ריקאפ "חתונה ממבט ראשון": פורנו נדל"ן עם נגיעות פאסיב-אגרסיב

המערכת זיהתה אנדרסטייטמנט. לימור וליעד. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
המערכת זיהתה אנדרסטייטמנט. לימור וליעד. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

לימור וליעד לוקחים אותנו לרכבת הרים רגשית וסוערת של דגלים אדומים בזמן שמאי ומשה כבר מרגישים בבית. אה, ואנחנו מתים לראות ספין-אוף שמבוסס כולו על סבתא של קטיה. הריקאפ ששוב מתאהב, משחק עם הלב

12 ביוני 2022

את הנחיתה הרכה שלנו מסיישל (והביזארו-פרק של דניאל ורינת), מרככים לנו קשת עם זוג הדודים האהוב במדינה – קטיה וליאור, שני סאחים שאין הרבה מה לעסוק בעניינם. מה שכן חזינו בשובה של הסבתא ההולסומית והמתוקה של קטיה שלא יודעת עברית אבל יודעת איך להמיס לבבות, רק בשבילה היה שווה.

גם אנחנו חבר. קטיה וליאור. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
גם אנחנו חבר. קטיה וליאור. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

על לימור וליעד לעומת זאת, יש הרבה מה להגיד, אחרי שבפרק הקודם שיחקנו ב"הרמז" בניסיון להבין מי הרוצח (כלומר, חולה הנפש) בקשר בינהם, שבנוי כרכבת הרים רגשית וסוערת של דגלים אדומים. כבר בקליניקה לימור מתחילה לאותת שהיא לא בנאדם שיש מה לדבר איתו וחבל לכולנו על המאמץ – תוך כדי שחזור הריב בו ליעד כעס שהיא השתיקה אותו, היא מצליחה להשתיק אותו שוב וגם להתמלא כעס מחדש על הסיטואציה. אני בחיים לא אטען שליעד בקו השפיות, אבל לימור זה לא משהו שאני מקווה שלמומחים של חתונמי יש את הכלים המקצועיים להתמודד איתו.

זוג שכן מצליח לתקשר העונה הוא מאי ומשה, שניכר שחלק מהקונפליקט שלהם חסר, כי היה בינהם ריחוק שדובר אך לא שודר, ואף נעלם כלא היה כשמשה הצהיר בקליניקה שיש לו אליה רגשות. אנצל את במה זו כדי לפנות למשה ולהגיד – במידה ואתה רווק, הדיאם שלי פתוח.

עזוב, אנחנו כבר נשלח הודעה ראשונה. מאי ומשה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
עזוב, אנחנו כבר נשלח הודעה ראשונה. מאי ומשה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

מאי מגיעה למשפחה של משה ומסמנת את כל הויאים, כל בני משפחתו מתאהבים בה בקלות, בניגוד למעין, שהמאמץ להתחבב על משפחתו של בן ניכר עליה, מאי פשוט מאוד WIFY מההתחלה, ונראה שאיפה שלא תשים אותה היא תצליח לנהל את הסיטואציה על הצד הטוב ביותר. גם החברים של משה לקחו את הצד שלה מהר מאוד.

חזרה ללימור וליעד – זוג שצריך להזדיין לפני שיהיה מאוחר מדי – בעוד פרק של פורנו הנדל"ן, חתונמי. אח, האידיאל הבלתי אפשרי של לראות דירה ולהיכנס אליה באותו היום. אחרי זה ילדים בבית לומדים שככה נראה שוק הדיור בתל אביב. לימור מבקשת מליעד לעזור לה עם המזוודה והוא משיב – בציניות הכי ברורה בעולם – שהיא אישה חזקה ועצמאית, פחות משניה לפני שהוא אומר שצחק ויורד למטה.

מה את אומרת, באמת? לימור וליעד. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
מה את אומרת, באמת? לימור וליעד. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

לימור חוטפת עצבים ומוציאה אותם בטפטופים של פאסיב אגרסיב. כבר יומיים שכל רגע יפה בינהם היא מסיימת עם "רק לא נריב יותר, לא בא לי שנריב". היא לא מסוגלת לתקשר את הרגשות שלה ובו בזמן לא מסוגלת להחליק ולהעביר הלאה. הדבר הכי טוב שיכול לקרות לליעד זה שהאשה הזו תעביר אותו על דעתו ותגרום לו לפרוץ בזעם ולהוציא החוצה את כל העצבים שאגר במשך 30 שנה מאז שאבא שלו עזב, אז יכול להיות שהמומחים יודעים מה הם עושים באיזשהו קטע.

מהי ההחלטה המפתיעה של הפרק את שואלים את עצמכם? העובדה שליאור מחליט לסיים את החוזה שלו בדירה עם השותף כדי לומר שהוא מחויב (?!). א' – מה ההיגיון שהוא יעשה את זה וקטיה לא? ב' – באמת? שותף? ליאור חשבנו שאתה יושב על מיליונים בהייטק. סבבה שאתה גר על רבין מאמי, אבל חצית את ה30 אי אפשר לדבר על אופציות ולחלוק שירותים עם פרסומאי עם בעיית סמים, צריך לבחור.

>> לא מסכימות עם הריקאפ שלנו? לחברות שלנו ב"את" יש ריקאפ גברי למהדרין