פסטיבל בנמל: חיפה, את טכנו

10 סיבות טובות להגיע לפסטיבל פורט2פורט בחיפה ביום חמישי הקרוב. ויש לנו גם כרטיס בק-סטייג' זוגי לחלק לכם באינסטוש

הלוקיישן הכי מושלם בארץ למסיבת טכנו. פורט2פורט בנמל חיפה (צילום: שאטרסטוק)
הלוקיישן הכי מושלם בארץ למסיבת טכנו. פורט2פורט בנמל חיפה (צילום: שאטרסטוק)
4 בפברואר 2020

כי כיף לצאת מתל אביב. מתברר שבניגוד לשמועות, אנחנו לא באמת בועה והמדינה שמסביב די דומה לנו בסך הכל, מינוס הפקקים המטורפים, מחירי השכירות הפסיכיים, המסעדות המקושקשות והקורקינטים שמנסים לדרוס אותנו על המדרכות. פתאום אפשר לנשום. נחמד לנשום. ותראו איזה נוף:

כי חיפה טעימה. הנה, אפילו עשינו לכם רשימה מעולה ומעודכנת של המסעדות הכי טובות בחיפה.

כי יש בחיפה גם אוכל רחוב מעולה. נחשו מה מכילה הרשימה הזאת וזכרו שלא טוב להתקרחן על בטן לגמרי ריקה ומומלץ לאכול טוב כמה שעות לפני.

כי אמלי לנס שוב כאן. בפעם השלישית בתוך פחות מחצי שנה. והיא הדי.ג'ייאית הלוהטת בעולם כרגע. והמוזיקה שהיא מנגנת היא הטכנו-פסטיבלים המושלם.

כי רד אקסס חוגגים עשור. והגיע הזמן לעשות כבוד להרכב התל אביבי הכי מצליח בעולם. ואין מסיבה שהם לא יודעים להרים עד שכולם מרחפים באזור התקרה. ואם אין תקרה?

 

כי רומן פלוגל. ומי שלא מבין מה זה רומן פלוגל לא ראה שמחת רומן פלוגל מימיו. אחד המוזיקאים המרגשים ביותר בסצנת הטכנו, בכושר שיא, עם ממוצע של אפס נפילות בעשור האחרון. ההצלחה מובטחת.

כי גם ME& מגיע בכושר שיא ובאמתחתו הדבר היפהפה הזה שהיה אחד מלהיטי הרחבות המרגשים ביותר של קיץ 2019. לרקוד עם דמעות בעיניים? אנחנו לא בוכים אתם בוכים.

כי הליינאפ חלומי וכולל גם את מיטב הדי.ג'ייאים המקומיים, ואתם יכולים לסמוך על ההפקה של פרונט אוף האוס (האנשים שהביאו לכם את פסטיבל DGTL) שלא יהיו פדיחות ארגוניות. 

כי נמל חיפה הוא הלוקיישן הכי מושלם בארץ לפסטיבל טכנו. למעשה, יש לבטל אותו כנמל ולהפוך אותו למועדון הגדול בעולם.

כי לצאת מנמל חיפה בשמונה בבוקר ולעלות אל הגן הבהאי זה דבר נהדר לעשות לתודעה שלכם. זה יהיה הבוקר הכי טוב.

רוצים לזכות בכרטיס בק-סטייג' זוגי מפנק לפסטיבל פורט2פורט? בואו לסטורי שלנו באינסטוש >>