צוחק מי שצוחק אחרון: בריאליטי בלי פרסים כמו חתונמי המשעמם מנצח

החתונה האמתית היתה החברים שעשינו בדרך. רפאל ועידית. חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12
החתונה האמתית היתה החברים שעשינו בדרך. רפאל ועידית. חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12

נכון, בין עידית ורפאל יש אווירה של בני דודים שחרמנים אחד על השנייה - אבל הם זוג חשוב בנוף של חתונמי, ולא רק כי הם אשכרה הצליחו לשרוד את "התהליך". חוץ מזה, לגיא סוף סוף נופל האסימון הכי ענק של העונה (שהיה ברור עוד מהפרק הראשון) ובן, כהרגלו, נשאר מבולבל

17 ביולי 2022

תגידו מה שאתם רוצים על עידית ורפאל, הם צחקו אחרונים. זה בעצם הפרדוקס האמיתי של חתונמי, תכנית שמחזיקה בשני כובעים – פרויקט שידוכים ותוכנית ריאליטי. לכן הזוגות המצליחים ביותר הם של האנשים הכי משעממים. משכנעים אותנו שהזוגות, ההפקה והקהל תמימי אינטרסים. אבל אם רוצים זוגות שיעבדו, מה שמקבלים זה ליאור וקטיה.

משעמם, אבל עובד. ליאור וקטיה. חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12
משעמם, אבל עובד. ליאור וקטיה. חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12

בקליניקה אצל יעל, היא ועידית אומרות לרפאל שהוא צריך להיות יותר אקטיבי, והוא נעלב עד עמקי נשמתו. בתרגום חופשי, כשיעל אומרת "יותר אקטיבי" היא מתכוונת "תן לה בראש", אבל רפאל רק שומע שיש משימה שהוא לא מספיק משימתי בה, ובתור קצין זה לא בא לו בטוב. עידית ממשיכה להיות מופתעת לטובה מזה שאכפת לה מרגשותיו של רפאל, ואני שואלת גבירתי? מה היה עד עכשיו?! אנשים פשוט היו נעלבים ממך והיית אומרת להם ללכת לחפש אותך בחדר השני? בכל פעם שמתעוררת בה אמפתיה מינורית, עידית מתרגשת מהתגלית שיש לה לב.

>> בפרק הקודם הבנו שחוץ מעידית ורפאל, הזוג הכי טוב הוא בכלל בן וסבתא של מעיין

רק ביום הארבעים, לגיא נופל אסימון שהיה צריך ליפול פלוס מינוס אחרי שבוע. למתן יש בעיות דימוי גוף, גיא דחה את מתן דרך צד שלישי חודש לפני החתונה בטענה שהוא לא נמשך, והמשיך לא להימשך לאורך כל ה-42 יום. זה אולי הקונפליקט היחיד בין השניים העונה, ובשום שלב גיא לא חשב, אולי, במקרה, יש סיכוי, שזה יושב למתן על נקודה רגישה. מתן, זה שיכול להגיד לאמא של גיא בשיחת ספיקר שהוא מאבד סבלנות, לא הצליח לתקשר את זה? נראה שגיא לא מכה על חטא, ולא מסוגל לקשר בין הדחייה המתמשכת שלו לחוסר הביטחון של מתן. "מעכשיו אני אגרום לו להרגיש שהוא שווה", הוא אומר. מהמם מאמי, אבל נגמר התהליך.

מה החלטה? תחפצן אותו! גיא ומתן, חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12
מה החלטה? תחפצן אותו! גיא ומתן, חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12

בן ממשיך לעייף. מעיין יכולה לדבר על המיניונים, והוא עדיין יכבה אותה. "לא מצחיק, זה חוויה שתיצרב קשה". לך כוסעמק כבר, עד מתי תמשיך להתייחס לזוגיות הזו כמו טירונות 05? הנקודה לגבי בן היא שהוא לא יודע אם האושר שלו הוא מגיע ממעין או מכל המסביב, ועל זה אומרים בטירונות 05 – אם יש ספק אין ספק.

משה, למשל, לא תוהה אם כיף לו בגלל התוכנית או בגלל מאי – הוא פשוט רואה אותה. אבל בן ממשיך להתעקש שאולי הקשר ביניהם הוא אשליה בחסות "התהליך", ואני לא מבינה מה כל כך כיף לו – המצלמות בפנים 24/7 או הקליניקה עם יעל ודני? מה בחוויה כל כך מעוור אותו מאושר עד שהוא לא מסוגל להחליט אם זה בגלל מעין? המצלמות, לאנשים שפויים לפחות, זה לא פיקניק, אבל אם זו הקליניקה אז כמו שהצעתי לך עוד בפרק הראשון – אתה מוזמן ללכת לטיפול. בלי המצלמות הפעם.

אתה מתחיל הכי חזק שלך ואז מגביר, המפקד. רפאל ועידית. חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12
אתה מתחיל הכי חזק שלך ואז מגביר, המפקד. רפאל ועידית. חתונה ממבט ראשון. צילום מסך: קשת 12

לכבוד סיום התהליך, עידית ורפאל מכינים בבית ארוחת ערב שלא יצאה מהתפריט הגדודי של ברדלס לארוחת בוקר בשטח. יש בינהם אווירה של בני דודים שחרמנים אחד על השניה, אבל הם זוג חשוב בנוף של חתונמי, וחלק מההצלחה שלהם היא שהם לא תל אביבים שמאלנים עם כלב, אלא אנשים שעברו דברים מעט יותר קשים בחיים, והצליחו לקחת את התהליך בסבלנות ורוגע. הם גם הזוג שדפק הכי הרבה מבטים בטעות למצלמה, וזה היה חמוד כמו ב"המשרד". דרך צלחה נשמות, שתמשיכו לטוס ולרוץ ואמן תקבלו שת"פ עם מעצב שיער כי שניכם צריכים את זה.

לא מסכימים? לחברות שלנו באת יש עוד כמה מחשבות (וקראש) על רפאל ועידית