גראצי! 3 פיצריות נפוליטניות חדשות שאתם חייבים להכיר

אף פעם לא נמאס לנו מפיצה ולכן זה מחובתנו לעדכן שהטרנד החדש בעיר הוא פיצות נפוליטניות מבצק מחמצת. אספנו עבורכם כמה מקומות חדשים שנפתחו ממש באחרונה

פיצה קארי כבר טעמתם? סה טו (צילום: גיל אבירם)
פיצה קארי כבר טעמתם? סה טו (צילום: גיל אבירם)

זה לא סוד גדול שאנחנו מאוד אוהבים פיצה. סצינת הפיצות המקומית מתחדשת כל הזמן ורק אתמול עדכנו את רשימת הפיצות הטובות ממש כאן. נראה שהטרנד הלוהט של הרגע הוא פיצות נפוליטניות עגלגלות הנעשות מבצק מחמצת, ובאחרונה נפתחו שלושה מקומות שמציעים אותן ברחבי העיר וההתרגשות גדולה. הנה הם.

1. פיצה הר סיני

השם חצי מבלבל, מכיוון שהפיצרייה החדשה הזו ממוקמת בכלל בנחלת בנימין (כשגבה לרחבת הר סיני), אבל מה זה משנה. לפי יוצריה, מדובר ב"פיצה של אופה מבצק מחמצת טבעית בת 25 שנה". לפי אוכליה, מדובר בפיצה מאוד טעימה. היא תעלה לכם 74 שקל עם תוספת אחת לבחירה בילט אין.
הר סיני, נחלת בנימין 55, ראשון-רביעי מ-18:00 עד 1:00, חמישי-שבת 18:00 עד 2:00. וגם בוולט

פיצה הר סיני. מפייסבוק
פיצה הר סיני. מפייסבוק

2. פיצה דיברסו

ממש בסוף מאי נפתחה בשוק הכרמל 'דיברסו', פיצרייה נפוליטנית חדשה. נאפות בה פיצות מבצק מחמצת עם שוליים תפוחים וחרוכים מעט ועם תוספות מתחלפות – וזהו. באמת שלא צריך יותר. מי שחתום על היצירה הוא אלכס ויינר, שף ותיק עם רזומה בכמה מקומות בולטים בעיר ובחו"ל. הוא עבד על הפיצה שלו שנתיים, ואנחנו מחסלים את הפיצה שלו בדקותיים. ככה זה עובד. טווח המחירים הוא 52-68 שקל.

דיברסו, ישכון 45 תל אביב, שני-חמישי 19:30-חצות או עד שנגמר הבצק, שישי 12:00-17:00
גלגלת זה לחלשים. דיברסו (צילום: יעקב בלומנטל)
גלגלת זה לחלשים. דיברסו (צילום: יעקב בלומנטל)

3. פיצה סה טו

המצטרפת האחרונה לרשימה, עוד לפני שסיימנו את הקראסט בזו הקודמת, היא פיצריית Se TU (הטעות במקור) שמציעה עיגול נפוליטני למהדרין מבצק מחמצת והיא ממוקמת בשוק הפשפשים ביפו. הייחוד פה הוא במבחר העצום שמעט יוצא מהסטנדרט וגם בפיצות הקינוחים המוגזמות, וטווח המחירים הוא כ-50-70 שקל.
סה טו, רבי חנינא 7, יפו, 03-9790901, ראשון-שבת 17:00 ועד חצות. וגם בוולט

סה טו, מעכשיו בפשפשים (צילום: גל קולוג)
סה טו, מעכשיו בפשפשים (צילום: גל קולוג)