וברגע הזה בדיוק, כל בנות ישראל נכנסו לביוץ. ריקאפ חתונמי

די נו, אתם מסרט של דיסני, נכון? "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
די נו, אתם מסרט של דיסני, נכון? "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך

רגע, מה זה? פרק של חתונמי שאשכרה גרם לנו להאמין באהבה? ועוד מהשידוך הטלוויזיוני המהונדס ובלתי קדוש הזה? די לחרמן חתונמי. טוב, זה בעצם נכון לכולם למעט רינת ודניאל, מכיוון שרינת היא כנראה מגש הכסף שעליו לנו ניתנה העונה. לא נורא רינת, תמיד אפשר להישאר ידידים

26 במאי 2022

קשת 12 צריכים לשים שקופית: כל קשר בין הפרומו לפרק מקרי בהחלט. כי למרות שקורים דברים, העורכים מנסים באופן לא ברור לגרום לנו להאמין שדברים הפוכים קרו. עם זאת, זה נחמד שכרגע אין קונפליקטים ברמה שצריך ליצור אותם באופן מלאכותי. בואו ננצור את ההרגשה הזו, היא לא תישאר לעוד הרבה זמן.

מה? ממתי זה מה שקורה? "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
מה? ממתי זה מה שקורה? "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך

ליאור וקטיה יוצאים לירח דבש אחרי יום טיול בטבע בארץ, ומשהו בחיבור ביניהם נראה כל כך טבעי. עכשיו אפשר להבין למה הדבר הראשון שהרב אמר להם הוא ששניהם אוהבים את אחיינים שלהם – היא דודה והוא דוד, במלוא מובן המילה. הם שני סאחים שרוצים להקים משפחה ולגור בשרון, ובזמן שהם מטיילים כבר קל לדמיין אותם מתרוצצים אחרי ילדים עם מגבונים וחותכים להם אפרסק. הם חייבים, כמובן, לעשות מיליון סלפיז שנראים אותו הדבר כדי להציף לכן את פיד הפייסבוק בעשרות תמונות זהות של הנישואים הגנרים שלהם.

אין שום דבר בעולם שיכול להפוך את הזוג הזה לסקסי, כלום. לקטיה יש חתך דיבור של סמלת טירונות וליאור לחוץ חתונה במימדים שלא ראינו עד היום, שואל אותה איך היא מרגישה בנוגע למעבר לחו"ל ואם היא רוצה לשמור על השם משפחה. מצד אחד צ'ילקס דוד, אבל מצד שני, איזה יפה לראות את הביטוי הזה של גבריות שונה. ובכלל, החל מבן דרך משה ועד דניאל, השנה הגברים נראים רגישים יותר ופחות נחושים לבסס את השליטה. הבטחתי שאני לא כותבת יותר את השם "איתמר" בריקאפ הזה, אז תשלימו לבד את החסר.

ברצינות? כבר? "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
ברצינות? כבר? "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך

בחזרה מניס, מאי ומשה מתיישבים על ספת הפסיכולוגית. יעל יוצאת מגדרה והפעם לא עושה להם גזלייטינג, האם גם יעל התרככה? אין לדעת, אבל עדיין, אנחנו מודים על הפרדת הכוחות וההחלטה שבזוגות הנפיצים יטפל דני – כמו למשל ברינת ודניאל, שאם לשפוט מעונות קודמות, יעל כנראה הייתה דוחפת את רינת להזדיין איתו ומשכנעת אותה שזה שהיא לא רוצה נובע מהמוות של אמא שלה או משהו כזה. 

מאי מגיעה לבית של משה, והדבר הראשון שהיא עושה זה להתלהב, במקום לעבור נורה נורה ולהחליף לאור חם. יש לו בבית תאורה שבאמת עשתה לי חרדה, אולי בגלל זה הוא כל כך אוהב לשבת להסתכל על הכוכבים. חוץ מעניין התאורה הלוקה בחסר, משה מושלם. הוא מעניק למאי מתנה – קופסא עם סוכריות ומפתח לדירה שלו – ובשלב הזה כל בנות ישראל נכנסו לביוץ והמחזור הקרוב שלנו כנראה יסתנכרן, אז אני מציעה למרקורי לחזור מנסיגה דחוף.

