מחר: אמני אינדינגב משתלטים על קריית המלאכה. יהיה רעש מהומה

חכו ללילה. קריית המלאכה (צילום: פאני הורביץ/באדיבות "בתים מבפנים")
חכו ללילה. קריית המלאכה (צילום: פאני הורביץ/באדיבות "בתים מבפנים")

קריית המלאכה תארח מחר בחמישה לוקיישנים שונים את אירוע המוזיקה הגדול בתולדותיה, כשהחל משעות אחה"צ ועד למחרת בבוקר יתאחדו שם המוזיקאיות והמוזיקאים שהיו אמורים להופיע על במת ה"ראקט" של פסטיבל אינדינגב שבוטל בעקבות מאורעות שבעה באוקטובר. נותרו כרטיסים אחרונים

זה הולך להיות כנראה אירוע מדהים, אז אולי כדאי שתרוצו מהר לקנות כרטיסים עוד לפני שאתם קוראים את הטקסט הזה. נו? אתם עוד פה? רכשתם? חזרתם? עכשיו אפשר לספר: עשרות מוזיקאים שהיו אמורים להופיע בפסטיבל אינדינגב ישתלטו מחר (שישי, 26.4) על קריית המלאכה ויעירו לחיים את מתחם האמנות האהוב.

>> 06:29 בניו יורק: תערוכת פסטיבל נובה נפתחה במנהטן

תחת הכותרת "ראקט" (רעש ומהומה באנגלית), ישתלטו אנשי האינדינגב על חמישה לוקיישנים שונים בקריית המלאכה עם עשרות הופעות ותקלוטים שיתחילו בשעה 16:00 ויסתיימו בבוקר למחרת. האירוע מכנס למעשה את כל המוזיקאיות והמוזיקאים שהיו אמורים להופיע על במת ה"ראקט" בפסטיבל אינדינגב שהיה אמור להתקיים בסוף אוקטובר שעבר אך בוטל בעקבות טבח שבעה באוקטובר.

רצינו להגיד קודם כל תודה על הרוח הגבית והתגובות החיוביות שאנו מקבלים. מחזק במיוחד בימים מטורללים אלה. את האירוע אנחנו…

Posted by InDgigs on Sunday, April 14, 2024

"בבוקר של ה-7 באוקטובר התעוררנו לצלילי היירוטים והרקטות במצפה גבולות, בעיצומן של ההכנות וההקמות לפסטיבל אינדינגב, עליו עבדנו והתכוננו במשך כל השנה שקדמה", מספרים אנשי האינדי. "חצי שנה אחרי, החלטנו שניקח צעד ונסגור את המעגל שלנו, ונקיים פסטיבל אלטרנטיבי עם הליינאפ שלא קרה. כך יזמנו את ה'ראקט בקרית המלאכה' – הפסטיבל האורבני של במת הראקט מהאינדינגב, במסגרתו יזכו האמנים שהתכוננו להופיע בבמה להשמיע את המוזיקה שלהם ולנגן לקהל הסקרן והרחב" (וואלאק לא יודעים, נשמע שדווקא אנחנו זכינו).

הוא יהיה שם. רם אוריון (צילום: דייב מיכאל שחר)
הוא יהיה שם. רם אוריון (צילום: דייב מיכאל שחר)

האירוע מתרחש בשיתוף פעולה עם המרץ 2, סטודיו המפעל 1, הגיטאר לופט, קיר הטיפוס "הבלוק" והמסעדות א-לה רמפה ולה-מעלה, כשההופעות יתקיימו בארבעה חללים בו זמנית לאורך היום וייצרו עבור הקהל את אפקט הפומו המוכר מהפסטיבל. במקביל, לאורך האירוע כולו יתקלטו תקליטנים תקלוטים בא-לה רמפה ובסוף האיוונט תתחולל מסיבה עד אור הבוקר במסעדה המקסיקנית הנהדרת לה מעלה.

וגם הוא יהיה שם. קוסטה קפלן (צילום: יח"צ)
וגם הוא יהיה שם. קוסטה קפלן (צילום: יח"צ)

ממפקדת אינדינגב נמסר כי "כולנו תקווה, שלא רק אנחנו, אלא גם משפחות החטופים וקהילות העוטף יזכו לשים סוף לאותו יום שבת, בכך שהחטופים יחזרו הביתה בריאים ושלמים. כך גם לקהילות המפונות מצפון הארץ שיזכו לשוב לביתן בהקדם, ובכלליות, לכל תושבי חלקת האדמה הזאת – שיזכו לשקט, ביטחון, שלום וחופש".

וגם היא תהיה שם. אור אדרי (צילום: גוני ריסקין)
וגם היא תהיה שם. אור אדרי (צילום: גוני ריסקין)

בין האמנים שיופיעו באירוע: Acid Boys * Adi Scotheque * The Orions * אור אדרי * קוסטה קפלן * הלם חמודות * Pie O My * דניאל ספיר * נערות ריינס * אנטיגונה רקס * DJ Fontana * חשש אמיתי * Tendres * בין ההריסות * Javapsych * Maya Zeltzer * מירי אוחנה * REFAIM * Grateful Dead Party * עמר גשן * Meloman * קלפטומנים * Tualet * ליהיא אם * ZIV (DJ Set) * Ozo Bozo * גיל מטוס * Stein * Lenny Ross * ATALEFIM * יואב ארבל ועוד.

>> הראקט בקריית המלאכה, שישי 26.4 החל מ-16:00, פרטים וכרטיסים כאן