עיריית תל אביב מציגה: חניית האופנועים התמוהה ביותר שראינו

דווקא ברחוב חיים לבנון הסואן, סימנה העירייה חניית אופנועים מוזרה מאחורי תחנת האוטובוס של האוניברסיטה, כך שלהולכי הרגל לא נותר היכן ללכת. לאחר פנייתנו, נמחק הסימון הבעייתי

איך האופנועים אמורים לצאת מכאן בכלל? חניית האופנועים ברחוב חיים לבנון (צילום: עילם טייכר)
איך האופנועים אמורים לצאת מכאן בכלל? חניית האופנועים ברחוב חיים לבנון (צילום: עילם טייכר)
24 בפברואר 2018

מאבקם של הולכי הרגל על שליטתם במדרכות תל אביב הוא קשה ועיקש, ועם הזמן רק הופך ליותר קשה. המדרכות הצרות של העיר, שהפכו עם הזמן גם לנחלתם של רוכבי האופניים החשמליים, האופנועים וגם המכוניות החונות – המסכנים כולם את ההולכים, הפכו את ההליכה בעיר למסלול מכשולים. העירייה מתעקשת שהיא נרתמת למאבק הזה, אבל לפעמים – כך נראה – היא רק מקשה עליו.

לעוד כתבות מעניינות: 

>>הגיע הזמן שנוכל לעלות מהדלת האחורית בכל קווי האוטובוס
>>"העירייה מפקירה הולכי רגל לסכנת חיים"

ביום חמישי האחרון עילם טייכר, תושב העיר, הלך על רחוב חיים לבנון פינת אינשטיין, והגיע לתחנת האוטובוס שעל המדרכה, תחנה הומה ועמוסה במיוחד, המשמשת את הסטודנטים שבאים והולכים מהאוניברסיטה. לפני התחנה וגם מאחוריה סימנו אנשי העירייה חנייה לאופנועים, באופן כזה שלא משאיר להולכי הרגל שום מקום לעבור בו. בין התחנה לחניית האופנועים, להולכים לא נותרה ברירה אלא לרדת לכביש הסואן. גם עבור האופנועים ניכר שסימון החניה אינו בשורה של ממש, שכן כפי שניכר בתמונה, לא ברור איך הם אמורים להחנות ולהוציא את האופנועים מאחורי התחנה.

סימון החנייה לאחר המחיקה (צילום: עילם טייכר)
סימון החנייה לאחר המחיקה (צילום: עילם טייכר)

״תגידו עיריית תל אביב, זה לא אבסורד?״, כתב טייכר בפוסט על קיר העירייה בפייסבוק. ״כנראה לא מצפים שהסטודנטים ילכו ברגל״. לאחר שפנינו לעירייה בעצמנו, נמסר כי מדובר היה בסימונים ישנים לאורך המדרכה, שסומנו עוד טרם הקמת תחנת האוטובוס, ושחודשו בימים האחרונים. ״לאחר שהתברר כי הסימונים מאחורי התחנה אינם מאפשרים מעבר נשלח למקום קבלן שמחק אותם מיידית״. ואכן, בשישי בבוקר כבר נראה היה שנמחקו חלק מהסימונים (אלה החוסמים את המעבר מאחורי התחנה).