הפרומואים הבטיחו מפגש זוגות, אנחנו קיבלנו טיזר באורך פרק שלם

הדרך אל סופ"ש הזוגות ארוכה מתמיד. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
הדרך אל סופ"ש הזוגות ארוכה מתמיד. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

בקשת בנו הבטחות למפגש זוגות בחתונמי, אבל בפרק של אתמול קיבלנו בסך הכל טיזר לפרק הבא. זה לא הפסקת פרסומות, זה תוכן, נשבעים. למעשה, הדבר הכי מעניין בפרק הזה היה הפרסומת ל"מתמחים" עם ההיא שנשך אותה טיגריס

23 ביוני 2022

והרי החדשות ועיקרן תחילה: הפרק הזה לא באמת עסק במפגש הזוגות. הוא בכללי לא בדיוק עסק בכלום. הדבר הכי מעניין שקרה בפרק היה הטיזר הג'וסי לפרק הבא – שכלל רמז להיכרות מוקדמת, במובן התנ"כי, בין שני מתמודדים (מהמרת על משה ומעיין או בן ומאי) – וקרייסס קשה של ליעד ולימור. אה, רגע, בעצם קרה עוד משהו מעניין בפרק – הפרסומת ל"מתמחים" עם ההיא שנשך אותה טיגריס.

אבל אל תפנו אצבע מאשימה לעבר קשת 12. זה לא שהם ייבשו אותנו כל השבוע עם טיזרים למפגש הזוגות כדי לפצות אותנו על שני פרקים מאעפנים, פשוט חשוב להם שנהיה מוכנים למפגש, או לבחינת הבגרות בנושא ההתרחשות בעונה עד כה. אה, זה? לא, זאת לא עוד סצנת טיפול שאומרים בה שוב את הדברים שכבר ידענו, זו רק חזרה על החומר. שימו לב טוב-טוב על איזו התנהגות של מאי משה מתעצבן הפעם, זה יהיה במיקוד.

עלילת הפרק כדלקמן: הזוגות מכינים מנה למפגש ונלחצים. כולם מפחדים שהילדים המקובלים לא יתנו להם לשבת איתם במאחורה של האוטובוס ו/או שכולם יהיו יותר מאוהבים וסקסיים מהם. נוסעים. נוסעים עוד קצת. במקביל דני ויעל חופרים על איפה הזוגות עכשיו ומנסים למסגר את זה כהישג גם כשמה שיש להם להגיד זה "אם הם ייזמו מגע מתישהו זה כנראה יהיה כדי לחנוק אחד את השני".

לא, זה לא העיקר. העיקר זה לכבד את הצופים. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
לא, זה לא העיקר. העיקר זה לכבד את הצופים. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

מאי ומשה הם הדמויות הראשיות של הפרק, ולשם שינוי לא בגלל מריבה מיותרת. הם התחילו אותו בעבודה על המנה למפגש – קציצות חנק עם כרובית ושעועית – ובמריבות על גודל הכרובית והשימוש בבלנדר. הלחץ בשיא, אבל במקום עוד סיבה להיפרד הבישול הפך לקומדיה מטורללת של טעויות. הם נכנסו למצב כפית (מאי סיכמה את כל זה במשפט המחץ "אני מרגישה כמו בפרק של קופיקו") ולא יצאו ממנו עד סוף הפרק. רגעי השיא של הפרק התרחשו משחקי "גלית ואילנית" של מאי, שמשה נראה מאוד מבולבל מהם אבל זרם איתם בכיף. איך דודות אוהבות להגיד? שכל החיים שלכם תצחקו.

קטיה וליאור טענו שהם לא בלחץ, אבל בדרך למפגש מסתבר שבעצם כן. כלומר, קטיה בלחץ עצום מהמפגש החברתי המוזר שמצפה לה. ליאור ממש בסדר עם הסיטואציה וניכר שהוא כבר מת להשוויץ. בסוף הוא מצליח להרגיע את זוגתו ולהחזיר אותה לרכב. אי שם בחמ"ל הסופ"ש שלהם דני ויעל פותחים שמפניות שסוף סוף הזוג הזה מספק חומר שאיננו קטיה וליאור לנצח שתי נשיקות במצח.

זו היא לא פרסומת, זו מקטרת. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
זו היא לא פרסומת, זו מקטרת. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

ונעבור לזוגות שסיפקו פחות חומר: רפאל ועידית הולכים לקסטרו הום ועושים קצת צחוקים. זה לא הפסקת פרסומות, זה תוכן, נשבעים. גיא ומתן סוף סוף זוג באופן רשמי ואפילו יש נשיקה. מעיין עוד פגועה מבן ותכלס בצדק. ליעד ולימור מסכימים שזה בסדר לדבר עם אחרים על המריבה בסיישל, כל עוד ליעד לא מוציא את לימור מפלצת. לולי, זה ליעד. המקסימום שיוציאו ממנו עלייך זה שהכלב מביט למעלה שלך לא מדויק.

ואם חשבתם שברגע שכל הזוגות יגיעו ללוקיישן ניגש כבר לעניין, התשובה היא – לא, עכשיו מסיבת ריקודים. מאי ומשה רוקדים החוצה מהאוטו, ואז עוד קצת בחדר. מעיין ובן רוקדים בלי מוזיקה מחוץ לחדר. יעל ודני רוקדים סביב הפיל הלבן שהוא היעדר הכימיה המוחלט בין עידית ורפאל.

אולי היה עדיף. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
אולי היה עדיף. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

ברגע האמת ליאור וקטיה נראים רגועים יחסית ומפטפטים על כל מיני דברים שליאור קנה (שמלה למפגש בשביל קטיה וכרטיסי טיסה לשניהם ללונדון, אם להיות ספציפיים). מאי ומשה מצטרפים אליהם והמפגש, סוף כל פאקינג סוף, יוצא לדרך. מסתבר שמשה וליאור מכירים מפעם, בעוד מאי וקטיה מכירות "מהדינמיקה" – כלומר, המיונים לתוכנית. כולם צוחקים ונהנים, חוץ ממשה שעבר טרנספורמציה פתאומית לילד ביישן ביום הראשון של כיתה א'.

כשגיא ומתן מצטרפים לחגיגה השמחה גדולה, אצל משה – בגלל שהוא מכיר את גיא מאותה "דינמיקה" – ואצל מאי – פשוט כי יש זוג הומואים. מאי מגיבה כאילו מדובר בזוג הגברים הראשונים שהיא פוגשת במציאות ולמעשה מאששת את החשש של גיא שבמקום לדבר על אופי הזוגיות הם יצטרכו לדבר על עצם הקיום שלה. ברור שמרגש לראות זוגיות חד מינית בפריים טיים וברור שזה כיף שאומרים עליכם שאתם "יפים ברמה מפגרת", אבל בואו ניכנס רגע לפרופורציות.

נו, לפחות קיבלנו נשיקה. גיא ומתן. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12
נו, לפחות קיבלנו נשיקה. גיא ומתן. "חתונה ממבט ראשון". צילום מסך/ קשת 12

הזוג הבא היה אמור להיות מעיין ובן, אבל הם נרדמו וכנראה שלצלם לא היה נעים להעיר אותם, אז אנחנו מסיימים את הפרק בצילום לא קצר של שינת היופי שלהם. מה הולם יותר מזה.