הפיקניק המושלם: שבת. שקיעה. מוזיקה. והמקום הכי יפה ביפו

גן הפסגה ביפו (צילום באדיבות דוברות עיריית ת"א-יפו)
גן הפסגה ביפו (צילום באדיבות דוברות עיריית ת"א-יפו)

ההתעוררות של יפו העתיקה נמשכת, ועכשיו גם עם סדרת פיקניקים לעת שקיעה במוצ"ש בגן הפסגה היפהפה, בליווי די.ג'יי וסלי פיקניק מהעסקים הסמוכים שמחדשים את פני המתחם. קשה לנו לחשוב על דרך טובה יותר לסיים את הסופ"ש

12 באוגוסט 2021

בנקודה הגבוהה ביותר ביפו העתיקה יש מקום מיוחד שהרבה תל אביבים שכחו מקיומו. קוראים לו גן הפסגה ונשקפת ממנו נקודת תצפית מטמטמת ביופיה על העיר ועל חופיה הזהובים, יפה כמו גלויה תיירותית בפוטושופ.

מתחם יפו העתיקה המשופץ והתיירותי נחשב לאחד מסמלי כישלון הסיפוח של יפו לתל אביב, ודעיכתו המתמשכת מאז שנות התשעים הדירה אותו מלבבות התושבים, אבל בשבועות האחרונים מסתמנת תנופת פריחה מחודשת של האזור עם פתיחתם של מקומות חדשים ומושקעים כמו הלאונג' היפני Mr. Something, בר הקוקטיילים פיק ומעדניה-מרכז-קולינרי עם גרוב ישראלי בשם עלמא.

הניסיון להחזיר את יפו העתיקה לחיים מקבל ביטוי גם בסדרת אירועים פתוחים לציבור שעורכת העירייה בגן הפסגה, כולל הקרנת סרטי קאלט בימי רביעי בערב, והחל משבת הקרובה גם פיקניקים לעת שקיעה, מלווים בדי.ג'יי שינעים את האווירה ובסלי פיקניק מדוגמים מהעסקים הסמוכים.

כך למשל תוכלו בשבת הקרובה להזמין סל פיקניק ממעדניית עלמא (כיכר קדומים 9) שתפתח רשמית רק בסופ"ש הבא, עם מגוון גבינות משובחות תוצרת הארץ, ממרחים, יין, סיידר טבעי ומצנן תוצרת "המתססה" ועוד נשנושים טעימים או להרכיב סל בעצמכם, פריסטייל, משלל מארזי פירות וירקות, ונשנושי גבינות וקרקרים זוגיים שימתינו לכם במעדניה. קשה לנו לחשוב על דרך טובה יותר לסיים את הסופ"ש.