שודדי הקאריביים: הכירו את המסעדה החדשה מבית האימפריאל

אננס, צ'ילי וליים הם חומרי הגלם העיקריים שעליהם מתבסס המטבח של לה אוטרה, המקסיקנית־קאריבית החדשה והמבטיחה של קבוצת האימפריאל

לה אוטרה. צילום: זיו ממון
לה אוטרה. צילום: זיו ממון
19 באוגוסט 2015

"זו לא מסעדה קלאסית ובטח לא תמצאו פה מפות לבנות וכוסות יין על השולחן. האווירה פה מתבטאת בתחושת אסקפיזם, מעין טרנספורמציה שלוקחת אותך ממקום אחד למקום אחר". כך מתאר בר שירה, מבעלי קבוצת האימפריאל, את החוויה שהוא רוצה שהסועד יעבור כשהוא ייכנס למסעדה החדשה שלו, לה אוטרה. "זו מסעדה שהיא גם בר, ואנחנו רוצים ליצור אווירה מיוחדת".

קבוצת השותפים שעומדת מאחורי הבר המצליח חברה לשף דוד סדי, ולאחר חודשים ארוכים של תכנון ובנייה הם יצרו מסעדה מקסיקנית־קאריבית. "אנחנו לא מנסים לחקות שום דבר קיים, לא העתקנו קונספט שראינו במקום אחר וזה לא מזכיר את המסעדות המקסיקניות ששוטפות את תל אביב", אומר שירה. "לה אוטרה הוקמה כפרשנות אישית שלנו למטבחים האלה. כל אחד הלך עם האסוציאציות שלו הכי רחוק, ויחד הגענו לקונספט שמאגד את כולן: מטבח שמתבסס על חומרי גלם כמו אננס וצ'ילי, וקוקטיילים שמתמקדים במזקל, רום וטקילה".

צילום: זיו ממון
צילום: זיו ממון

התפריט אכן כמו לקוח ממקום אחר: במנות הראשונות תמצאו אויסטר צלוי עם ויניגרט סברס וצ'ילי (30 ש"ח), סביצ'ה דג עם אבטיח, סלרי וקרם סלק (52 ש"ח) ושלושה טאקוס (קלמרי/שוק ברווז/חזיר) – כל אחד ב־44 ש"ח. אם לא מתחשק לכם לחלוק, יש גם ספייר ריבס עם אבוקדו מטוגן, פריחולס, שמנת חמוצה עם ריבת צ'ילי וחלפניו (76 ש"ח) ופילה דג עם אננס, קרם תירס, סליקורניה וזוקיני (61 ש"ח). בגזרת הקינוחים תקבלו קוביות קוקוס וטקילה (34 ש"ח), עוגת שוקולד צ'ילי עם עלי בננה, קרמל וקצפת (36 ש"ח).

צילום: זיו ממון
צילום: זיו ממון