כמה מאמץ מושקע בחתונמי כדי שתשכחו מה זוגות עושים בצימר

מטיילים בנחל עמוד, קריצה קריצה. מאי ומשה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
מטיילים בנחל עמוד, קריצה קריצה. מאי ומשה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

מפגש הזוגות המתקרב מערבב את הקלפים, אם בקלפים אנחנו מדברים על עוגיות טחינה. רפאל ועידית נשענים על ערכים, מאי ומשה מתאוששים מהלא ריב בלא צימר והכל ממש טוב בגזרת הזוג הלהט"בי הכי קל לעיכול בתולדות המדינה, חוץ מהמחסור של מתן ב<הכנס כאן יופמיזם לסקס>

21 ביוני 2022

יש פרקים בחתונמי שהם סתם אוסף של סיפורים שחוברו יחד בגלל הנסיבות, ויש פרקים כמו זה, שמחברים אוסף של סיפורים לא מעניינים סביב "נושא". והפעם – שלום לבוא שבת מלכה. רציתם לדעת איך הזוגות האלה מבלים את השבת? אז הנה, התעלומה נפתרה. כאילו, חוץ מקטיה וליאור. יש להם כל כך מעט תוכן לתרום כרגע שפשוט שמו את חמש סצנות ה-"וואי, איך כיף לנו" שלהם איפה שהיה מקום.

תודה שעדכנת. &quot;חתונה ממבט ראשון&quot;. צילום מסך/ קשת 12
תודה שעדכנת. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

קטיה מספרת ליעל שממש סבבה לה. יעל שואלת – אולי בעצם לא סבבה לך? קטיה עונה – לא, הכל טוב ומדהים, ציפורים מלבישות אותי במדי בית החולים מדי בוקר. יעל מתעקשת שצריך תוכן להביא לרשת. קטיה אומרת אין, אזל, תבואי מחר. יעל לוחצת – בכל זאת. קטיה מגרדת עוד נאום על כמה הכל טבעי וכיף. העיניים של יעל אומרות נו, בסדר, יש לנו איזה דקה וחצי לשדר במקום עוד סמול טוק משמים של רפאל ועידית.

גיא ומתן מחליטים להקדיש את יום שישי שלהם לבישול משותף. אחרי ששברו מגנט חמסה מהמקרר בשביל המזל הטוב הם ניגשים למלאכת הבישול, שכוללת טחינת עוגיות אוריאו בבלנדר וערבוב קוביית שוקולד אל תוך הצ'ילי, שחלילה לא יחסר סוכר. יש גם קידוש בערך עם חולצות לבנות בערך ושתי כיפות. על הדרך יש גם קרוסאובר עם מאסטר שף בדמות בדיחת "הכנתי X על מצע של Y". אם נשארה אפילו אמא בורגנית אחת בישראל שעוד לא התאהבה בזוג הלהט"בי הכי קל לעיכול בתולדות המדינה, יש סיכוי שהדייט הקצת חמוד-קצת דתי-תראו אנחנו לא תל אביבים מתנשאים כבש אותה סופית.

צ'ארמרים, אמן. &quot;חתונה ממבט ראשון&quot;. צילום מסך/ קשת 12
צ'ארמרים, אמן. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

אך לא הכל מתוק בממלכת הקייק-פופ אוריאו – מתן לא מרגיש אהוב, הוא זקוק לתחושת ביטחון ולתשומת לב ואפשר לפנק גם ב<הכנס כאן יופמיזם לסקס כי בחתונמי כולם רק רוצים להחזיק ידיים ולהתנשק. כן, ברור, מה זה סקס בכלל>. בקליניקה, בשיחה עם בן זוגו ובמפגש עם ידידה נחמדה, מתן מעביר מסר אחיד וברור על רצונו לעבור לשלב הבא בקשר. גיא כל כך לא מוכן לשקול את זה שהוא מנסה לשכנע את מתן שבעצם גם הוא לא באמת רוצה בן זוג אוהב ומחזר, כי גם זה בטח יימאס לו.

בתחילת הפרק הוא חשף כמעט בטעות שהבעות חיבה רבות מורידות לו, לפחות בראשית הקשר, והוא כנראה חושב שמדובר בחוויה אוניברסלית. זה מילא. הבעיה האמיתית היא שכרגע יש לו בראש רק שתי אפשרויות – או קשר כמעט-אפלטוני עם כרבול מזדמן על הספה שבו הוא ורק הוא מכתיב את הקצב, או זוגיות דביקה מתקתקה ודוחה שבה כל היום רק מאשרים אהבה אחד לשני עד שבא להקיא. יאללה כבר, בואו נתקדם, מתן כל כך נואש לרומנטיקה שהוא צופה בפרקי עבר של חתונמי בפאקינג חתונמי. המצב קשה.

