עם הגב לים: סוזאנה משיקה בר חדש על הגג

עם בריזה משגעת מהים ותפריט דרינקים קלאסי, מסעדת סוזאנה הוותיקה מנווה צדק משיקה בר חדש ונעים על הגג

סוזאנה על הגג (צילום: אריאל עפרון)
סוזאנה על הגג (צילום: אריאל עפרון)
21 ביולי 2016

בעיר שבה עסקים נפתחים ונסגרים במהירות מסחררת, מסעדות ותיקות כמו סוזאנה מקבלות בכבוד את התואר מוסד. 21 שנים לאחר שנפתחה, המסעדה הפינתית ברחוב שבזי מאכלסת קבוע, יום יום, קהל לקוחות נאמן וסועדים חדשים שמגלים לראשונה את הקובה בורגול. כדי לנצל את הרוח הקיצית שמנשבת מהים הסמוך, החליטו במסעדה לפתוח את הגג ולהסב אותו לבר קטן לעת ערב. הקונספט: יין, קוקטיילים ובירה לצד נשנושי בר מלוחים.

מושלם לימי הקיץ החמים. סוזאנה על הגג (צילום: אריאל עפרון)
מושלם לימי הקיץ החמים. סוזאנה על הגג (צילום: אריאל עפרון)

להבדיל מברי קוקטיילים עם תפריטים עמוסים, המטרה של סוזאנה על הגג היא להקליל את האווירה המסעדתית ולאפשר בילוי שמתרכז אך ורק באלכוהול. לא תמצאו כאן מיקסולוגיה מתוחכמת, כי אם קלאסיקות שעובדות תמיד, ודאי כשהנוף הוא השקיעה ממול. “תמיד דמיינתי את הגג של סוזאנה כמו סוד של יודעי דבר", מספר אילן ברדיצ'בסקי, מנהל המסעדה. “מובן שהמקום פתוח לכולם, ובעיניי הוא מושלם לקוקטייל לפני הארוחה, לדרינק בסוף יום עבודה או אפילו כקינוח אלכוהולי אחרי ארוחה טובה בסוזאנה".

על תפריט הקוקטיילים אחראי הברמן הראשי של סוזאנה, עומרי פוניס, שרקח דרינקים קיציים כמו מימוזנה – קמפרי, מיץ תפוזים, סודה וסירופ משמש (38 ש"ח), קוקטייל סוזאנה – ערק, משקה שקדים ונענע (36 ש"ח) וסוזי על הגג – ברד וודקה בטעמים מתחלפים (40 ש"ח, וקחו עוד כמה קוקטיילי ברד מומלצי מערכת). לצד תפריט הקוקטיילים תמצאו נאצ'וס ומטבל (26 ש"ח) וכן פיצוחי בוטנים ותירס (10 ש"ח).

סוזאנה על הגג

לפרטים על סוזאנה