בייצנו, נכנסנו להיריון, ילדנו וקראנו ליד מאי-ומשה לכבודכם. "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
בייצנו, נכנסנו להיריון, ילדנו וקראנו ליד מאי-ומשה לכבודכם. "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך

ועכשיו לזוג שצריך לזכות בפרס הליהוק לשנת 2022 – מעין ובן, ההפך הגמור מליאור וקטיה, זוג שנוטף סקס. להוציא את האחרונים, סוד הקסם הוא שהשנה היא עונת החרמנים – בן ומעין, מאי ומשה אפילו מתן וגיא שבאופן מפתיע – באו לתת. יש משהו כל כך משחרר בזוגות שעניין המגע לא אישיו עבורם (בשלב הזה) ומצליחים לראות מעבר לשאלת המשיכה. ליבנו עם רינת, היא מגש הכסף שעליו לנו ניתנה העונה.

מעין ובן, בכל אופן, מארחים את החברים היותר-מדי-אינטנס, אחרי שאבא שלו קופץ לביקור והקליק בינו לבין מעין חמוד כמעט כמו הסרטון של בנט מאחל מזל טוב על האירוסים לליאור קינן. בפרומו כמובן הראו לנו את מפגש החברים בליווי טסטות של בן ש-"הכל מהיר מדי", אבל במציאות הוא דווקא דיבר על הרצון המהיר של המשפחה שלו לפגוש במעין, והסביר באותה רהיטות שבה הסביר לה על עניין המשיכה בחופה, בפרטים וברגישות, למה זה לא מתאים לו. אני יודעת שהוא הגיע לתוכנית "כי הוא צריך עזרה מבחוץ", אבל נשמע שהוא ממש מטופל, מה זה חתונמי, די לחרמן.

השידוך הכי מוצלח מכולם היה עם אבא. "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
השידוך הכי מוצלח מכולם היה עם אבא. "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך

צחקנו נהנינו, ועכשיו לפאוור קאפל – נקנוק ופונצ'ו. נקנוק מתעלל ברינת, ודני הפסיכולוג משווה את התהליך שדניאל עבר עם הכלב האלים והפוסט טראומתי שלו, לתהליך עם רינת – צריך להיות סבלני עד שהצד השני יפסיק לרצות להרוג אותך. רינת ודניאל מעבירים ארוחת ערב בשתיקה צורמת ובסופה דניאל מספר למצלמה, בעיניים בורקות מבכי, שהוא מנסה לתקן את מערכת היחסים של רינת עם נקניק "כי אולי זה מה שיקרב ביננו", מחשבת הדחקה על סף אילוזיה, אבל אפילו אני נשברתי והתחלתי לרחם עליו, כי המצב באמת עגום.

אנדרסטיימנט המאה. "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
אנדרסטיימנט המאה. "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך

הוא מספר שהוא לא נתקל בריחוק כזה גם בקשרים לא רומנטיים, ועם כמה שאני נגד מקריחים, אני הרבה יותר בעד ידידות. דניאל נראה אחלה של ידיד ורינת צריכה גם להבין שזה הקשר הכי כיפי – יותר מזוגיות בפער – ושהם יכולים לעשות צחוקים וללכת לויטרינה במקום שהיא תזדיין עם איזה שמינית שותף בלייטהאוס. לא יעזור זה בית דין, לדעתי זה הטעם שלה והיא צריכה להפסיק להגן עליו.

ביום שלישי הקרוב תתקיים הקרנת לייב של חתונמי עם קומנטרי של הדר חזן בקולנוע קנדה ב31.5