אסוס משיקה קולקציה בהשראת המגזין הבריטי הנוסטלגי "ג'קי"

אתר האופנה אסוס משיק קולקציית מחווה סבנטיזית, רטרואית ומתוקה בהשראת המגזין הבריטי "ג'קי"

מתוך הקולקציה של ASOS
מתוך הקולקציה של ASOS

"שבועון המייעץ לנערות בנושאי אופנה, טיפוח, יחסי משפחה וענייני הלב" – זהו התיאור של המגזין הבריטי "ג'קי", ועל פיו מובן שהוא יצא בתקופה שבה לא כל שאלה הייתה נפתרת על ידי גוגל, ונערות היו מתבגרות בקצב שלהן ולא בתהליך מואץ באינסטוש. המגזין היה לרב מכר בתחומו בבריטניה של השנות ה־70, ותוכנו התבסס בין השאר על חוויות שתיארו הקוראות במכתבים ששלחו למערכת. התיאורים הללו הפכו לרצועות קומיקס או לצילומים מבוימים ומחויכים. במרכזו, ממש כמו ב"מעריב לנוער" מאותה תקופה ואחריה, הוכנס פוסטר של להקה נערצת או של אליל נוער.

מתוך הקולקציה של ASOS. מחיר: 272 ש"ח
מתוך הקולקציה של ASOS. מחיר: 272 ש"ח

 

מתוך הקולקציה של ASOS. מחיר: 291 ש"ח
מתוך הקולקציה של ASOS. מחיר: 291 ש"ח

 

הוצפתם בנוסטלגיה? על זה בדיוק בונים בענקית האונליין אסוס, שיוצאת בקולקציית מחווה לשנות ה־70 באמצעות הפילטר התמים של המגזין. תוכלו למצוא שם שמלות פולו שבהן תחומה באופן רפטטיבי המילה Love בתוך לב, טוניקות בדפוס פרחוני שכמו הושאל מטפט על סט של צילומים למגזין, אוברולים בגזרת פעמון וטי שירטס פשוטות עם הלוגו האדום של המגזין, שלבישתן מזכירה פריט שאולי עבר בירושה מלובשת בשם ג'קי.

מתוך הקולקציה של ASOS. מחיר: חולצה 193 ש"ח, מכנסיים 302 ש"ח
מתוך הקולקציה של ASOS. מחיר: חולצה 193 ש"ח, מכנסיים 302 ש"ח

 

מגזין ג'קי
מגזין ג'קי

מדובר בעוד פרויקט שבו אסוס שואבת השראה מרעיונות וינטג'יים, ובכך מנסה לבדל עצמה מהרשתות המהירות האחרות, המתמקדות בתרגום עממי של פריטי אופנה עילית ובפריטי בסיס. הבריחה של אסוס לתום הנעורים היא אירונית מעט, בהתחשב בכך שמדובר באחת ממפלצות האופנה הגדולות של האינטרנט, אך יש בה מספיק חן ומתיקות כדי לשכנע.

133־393 ש"ח, להשיג באתר asos.com