מחר: לצחוק למען החטופים עם ציפורלה במופע התרמה מיוחד

ציפורלה (צילום: מיכאל טופיול)
ציפורלה (צילום: מיכאל טופיול)

לא קל לצחוק בשלושת החודשים האחרונים ועוד פחות מזה להצחיק, אבל מופע ההתרמה של ציפורלה - עם מיטב הקטעים והסקצ'ים הקומיים מכל שנות פעילותו של האנסמבל - לא ישאיר לכם ברירה: כל ההכנסות קודש לסיוע רגשי, לוגיסטי וכלכלי למשפחות החטופים. וזיכרו: צחוק הוא הנשק הסודי שלנו

אחד הדברים שקשה במיוחד לעשות מאז ה-7.10 זה לצחוק. כל מי שצוחק מיד מרגיש קצת לא נעים, הצחוק נמהל במחשבות על החטופים והנופלים, ההנאה נעכרת ומעוררת תחושות אשמה. אפילו בחגיגות הסילבסטר תיעדנו את הקושי ליהנות מהחיים. ואם קשה לצחוק – אז קשה אפילו יותר להצחיק.

>> הערב (רביעי): לילה של עיתונות עצמאית למען קהילות הנפגעים בתדר

אבל היכולת לצחוק היא כידוע חלק חשוב בשיקום מהטראומה, הקומדיה תמיד הייתה אחד מכלי הנשק הסודיים של עמנו, ומחר תוכלו אפילו לצחוק למען מטרה קדושה: מופע התרמה מיוחד למען מרכז הסיוע למשפחות החטופים.

כמעט שלושה חודשים אחרי היום הארור ההוא, יתכנס מחר אנסמבל ציפורלה (חמישי, 20:00) במוזיאון תל אביב לאמנות, ויערוך מופע התרמה מיוחד למען מרכז הסיוע למשפחות החטופים של ארגון "לב אחד". האנסמבל הקומי שהפך לאחד הבולטים והאהובים ביותר בתל אביב, ומאחוריו כבר כמעט 20 שנה של מערכונים וסקצ'ים בסגנונו המאוד מקורי, יעלה אירוע בימתי ייחודי הכולל את מיטב הקטעים מההופעות השונות של ההרכב וכל ההכנסות קודש לסיוע רגשי, לוגיסטי וכלכלי למשפחות החטופים המלוות על ידי הארגון.

אחת ההשתחוווית המרגשות והחשובות שהיו לנו, והיו לנו. אתמול קיימנו הופעת התרעננות מיוחדת והרגשנו כמה אתם וגם אנחנו היינו…

Posted by ‎אנסמבל ציפורלה – Tziporela Theatre Company‎ on Thursday, November 9, 2023

רגע לפני פרוץ המלחמה העלה האנסמבל את המופע החדש שלו, "קלאסה", ובסוף דצמבר הוא עלה מחדש למספר הופעות סולד אאוט אחרי התאמות ל"מצב". הופעות נוספות כבר נקבעו לסוף ינואר, ועם הכרטיסים כדאי לכם להזדרז.

אלה ימים מאוד מורכבים, כולנו נמצאים על בסיס שעתי (אם לא ״דקותי״) של לונה-פארק של רגשות.. ובתוך כל זה, אתמול חזרנו…

Posted by ‎אנסמבל ציפורלה – Tziporela Theatre Company‎ on Wednesday, December 20, 2023

אבל עוד לפני זה, כאמור, יתקיים מחר מופע ההתרמה ל"לב אחד" ועוד אפשר לרכוש כרטיסים ולתרום. ארגון הסיוע האזרחי "לב אחד" הוא ארגון מתנדבים כלל-ארצי שהוקם ב-2005 כדי לבנות תשתית להפעלה מקצועית ומאורגנת של מתנדבים במצבי חירום. ב-7.10 הקים הארגון מטה סיוע המונה מאות מתנדבים ואנשי מקצוע הפועלים 24/7 עבור המשפחות שיקיריהן חטופים ומחויבים למרב המאמצים בכדי לספק להם מענה מהיר ואיכותי לצרכיהם המגוונים.
מופע ההתרמה של אנסמבל ציפורלה, חמישי 4.1 20:00, מוזיאון תל אביב
>> פרטים, כרטיסים ותרומות לסיוע למשפחות החטופים כאן