להשתכר בסטייל: פסטיבל קוקטיילים שיציע לכם דרינקים בפחות מ-10(!) שקלים

שייק איט אפ. פסטיבל הקוקטיילים הגדול של תל אביב (צילום אסף קרלה)
שייק איט אפ. פסטיבל הקוקטיילים הגדול של תל אביב (צילום אסף קרלה)

TLV Cocktail Festival שיתקיים בחול המועד סוכות עושה כבוד למשקאות המשוקשקים עם עשרות קוקטיילים לצד מתחם קולינריה, קינוחים, גלידה, קפה ואפילו עמדת דיטוקס - כי אתם יודעים מה קורה כשנותנים לנו לשתות המון דרינקים שווים

5 בספטמבר 2023

טרנד ברי היין העלים קצת את הטרנד הקודם, ברי קוקטיילים. קצת אך לא לגמרי, כי בכל זאת משקאות משוקשקים קיימים מהמאה ה-19 וכנראה יישארו לתמיד. פסטיבל הקוקטיילים הגדול של תל אביב שיתקיים במתחם האירועים East-TLV עושה כבוד למסורת: יומיים של קוקטיילים מתוחכמים ו-16 ברים שייבנו במיוחד בשבילו, והגארניש שבדרינק – לא פחות מ-20 משקאות שכלולים במחיר.

האירוע שיזמו קבוצת המיקסולוגיה The Alchemist וחברת הכרם מרכז תחת קורת גג אחת כל מה שנכון לעכשיו בסצנת הקוקטיילים, בעטיפה בינלאומית נוצצת. לברי הקוקטיילים ושלל מותגי האלכוהול כמו מאנקי שולדר, ג'ין הנדריקס, קואנטרו ואמרטו דיסארונו, יצטרפו מתחם קולינריה ומתחם שוקולד ומתוקים, מתחם דיטוקס שבו תמצאו עמדת תה ירוק ודיטוקס של גרין טי, סדנאות מיקסולוגיה וגן התבלינים הסודי של האלכימאי, עמדת קפה אלכוהולית של לוואצה ועמדת גלידה ואלכוהול מגלידריית Arte.

קיבלתם חמצוץ? כל השאר בונוס (צילום: אסף קרלה)
קיבלתם חמצוץ? כל השאר בונוס (צילום: אסף קרלה)

"אנחנו מאמינים שאמנות ויצירה נמצאים בכל מקום. המטרה שלנו בפסטיבל היא להביא לתל אביב חווית פסטיבל מיקסולוגית צבעונית מלאה בטעמים, ניחוחות וחוויות שטרם נראו ונחוו בישראל", אומר נועם אור מבעלי האלכמיסט, חברה המתמחה בסדנאות, בייעוץ ובאירועי קוקטיילים, ומחזיקה בבר בשוק הפשפשים ביפו ובמותג מארזי קוקטיילים מצליח.

בשעתיים האחרונות בכל יום יהפוך הפסטיבל למסיבת קוקטיילים מושקעת עם מיטב הדי.ג'ייז, מופעי פירוטכניקה והפתעות שעדיין אי אפשר לגלות. אבל ההפתעה האמיתית היא כאמור הדיל הנדיב: מחיר הכרטיס (125-200 ש"ח) כולל בתוכו 20 קוקטיילים (כלומר מ-6 שקלים ו-25 אגורות לקוקטייל!), כוס קוקטייל שאחר כך תוכלו לקחת הביתה, בקבוק מים ומתנה קטנה נוספת. וכשמחירי הקוקטיילים בעיר חצו מזמן את רף 50 השקלים – מדובר בחיסכון אדיר, שלא לומר הזדמנות להשתכר בסטייל.

פסטיבל הקוקטיילים הגדול של תל אביב, 5-6.10 (סוכות), איסט תל אביב, רחוב מיטב 13. הכניסה מגיל 18 ומעלה. פרטים וכרטיסים באתר

קסמים באלכוהול (צילום: אסף קרלה)
קסמים באלכוהול (צילום: אסף קרלה)