המפיק של חברים חושף: רוס ורייצ׳ל לא היו אמורים לקחת הפסקה

שנים אחרי ששודר הפרק האחרון, אנחנו עדיין מתעסקים בשאלה האם רוס ורייצ׳ל לקחו הפסקה או לא לקחו הפסקה. לדברי המפיק של חברים, כל הסאגה הזאת בכלל לא הייתה אמורה לקרות

חברים. רוס ורייצ׳ל (צילום מסך)
חברים. רוס ורייצ׳ל (צילום מסך)
1 באוקטובר 2018

כולנו זוכרים את הדילמה הגדולה של חברים – האם רוס בגד ברייצ׳ל או שהם באמת היו “on a break?”. מסתבר שיש אנשים שעדיין רוצים להעיר את המדורה הרדומה הזאת, ולא נותנים לכל העניין (כלומר הסדרה) לשקוע לתוך המצולות.

המפיק של הסדרה קווין ס. ברייט התראיין למטרו וסיפר שבמקור התכנית היתה לתת לרוס ורייצ׳ל להישאר ביחד בכיף שלהם (קצת כמו מוניקה וצ׳נדלר), אבל מהרגע שהם התנשקו לראשונה היה ברור שאי אפשר לתת למתח מיני להתממש ככה בלי בעיות.

כל החברים לא מאמינים שאנחנו עדיין מתעסקים בזה. ״חברים״
כל החברים לא מאמינים שאנחנו עדיין מתעסקים בזה. ״חברים״

 

עוד כתבות מעניינות:
"עשיר בהפתעה" תפס את הוליווד לא מוכנה
נטפליקס החזירה את הקומדיה הרומנטית לחיים
הסיפור מאחורי קריסת אימפריית סמי בורקס מגיע לקולנוע

״ברגע שהתקווה של כולם הוגשמה, היא נלקחה בחזרה״ הוא מסביר בשמחה לאיד, ומוסיף ״וזה הפך את ההתממשות האמיתית של הרומן שלהם בסוף להרבה יותר כיפית״. ובכן, זאת טענה שאפשר לחלוק עליה.

לדברי ברייט, אם רייצ׳ל ורוס אכן היו סוגרים את הבסטה בעונה השלישית, המקום שנשאר היה מופנה לטובת שיגועים של פיבי וג׳ואי. הרומן בינהם אכן נרמז כמה פעמים במהלך הסדרה, אבל מעולם לא יצא אל הפועל. לעומת זאת, קיבלנו את הזוגיות המזעזעת של ג׳ואי ורייצ׳ל, אז באמת קשה להחליט מה עדיף.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד