שקשוק במחיר שפוי: 5 המלצות לשבוע הקוקטיילים שמתחיל היום

תרבחו ותשתו. שבוע הקוקטיילים של תל אביב (צילום נווה אביאני)
תרבחו ותשתו. שבוע הקוקטיילים של תל אביב (צילום נווה אביאני)

גם מחירי הקוקטיילים בעיר (כמו כמעט כל דבר) נמצאים בעלייה מתמדת - אבל לפחות השבוע תוכלו ליהנות במבצעים אטרקטיביים. מי משתתף ולאן כדאי ללכת? הפרטים בפנים

15 במאי 2022

שובם של האירועים ההמוניים מסמן סופית את מות הקורונה. לאחר שבישרנו על חזרת התיירים ועל שובו של פסטיבל האוכל תל אביב EAT , קבלו את שבוע הקוקטיילים של תל אביב שנפתח ממש היום. כרטיס מקנה זכות לרכוש בכל אחד מ־80 הברים המשתתפים קוקטייל ב־30 ש"ח, מחיר זעום לעומת המקובל בברים ומסעדות, וכן כניסה חינם לאירועים וסדנאות. הנה כמה דברים שכדאי לדעת, לבדוק ולשתות.

שבוע הקוקטיילים של תל אביב (צילום נווה אביאני)
שבוע הקוקטיילים של תל אביב (צילום נווה אביאני)

משקשקים באוויר: הקוקטייל ברים הטובים בתל אביב

1. סדנת ג'ניבר באימפריאל

הבר המוערך מארח לערב אחד את פיליפ דאף, Chief Genever Officer, שישקשק קוקטיילים על בסיס ג'ניבר, אביו הרוחני של הג'ין. למביני עניין ומעמיקים מדובר במחקר אלכוהולי ששורשיו מגיעים עד לקוקטיילים מהמאה ה־17.
שני (16.5) מ־18:00

2. בראנץ' סן ז'רמן בצ'נה

בראנץ' שישי האהוב בצ'נה מקבל לכבוד שבוע הקוקטיילים אופי של פופ אפ עם קוקטיילים על בסיס סן ז'רמן, די ג'יי ועמדת שזירת פרחים מבית Wildflower.
שישי (20.5) 12:00

3. קטל וואן וולנס פופ אפ

מותג הוודקה ופסטיבל הוולנס של תל אביב יציבו בגן העיר עמדת קוקטיילים על בסיס חומרי גלם מקומיים, במיוחד פירות וירקות "מכוערים" שבדרך כלל אינם מגיעים למרכולים ובאווירת שמירה על איכות הסביבה. הכניסה חינם.
שישי (20.5) 9:00-15:00

4. שבוע טנקרי במסעדת OLE

מותג הג'ין טנקרי יתמקם בפופ אפ בר במרפסת של מסעדת OLE, הצופה לפארק המסילה. במשך שבוע הקוקטיילים יוגש תפריט קוקטיילים מיוחד על טוהרת ג'ין ותבלינים ויתקיימו סדנאות קוקטיילים על הקשר בין ג'ין וטוניק, ההבדלים בין זוגי ג'ין ועוד נושאים ברומו של עולם. השבוע יגיע לשיאו במסיבת שקיעה סוערת עם די ג'יי וקוקטיילים כמובן.
שבת (21.5) 

5. שגרירות רום ב־416

פרננדו רוקוואנה, בעלי בר ה״קולאז׳״ בברצלונה וממקימי מועדון הרום של ברצלונה, מגיע למשמרת אורח במסעדה הטבעונית. בתפריט: קוקטיילים מקוריים וקלאסיים על בסיס רום Plantation.
חמישי (19.5) מ־19:00

שבוע הקוקטיילים של תל אביב, ראשון-שבת (15-21.5) כרטיסים באתר