פסטה-גייט: לכולם יש דעה על נוכל הפסטה, אבל רק שלך נכונה

טל רשבסקי. צילום: איריס פירס
טל רשבסקי. צילום: איריס פירס

מזה שעות שתל אביב נסערת. נוכל הפסטה, הלא הוא טל רשבסקי מ-TOMETOMATO בשדרות וושינגטון, חזר לכותרות ובעיקר חזר לעלות לכולם על העצבים. האם הוא אסהול שזורק זין על לקוחות רק כי הוא יכול, או אולי מדובר באיש שניצח את הקפיטליזם? יצאנו לרחוב התל אביבי (aka טוויטר) כדי להחליט

10 באוגוסט 2022

אתמול, 9.8, עלה במגוון הערוצים של כאן דיגיטל סרטון חדש של "דוקותיים", הסדרה הדוקומנטרית האהובה של איתי אשר, עם כוכב שהיה לנו די מוכר. בסרטון נזרק התואר "הפסטה נאצי", אבל אנחנו הכרנו אותו עוד לפני, ואף ראיינו אותו, בתור "נוכל הפסטה". ראוי אולי לציין שאת הכינוי "נוכל הפסטה" הוא נתן לעצמו (בהשראת נוכל הטינדר), אז אל תתפלאו אם גם "פסטה נאצי" היה ראשו עוטה הקארה.

אם עדיין לא הבנתם מהכינויים שהוא בוחר שמדובר בטיפוס מעורר מחלוקת, אז כל מה שצריך זה לפנות 7 דקות ולצפות בדוקותיים (קצת מטעה, לא נורא) שמציג יפה מאוד את דמותו הייחודית, ובעיקר את כמות העצבים והדל"פים שהוא מעורר. לא, באמת – לא ראינו כל כך הרבה דעות על דמות תל אביבית מאז שמיה לנדסמן היתה מיה לנדסמן. אז חפרנו בעורק הראשי של זרם התודעה התל אביבי, הלא הוא הטוויטר, וחזרנו עם כמה מחשבות מעניינות על איש השעה (של המתנה לפסטה).

 

 

 

 

ולסיום, הערה קטנה וחשובה ישירות מהאיש עצמו:

פתוח מ7 עדכון לאחרונה התפרסמו ויתפרסמו כמה דברים שעלולים להעלות למקום אנשים שגרים בראשון מערב , חלקם אף שומרי כשרות (…

Posted by ‎פתוח / סגור – tometomato‎ on Sunday, August 7, 2022