוגיות. הן מנחמות, רכות ומשכיחות צרות. ואם נדרשת עוד סיבה, לא שבאמת נדרשת, אז דעו לכם שהיום הוא יום עוגיות השוקולד צ׳יפס הבינלאומי. ואם אין לכם כוח לצאת בחום הזה, אל תגידו נואש: יש גם במשלוח כך שאפשר ליהנות מהם גם מתחת למזגן.

עוגיית ענק | גרציאני

בבית הקפה בפאתי רחוב קינג ג׳ורג החלו למכור עוגיות ענק שאת הריח שלהם תרגישו כבר מתחילת הרחוב. מדובר בעוגייה ענקית, סטייל אמריקה, עם שוקולד צ׳יפס חלב, מריר ולבן וביס מנצח באמת. העוגיות יוצאות חמימות וטריות מהתנור, וגורמות לנו לשאול איך אין שלום כשיש עוגיות כאלה בעולם. בהמשך צפויות להימכר עם כדור גלידה בצד, יש תקווה יו גאייז.
16 ש״ח, קינג ג׳ורג׳ 105

עוגיות בגרציאני. צילום: יניב גרציאני
עוגיות בגרציאני. צילום: יניב גרציאני

עוגיית במבה | שואו רום בייקהאוס

בשואו רום כרגיל לקחו מצרכים, לקחו קערה, הדליקו תנור והגשימו לנו את כל חלומות הגילטי פלז׳ר שלנו אי פעם. בקערה ערבבו במבה, ערבבו שוקולד, וגם חמאת בוטנים ורקחו עוגייה במרקם נהדר וטעם שמיימי באמת. מידת האפייה המדויקת יצרה מרקם שנע במנעד של בין חצי אפוי לפריך בהחלט והותירו אותנו שבעים ומנוחמים.
15 ש״ח, יש בוולט

קוקי מונסטר | מגזינו קונדיטוריה

מגזינו ידועה בתור מי שלא תכזיב, לא תשקר ולא תאכזב אותנו. הלוואי שהיינו יכולים לומר את זה על המנהיגים שלנו. ועד אז, נדמה שניאלץ להסתפק בעוגיית ענק ממולאת כהלכתה בנוטלה, עליה בזקו גם מלח ים ליצירת האיזון המושלם בין מתיקות יתרה למליחות מתונה, והיא מגיעה גם עם שמנת חמוצה בצד. בכל זאת אמרו עלינו שאנחנו חמוצים לא?
44 ש״ח, בוולט

עוגיה מפלצת. מגזינו (צילום כרמל קוך)
עוגיה מפלצת. מגזינו (צילום כרמל קוך)

עוגיית קומפוסט | נולה

בבית המגדניות האמריקאי, יודעים שאין הרבה דברים חשובים כמו עוגייה טובה. Godiva a cookie לדבריהם. על כן אין זה פלא שאפו את עוגיית הקומפוסט שהיא עוגייה מופלאה עם שוקולד צ׳יפס חלב בטעם של ילדות, וכן שברי בייגלה שיוצרים ביס קראנצ׳י ומהנה בהחלט. אהבנו מאוד.
14 ש״ח, בוולט

מונסטר קוקי טבעונית | סוויט בוקס

בסוויט בוקס לא רוצים למנוע תענוגות מאף אחד, ויודעים שלכל אחד מגיע ליהנות מעוגייה טובה והגונה. על כן מציעים עוגייה במידת ענק, מרקם רך ונימוח ותוספת ראויה של שוקולד מריר טבעוני שמשתלב נהדר עם מתיקות הבצק ועושה לנו טוב על הלב והמצפון.
16 ש״ח, בוולט

סוויט בוקס. צילום: אנטולי מיכאלו
סוויט בוקס. צילום: אנטולי מיכאלו

עוגיית שוקולד ללא גלוטן | נייט קוקי

לא נשכח שנייט קוקי היו מחלוצי משלוחי העוגיות ועל כך אנחנו מוקירים ונוקיר להם לעד. נוקיר להם גם על כך שהם דואגים לעוגיות למירב הנטיות התזונתיות ורקחו עוגיית שוקולד חלב עם שוקולד צ׳יפס מופלאה שהיא גם נטולת גלוטן לחלוטין. עוגייה מופלאה, לעיסה בדיוק שממש לא תרגישו שהיא חפה מכל דבר שהוא.
15 ש״ח, בוולט

נייט קוקי. צילום: איה אפרים
נייט קוקי. צילום: איה אפרים