טלוויזיה דליקטסן: רותי ברודו מצטרפת ל"מאסטר שף"

המלכה האם של ענף המסעדנות בתל אביב תצטרף אל שופטי להיט הריאליטי בעונה הבאה. אותנו מעניין יותר מה קורה עם המלון החדש שלה ושתי המסעדות שלו בשדרות רוטשילד

הנהיגי אותנו כמו סניף של הדליקטסן. רותי ברודו (צילום: איליה מלניקוב)
הנהיגי אותנו כמו סניף של הדליקטסן. רותי ברודו (צילום: איליה מלניקוב)

רותי ברודו, כוהנת הקולינריה התל אביבית והמוח שמאחורי קבוצת R2M (קופי בר, הוטל מונטפיורי, דליקטסן, הבייקרי, הבראסרי ז"ל) זינקה לתודעת ההמון עם השתתפותה בריאליטי "MKR המטבח מנצח", ועומדת לעשות את הצעד הבא שלה בפריים טיים של המדינה ולהצטרף כשופטת אל תוכנית הלהיט של קשת 12 "מאסטר שף".

העיתונאי רז שכניק חשף בטוויטר את הצטרפותה המיועדת של ברודו אל ליגת העל של שופטי הריאליטי-אוכל, לצדם של אייל שני, חיים כהן, ישראל אהרוני ומיכל אנסקי. על פי הפרסומים, ברודו לא תחליף את אחד מהשופטים אלא תחזק את הצוות הקיים שיעמוד על חמישה שופטים. יש לציין כי במרבית הגרסאות של הפורמט בעולם מסתפקים בשניים או שלושה שופטים.

ברודו הייתה ממובילי מאבק המסעדנים בשנתיים האחרונות, עם הקורונה ובלעדיה, והופעותיה על המסך הכניסו אותה לכל סלון בישראל ונתנו פוש משמעותי למחאה. במהלך השנה הקרובה היא אמורה לפתוח מלון בוטיק חדש בשדרות רוטשילד, עליו סיפרה בריאיון ל"טיים אאוט", שיכיל שתי מסעדות חדשות, פרויקט שנדחה בעקבות מגפת הקורונה ונזקיה.