כרבול מזדמן. &quot;חתונה ממבט ראשון&quot;. צילום מסך/ קשת 12
כרבול מזדמן. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

בינתיים, מאי ומשה מעבירים את השבת בצימר בצפת. משה בא כל כך ברע שאפילו היינים בטעימות היין נוזפים בו שהוא מגזים. יש מדרש שלם עם השוואה בין הטעם של "יין שלום בית" לקשר זוגי ארוך, אבל נסתפק באמ;לק – די עם הפאסיב אגרסיב אחי. אה, מאי לא הסתכלה לך בעיניים לפני שהיא שתתה את היין שהגישו לה? לפחות היא שותה יין לידך בצפת ולא, נניח, שותה יין בכיף שלה עם ריי בסלון, בלי לחשוש שיפילו עליה עוד תקרית "אני לא מתכוון לריב איתך עכשיו".

אחרי טעימות היין הלו"ז כולל ספיגה של האווירה המיוחדת של השבת בעיר מלאת הקדושה, ואז בילויים בשכשוכית עם קלפי שאלות שמאי קנתה מהאינסטגרם. איכשהו, כל קלף שנשלף כולל ניסוח אחר ל"ספרו בדיחה פרטית שאולי הקהל יבין אבל גם יש מצב שלא". נראה שהבונדינג עובד ולמחרת השניים כבר מבלים ביחד בנחל עמוד, שם משה מתגאה שהוא חיבק את אשתו במים קפואים למרות שזאת הפוביה הכי גדולה שלה. כמה מאמצים מושקעים פה כדי שהצופים ישכחו מה זוגות באמת עושים בצימר.

תגידו, אין לכם איזה ג'קוזי בחדר? מאי ומשה. &quot;חתונה ממבט ראשון&quot;. צילום מסך/ קשת 12
תגידו, אין לכם איזה ג'קוזי בחדר? מאי ומשה. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

רפאל ועידית ממשיכים בחיזוק הקשר הצונן, שלא נאמר צנוני, הפעם בארוחת שישי עם המשפחה של עידית. עידית מלמדת את רפאל את לקסיקון המחמאות הרצוי – "מקסימה" זה לדודה, "יקירה" זה לעובדת בבנק שנותנת לך הלוואה. אמא של עידית כל כך נואשת לחתונה אמיתית שהיא כבר בונה בראש שלה חיבור גורלי, הרי עידית חשבה שישדכו לה איש צבא ואכן היא קיבלה גבר עם כריזמה של כומתה מטכ"לית. כמו תמיד כשזה מגיע לזוג הזה אנחנו חוזרים לשיחה כללית על "ערכים", "ציונות", "חיבור לארץ" וכן הלאה. ייתכן שיש פה סטארטאפ – אתר היכרויות שמבקש מכל משתמש.ת לדרג את רמת החיבור בינו לבין ערכים כמו "עבודה עברית", "אהבת הארץ", "פק"ל קפה ספונטני" ו"רוח צה"ל" ומשדך בהתאם. בדייט הראשון אפשר לדבר על מי הרמטכ"ל האהוב עלינו.

למחרת הם הולכים לבקר את אחותו של רפאל ואת בת הזוג שלה. בהתחלה הכל בסדר, אבל ניכר שלעמוד ליד זוג אמיתי קצת מערער עבורם. כדי לסדר לעצמו את הסיטואציה בראש רפאל מברבר משהו על "החברות העמוקה" שהיא בעצם הבסיס האמיתי לקשר של שתיהן, ולא, נגיד, דברים כמו משיכה, כימיה, התאהבות וכן הלאה. כן, סבבה, אולי האהבה ביניכן שינתה את חייכן, אבל מה זה לעומת ערכים ציוניים משותפים?

כמו זוגיות שנרקמה בבה&quot;ד 1. &quot;חתונה ממבט ראשון&quot;. צילום מסך/ קשת 12
כמו זוגיות שנרקמה בבה"ד 1. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

בטיפול רפאל חושף את סיפור הרקע המשפחתי שהפך אותו לרובוט הידידותי שהוא היום ויעל מבהירה לו חזור והבהור שהוא מנותק מהרגשות שלו. אולי היינו מתרגשים אם הטריגר לשיחה הזאת לא היה עוגות טחינה-גייט – אירוע קשה במהלכו רפאל הכין עוגות טחינה בגודל של לחמניות ועידית לא הבינה למה יבש, למה גדול מדי ולמה אין שקד באמצע. לא נורא רפאל, מפגש הזוגות מתקרב ואנחנו בטוחים שמתן וגיא ייתנו לך את המתכון לאוריאו בבלנדר.